Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 II (88) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~radmor
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Ponoć prosty diesel - brak dwumasy, rozrząd na łańcuch, turbo o stałej geometrii, wtryski boscha. Jedynym punktem jest DPF ale póki co nie mam z nim problemów. Dobrze, że można wyczaić moment wypalania filtra (chwilowe spalanie przy hamowaniu silnikiem nie spada do 0) bo wiadomo, żeby wówczas nie gasić auta tylko przejechać się kawałek choćby po mieście, albo pamiętać żeby przy następnej jeździe go wypalić. Wypalanie trwa kilkanaście...
5,0
~foxter
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Dałem 5, dałbym nawet 5,5 gdyby silnik miał turbinkę, ale niestety w standardowym i30 nie można dostać 1,6 z turbiną a wersja sportowa do mnie mniej przemawia choćby wyglądem, czy praktycznym zastosowaniem w codziennym użytkowaniu. Więc silnik 1,6 bez turbo, ale działa o wiele lepiej niż się tego spodziewałem, osiągi na dobrym poziomie, może spalanie troszkę za wysokie. Ale na koniec - liczę, że w 3 generacji i30 benzyna z turbiną będzie...
4,0
~Wojtek
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Silnik bardzo fajny, chociaż przez pierwsze 2 miesiące nie mogłem się przyzwyczaić do rezonansu, który zaczynał sie przy 2,5 tys obrotów a kończył sie na 2,8 tys. Teraz nawet nie odczuwam takiego czegoś. Silnik bardzo elastyczny, posiadający dwie kultury jazdy, do 3 tys obrotów mułowaty, mało palący, powyżej 3 obrtów podobny z charakterystyki do silnika v-teca hondy, czyli dużo bardziej dynamiczny. oczywiście z obrotami idzie większe spalanie...
4,0
~Andreyew
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Mimo tylko 100 KM silnik w miarę elastyczny i dość cichy. Dobrze zdaje egzamin przy spokojnej jeżdzie. Niektórzy twierdzą, że silnik jest zbyt głośny po przekroczeniu 120 km/h. To nieprawda. To wyjątkowo kiepskie wyciszenie wnętrza auta powoduje ten hałas. Tak było rok temu. Nie wiem czy silnik się dotarł ale teraz po 35 tkm jest on cichszy (choć przedtem też nie był głośny), mniej pali i jakby bardziej harmonijnie pracował niczym przysłowiowa...
5,0
~Paweł Lesik
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Zaskoczony jestem kulturą pracy tego silnika - in plus. Wiadomo, że brak turbo nie pozwala kręcić tak fajnie \"z dołu\", ale trzeba się wyuczyć jeżdżenia z powrotem (po użytkowaniu turbodiesla); Albo małe obroty - ekonomia, albo duże obroty - dynamika. Przy ponad 3,5 tyś. obrotów już się zaczyna ładnie zbierać, ale pełnie możliwości pokazuje w granicach 4 - 5 tyś i jest przy tej masie na prawdę nieźle.
4,0
~Kammbel
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 GDI 135KM 99kW
1.6GDI 135KM moim zdaniem silnik akurat do tego auta, na słabsze nie ma co patrzeć. Ma zryw i elastyczność. Spalanie 10l w mieście. 7,4l w trasie(140km/h), średnio 8l. Lubię dźwięk tego silnika i charakterystykę GDI szkoda że w tym modelu nie żucili 2.0GDI tak jak w i40. Nie polecam przekraczania przebiegu 200kkm na fabrycznym rozrządzie mimo tego że to łańcuch
5,0
~gambolo
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Zużycie paliwa na rozsądnym poziomie. Średnia spalania z komputera 5.7 l/100 km. Ostatnie 2 tysiące kilometrów głownie jazda autostradowa z boxem dachowym, prędkość około 125-135 km/h (900 km w jedną stronę) - średnia spalania podskoczyła z 5.6 na 5.7. Realnie oceniam na poziomie 6.5-7 litrów. Turbina późno startuje i czuć że auto ciągnie po przekroczeniu 2-2.5 tyś. obrotów.
4,0
~grabowski.gb
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Fajny motor, trochę powolniak gdy ruszał z miejsca. W trasie dynamiczny. Przy prędkościach autostradowych podróżowało się nim wygodnie i pewnie. 1,6 crdi to trwałe jednostki. Mam jeszcze ceed'a z tym samym motorem, ale o mocy 115 km - bez porównania bardziej dynamiczny. DPF, który jest w i 30 (a nie ma go jeszcze w kia) zamula nieco to auto.
5,0
~iwdar
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
Generalnie bardzo lubię charakterystykę turbo diesla, ten silnik nie zawiódł mnie duży moment obrotowy w połączeniu z mocą i niska paliwożerność dają naprawdę dużą przyjemność i ekonomię jazdy. Zestrojenie silnika i skrzyni biegów wymagało nieco zmiany nawyków w stosunku do poprzednio eksploatowanego samochodu ale jest naprawdę dobrze.

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~s_s_
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Bezawaryjny. Nie zużywa oleju, a jeżdżę ostro tym samochodem służbowym. Nie ma turbo, wiec moc rośnie proporcjonalnie do obrotów - wyprzedzanie 80-120 na III biegu 6,5 sekundy, IV - 9,5 s, V - 12,5 s, VI - 17 s. Nie mam oporów do wyprzedzania tirów na 3 biegu (do odcięcia ok 135 km/h) wiec silnik mi pasuje.
Hyundai i30 II