Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 II (81) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Andreyew
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
W tej dziedzinie Hyundai musi wiele poprawić; każy patyczek czy kamyczek które uderza o spód auta b. dobrze słychać. No i wyciszenie i30, które w klasie kompaktów uważam za najgorsze. Przy jeżdzie autostradą powyżej 120km/h słuchanie radia jest prawie niemożliwe. Jak dla mnie koniecznym jest wygłuszenie auta a to wydatek ok. 2 tys. zł ! No i stało się. Częste podróżowanie autostradami i ciągłe narzekanie małżonki na hałas spowodował, że...
4,0
~foxter
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Tutaj nie mogę dać 5, jest wprawdzie o niebo lepiej niż było w poprzedniej generacji, gdzie dałbym... 2, ale zawsze może być jeszcze lepiej. Jeszcze dodam, że moja uwaga dotyczy prędkości > 150km/h. Poniżej jest bardzo dobrze, a gdy auto stoi na światłach to ciężko ocenić czy silnik jest włączony. Więc jest dobrze, ale do ideału jeszcze brakuję.
5,0
~Tomek A,
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
kontrowersyjna kwestia z komentarzy. ale, nawet przy wiekszych predkosciach na naszych dziurach na wyciszenie NIE NARZEKAM. silnika wogole nie slychac, a opony sa dobrze wygluszone - moze tu wiele opinii jest zlych przez fabryczne opony - moj dostal zimowki zamiast fabrycznych i nie mam ZADNEGO problemu z halasem w aucie. Brawo Hyundai !
4,0
~Paweł Lesik
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Znowu mam mieszane uczucia, bo hałasu silnika w ogóle nie słychać, no chyba że wchodzi na te 4 tyś, a jak stoi na jałowym, to się trzeba domyślać że silnik chodzi. Kompletna cisza. Gorzej jest z szumem z opon (firmowych), który jest bardzo głośny, jak na mój gust z tym, że to jest szum a nie buczenie itp. Mam nadzieję, że wymiana opon pomoże.
1,0
~czaro13
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Największy mankament tego samochodu, bardzo słabo wyciszone wnętrze. Przy prędkościach autostradowych poziom hałasy bardzo utrudnia normalną rozmowę, a radio trzeba mocno podkręcić. Przy zwykłych prędkościach drogowych też nie jest najciszej. Hałas stanowi nie tyle silnik co odgłosy opon i pędu powietrza.
4,0
~Lukasz
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 GDI 135KM 99kW
dwa oblicza - normalnie jest cichutko ale jedyną bolączką są słabiej wyciszone nadkola co słychać głównie podczas deszczu. Silnik zaczyna być słychać od ok 4000 obrotów ale nie jest to męczące, po prostu słychać. W Megane było znacznie głośniej. Tu spokojnie przy 150km/h można rozmawiać.
4,0
~R.M.
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Tu zawsze mogłoby być lepiej. Do 100km/h w kabinie bardzo cicho. Przy 130-140km/h można rozmawiać bez potrzeby podnoszenia głosu a także słuchać radia. Przy 130km silnik ma 3500 obrotów i jest już lekko słyszalny ,chociaż i tak najwięcej słychać szum powietrza.
4,0
~sin34
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Jeśli poruszamy się po mieście to słyszymy jedynie ciche westchnienia aut które są akurat w naszym pobliżu - sytuacja ulega zmianie podczas wjazdu na autostradę. Jazda z prędkością 140km/h zmusza nas do lekkiego podkręcenia głośności naszego ulubionego kawałka w CD.
4,0
~zaq1
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 GDI 135KM 99kW
wcześniej jeździłem: fabia I 1.4mpi, fiesta 1.4tdci, fabia II 1.4tdi, fusion 1.4tdci, octavia 2.0tdi, galaxy 2.5tdci. W porównaniu z małymi deiselami wyciszenie bardzo dobre. Jednak galaxy i octavia II trochę lepsze mają. W i30 oprócz opon praktycznie nic nie słychać.
3,0
~czaro
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Wyciszenie to według mnie chyba największy mankament auta. Już przy 80-90km/h w środku słychać szum opon (oryginalne Hankooki głośne, ale na zimowych Continentalach nie lepiej) i wiatru. Na A/S przy 120-140km/h jest już zdecydowanie za głośno.
Hyundai i30 II