Szukaj

Oceny Hyundai i30 III

Podsumowanie 122 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i30 III - Oceń swoje auto
4,52
średnia ocena z 122 ocen
11% lepiej od średniej w segmencie
84%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Hyundai i30 III – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Hyundai i30 III
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Hyundai i30 III
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Hyundai i30 III

4,9
~Marcin
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Człowiek patrzy na ten samochód i mówi nic szczególnego. Wsiada, zapina pasy, wyłącza utrzymanie pasa ruchu, który to system jest dosyć agresywny, włącza tryb sport i zaczyna się uśmiechać. Ten samochód daje frajdę z jazdy. Chcesz jechać 80 km/h i zejść do 5.1 l/100km nie ma problemu, chcesz jechać 200 km/h na niemieckiej autostradzie i spalić 8,5 l/100km kein problem. Przyspiesza dynamicznie, pali mało, 5 lat gwarancji, ma wszystko co jest...
5,0
~Andree2109
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód przestronny (dla 3 osobowej rodziny wystarczający nawet na dłuższe wakacje z dużym bagażem) i łączący dobre osiągi z zaskakująco niskim zużyciem paliwa. Świetnie trzyma się drogi (dotyczy wersji n-line z nieco sztywniejszym zawieszeniem, wielowahaczowym z tyłu, i kołami 18 cali z oponami Michelin 225/40). W mieście (warszawskie korki) robiąc krótkie trasy do 5 km spalanie w okolicach 8l/100km, ale wystarczy, że są to miejskie jazdy po...
4,6
~Piotrek
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Bardzo fajny samochód na co dzień. Bardzo dużo miejsca w środku, cicho i wygodnie. Zdecydowanie kupiłbym jeszcze raz ten samochód z tym właśnie silnikiem. Do jazdy po mieście i drogach krajowych super, na papierze tego nie widać (12,3 do setki), ale jeździ się nim bardzo przyjemnie bo nie trzeba kręcić go na wysokich obrotach, już od 2000 obrotów idzie bardzo żwawo. Spalanie mega pozytywnie zaskakuje, przy wyłączonym S&S spalanie w mieście...
4,9
~Grimm
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Auto ciekawe pod względem stylistycznym, dopracowane, ogromnym plusem są ceny części do tego samochodu, co prawda wymieniałem tylko klocki i filtry w trakcie użytkowania ale większość podzespołów eksploatacyjnych podchodzi z wcześniejszych roczników. Co do silnika to ciekawe rozwiązanie bez gpf a ekologiczny. Mało pali, a przy 3 tys. obrotów robi się żywszy jak na wolnossącą benzynę jest bardzo dobrze. Skrzynia 6 biegów coś dla miłośników...
4,6
~Bartol_kbk
Hyundai i30 III
Fastback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Szukałem auta które będzie dawało przyjemność z jazdy i jednocześnie może być używane bezproblemowo na co dzień i przez cały rok w rozsądnym budżecie. Hyundai w 1000% spełnił te oczekiwania. Dzięki różnym trybom ( które znacząco różnią się od siebie) mamy zwykłe auto ( na kołach z niskim profilem na które warto uważać) , które możemy zmienić w fabrykę przyjemności jednym przyciskiem (N) :-) Po męczącym i ciężkim dniu w pracy wracając do domu...
4,8
~Roman
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód wersja Smart z pakietem LED w ciągu kilku miesięcy przejechane 3 tyś.km. Jazda najczęściej poza miastem na odcinkach po 30km. Samochód przy płynnej jeździe do 110km/h potrafi być bardzo oszczędny spalanie poniżej 5L. Bardzo dobra dynamika w trybie sport w trybie normal też nie jest źle, czuć ten wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach. Zimny silnik trochę słychać, po rozgrzaniu cichutko pracuje. Skrzynia manualna pracuje...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,3
l/100km
7,1
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Cena do jakości 6/6. Bezawaryjny (54 k). Oszczędny 5.6-6.5 Super cichy np. przy 140 km/h można swobodnie rozmawiać, słuchać radia bez pogłaśniania itp. Przy niższych prędkościach ledwo słyszalny silnik chyba, że kreci powyżej 3500-4000. Super mocne hamulce/ Wyposażenie Classic plus optymalne (skórzana kierownica z opcją sterowania radia, tempomat, system utrzymania pasa, czujniki ciśnienia w oponach, regulowany kąt tylnego oparcia,...
2,5
~Jabberwocky
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Kilka suchych faktów a decyzję niech każdy sam sobie przemyśli: 1. Nie ma miejsca na roletę bagażnika jak ja wyciągniemy. 2. Asystent utrzymania pasa jazdy (LKA - nie ten drugi co sam jedzie po pasie) to jakiś koszmar - nerwowo szarpie kierownica w absurdalny sposób. Niestety nie da się tego permanentnie wyłączyć więc za każdym razem trzeba trzymać ten przycisk na kierownicy 10 sekund... Proszę sobie o tym poczytać - to jest przykład:...
4,9
~ja?
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Dałbym 4,5, bo oczywiście nie jest to samochód idealny. Jednak ilość wad jest stosunkowo niewielka. Użytkowany jako drugi samochód w rodzinie, głównie na weekendowe wypady i doraźnie po mieście, nie jeżdżę nim codziennie i pod takim profilem go oceniam. Szkoda, że w tej wersji nadwozia nie występuje mocniejszy silnik, ten jest jedynie w sam raz. Jest to mój pierwszy Hyundai, ale bardzo prawdopodobne, że nie ostatni. Wyposażenie (w wersji...
3,5
~Michał
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Po blisko półrocznym okresie użytkowania i 3 tys. km przebiegu chciałbym podzielić się swoją opinią odnośnie Hyundaia i30 PD ( rok produkcji/rok modelowy - 2020) - i30 FL (G4). Mam nadzieję że przytoczony opis komuś pomoże w wyborze, który dla mnie nie był oczywisty, a może i nie wydaje się oczywisty nawet obecnie, jednak już w nim tkwię. Dokonując wyboru kierowałem się ograniczeniami budżetu do 70 tys zł, chęcią posiadania auta z silnikiem...
Hyundai i30 III