Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 III Hatchback (31) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek
Hyundai i30 III
Hatchback 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Silnik w porządku. Żeby dynamicznie jechać trzeba mieć minimum 2000 obr/min. Jak temperatury na zewnątrz są na minusie to auto rozgrzewa się długo. Przykładowo tak dla -5 stopni, ciepło zaczyna dmuchać mniej więcej po 5 minutach, ale temperatura silnika osiąga swoje optimum tak po 15 minutach. Im chłodniej tym dłużej to trwa.
5,0
~h_i30
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI DPF 110KM 81kW
Silnik to fajny kompromis między "kopem", a oszczędną jazdą. Najmniej jak udało się zejść to 4.2L od zimnego startu i na dystansie 100km na 16 calowych felgach. Najwięcej 7L przy dużym obciążeniu i sportowej jeździe. Normalna jazda to mniej więcej 5 - 6L na setkę. Do Vmax 190km/h idzie bez problemu i ma 3300 obr/min.
1,0
~Daniel
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW
masakra jak się jedzie i trzyma obroty przy około 2 tys to zaczyna auto strzelać kangurki, dusi go i nie jedzie, do powtórzenia prawie za każdym razem, problem jest zgłaszany w ASO co przeglad co 15 tys km i od 40 tys kilometrów ASO nie potrafi go rozwiązać do dnia dzisiejszego
1,0
~Daniel
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW
masakra jak się jedzie i trzyma obroty przy około 2 tys to zaczyna auto strzelać kangurki, dusi go i nie jedzie, do powtórzenia prawie za każdym razem, problem jest zgłaszany w ASO co przeglad co 15 tys km i od 40 tys kilometrów ASO nie potrafi go rozwiązać do dnia dzisiejszego
3,0
~Marcin
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Silnik wolnossący sprawdza się przy wyższych prędkościach - auto sunie płynnie i szybko. W mieście, przy częstym zatrzymywaniu się i ruszaniu niestety, auto wolno się rozpędza, silnikowi brak dynamiki, jest mułowaty.
4,0
~Jakub
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Prosta i sprawdzona już wersja silnika 1,4MPI, trzeba przyznać że największa zaletą jest głośność pracy silnika - praktycznie go niesłychać. Bardziej skomplikowane silniki potrafią palić mniej - jako mały minus.
5,0
~Mariusz
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Rewelacja, silnik bardzo elastyczny, na autostradzie wrzucamy 6 bieg i zapominamy o skrzyni biegów. Spalanie 6-9l w trasie ciężko przekroczyć 7litrów nawet przejeżdżając większość dystansu autostradą.
5,0
~Mariusz
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Czasami brakuje mocy zwłaszcza przy czterech osobach na pokładzie, na alpejskiej drodze Grossglockner zapomnij o biegach powyżej dwójki (tylko dwie osoby na pokładzie). Pozytywne zaskoczenie na stacji paliw
4,0
~Nanuś
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW
Trochę mało mocy, wyprzedzić tira który jedzie 90 już jest problem, sytuację ratują trochę bieg że są długie i auto idzie do 4 tyś i na 3 biegu ponad 110 km/h, trzeba go wkręcić na obroty słabo idzie od spodu.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
6,8
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Go
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Dość cichy(do 120 prawie nie słychać ) i dynamicznie rozwija prędkość ,mimo to uważam że jest paliwozerny.Autostrada 140-150 km/h nie mniej 7.7-8.5l Maks.prędkość -220km/h. Z górki; )
Hyundai i30 III Hatchback