Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 III (102) - Całokształt

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Jabberwocky
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Kilka suchych faktów a decyzję niech każdy sam sobie przemyśli: 1. Nie ma miejsca na roletę bagażnika jak ja wyciągniemy. 2. Asystent utrzymania pasa jazdy (LKA - nie ten drugi co sam jedzie po pasie) to jakiś koszmar - nerwowo szarpie kierownica w absurdalny sposób. Niestety nie da się tego permanentnie wyłączyć więc za każdym razem trzeba trzymać ten przycisk na kierownicy 10 sekund... Proszę sobie o tym poczytać - to jest przykład:...
4,0
~Michał
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Po blisko półrocznym okresie użytkowania i 3 tys. km przebiegu chciałbym podzielić się swoją opinią odnośnie Hyundaia i30 PD ( rok produkcji/rok modelowy - 2020) - i30 FL (G4). Mam nadzieję że przytoczony opis komuś pomoże w wyborze, który dla mnie nie był oczywisty, a może i nie wydaje się oczywisty nawet obecnie, jednak już w nim tkwię. Dokonując wyboru kierowałem się ograniczeniami budżetu do 70 tys zł, chęcią posiadania auta z silnikiem...
5,0
~ig_i30n_warsaw
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Mamy lipiec 2018 roku i właśnie po raz 2 naprawiłem synchronizatory mojego 200KM Clio. Szara mysz lata super, pali jak smok. Decyzja zapadła - po wakacjach mysz idzie pod młotek. We wrześniu jeszcze zanim wystawiłem ją na sprzedaż objeździłem się wieloma narwanymi samochodami z różych segmentów, wymienię część z nich i kilka ich cech, które mi sie nie spodobały. Priorytetem nie był ani segment (aby mieć bagażnik mogę złożyć tylną...
5,0
~Roman
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód wersja Smart z pakietem LED w ciągu kilku miesięcy przejechane 3 tyś.km. Jazda najczęściej poza miastem na odcinkach po 30km. Samochód przy płynnej jeździe do 110km/h potrafi być bardzo oszczędny spalanie poniżej 5L. Bardzo dobra dynamika w trybie sport w trybie normal też nie jest źle, czuć ten wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach. Zimny silnik trochę słychać, po rozgrzaniu cichutko pracuje. Skrzynia manualna pracuje...
5,0
~Andree2109
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód przestronny (dla 3 osobowej rodziny wystarczający nawet na dłuższe wakacje z dużym bagażem) i łączący dobre osiągi z zaskakująco niskim zużyciem paliwa. Świetnie trzyma się drogi (dotyczy wersji n-line z nieco sztywniejszym zawieszeniem, wielowahaczowym z tyłu, i kołami 18 cali z oponami Michelin 225/40). W mieście (warszawskie korki) robiąc krótkie trasy do 5 km spalanie w okolicach 8l/100km, ale wystarczy, że są to miejskie jazdy po...
5,0
~Igor
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Samochód spełnia swoje przeznaczenie w stu procentach, czyli świetnie sprawuje się w mieście jak i okazjonalnie na autostradzie- nie jest to demon prędkości, ale nie ma się czego wstydzić. Jakość wykonania wewnątrz jak i na zewnątrz jest świetna, tworzywa sztuczne jak i montaż wykonane są porządnie, w przeciwieństwie chociażby do nowej skody fabii, w której wszystko trzeszczy, a kokpit wygląda jak z 2008 roku. Wyposażenie nie pozostawia nic do...
5,0
~Grimm
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Auto ciekawe pod względem stylistycznym, dopracowane, ogromnym plusem są ceny części do tego samochodu, co prawda wymieniałem tylko klocki i filtry w trakcie użytkowania ale większość podzespołów eksploatacyjnych podchodzi z wcześniejszych roczników. Co do silnika to ciekawe rozwiązanie bez gpf a ekologiczny. Mało pali, a przy 3 tys. obrotów robi się żywszy jak na wolnossącą benzynę jest bardzo dobrze. Skrzynia 6 biegów coś dla miłośników...
5,0
~Marcin
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Człowiek patrzy na ten samochód i mówi nic szczególnego. Wsiada, zapina pasy, wyłącza utrzymanie pasa ruchu, który to system jest dosyć agresywny, włącza tryb sport i zaczyna się uśmiechać. Ten samochód daje frajdę z jazdy. Chcesz jechać 80 km/h i zejść do 5.1 l/100km nie ma problemu, chcesz jechać 200 km/h na niemieckiej autostradzie i spalić 8,5 l/100km kein problem. Przyspiesza dynamicznie, pali mało, 5 lat gwarancji, ma wszystko co jest...
5,0
~Karol
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Najlepszy HotHatch to codziennej jazdy, który zachowuje bardzo sportowy charakter. Nie jest najlepszy w niczym: nie jest najszybszy, nie jest najładniejszy, nie jest najbardziej ekonomiczny itd. Natomiast wszystkie te cechy ma na wysokim poziomie co odróżnia go od reszty konkurencji. Civic Typer? Specyficzny wygląd, twarde zawieszenie, mała praktyczność. Megane Tropy? Jeszcze twardsze zawieszenie gorsza skrzynia biegów, jeszcze mniejsza...
4,0
~Chudini71
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
4 gwiazdki, bo zawsze się coś znajdzie, ideału nie ma. Ogólnie szukałem rodzinnego kombi w grę wchodziły Fiat Tipo, Opel Astra, Dacia, Kia Ceed, Renault Megane lub Skoda Octavia. Hyundai zaoferował najwięcej w pułapie do 80 tyś. złotych, oraz ma chyba najmniej wysilony i przekombinowany silnik że wszystkich powyżej. Dodatkowy pakiet świateł led z przodu daje dużo frajdy z nocnej jazdy, wkurza brak opcji zakupu świateł led z tyłu (moja wersja...
Hyundai i30 III