Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 III (84) - Silnik

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartol_kbk
Hyundai i30 III
Fastback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Praca silnika i innych podzespołów różni się w zależności od trybu jazdy. W trybie normal , jak sama nazwa wskazuje mamy normalny mocniejszy kompakt. W codziennej eksploatacji wystarczy lekko wciskać gaż , a auto sprawnie nabiera prędkości. Duży plus za bardzo dobrą elastyczność silnika. " Ciągnie" już od samego dołu i nie trzeba go kręcić powyżej 3 tyś obrotów w normalnej eksploatacji. Dzięki temu spalanie nie rośnie zbyt absurdalnie :-) W...
4,0
~Jacek
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, silnik jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Dobrze sprawdza się zarówno w mieście jak i w trasie. W mieście jest całkiem ekonomiczny - spalanie ok. 7l/100km (przy dość żwawym ruszaniu spod świateł, itd.). W trasie całkiem zgrabnie zbiera się od ok 70-80 do 120-130 km/h więc bez większych problemów da się wyprzedzać np. TIRy na drogach jednojezdniowych (poprzedni samochód - Seat Leon 1M 1.9 TDI 110 KM miał tutaj...
4,0
~PiotrS
Hyundai i30 III
Wagon 1.0 T-GDi 120KM 88kW
Moc wystarczająca do codziennego użytku. Jest to demon szybkości, ale przy takiej mocy, nikt nie oczekuje sportowych wrażeń. Mimo, że jest to silnik 3 cylindrowy, pracuje równo, bez wibracji. Bez problemu wkręca się na wyższe obroty. Jedynie przy wyższych obrotach (pow. 4 tys.) słychać charakterystyczny dźwięk silników 3 cylindrowych. Spalanie przy spokojnej jeździe nieprzekraczającej 100 km/h wychodzi ok 5,5-5,7 km/h. Przy ok. 140 km/h jest...
5,0
~Chudini71
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Jak na swoje 100KM daje radę, lecz jazda wymaga przyzwyczajenia, za sprawą zestrojenia 6-cio biegowej skrzyni biegów. Demonem szybkości i30 napewno nie jest, lecz dojazd 700km nad morze pełnym samochodem (rodzina 2+2 pełny bagażnik oraz boks na dachu) nie nastręcza problemów, a przy okazji jest wygodnie i ekonomicznie bo spalanie to ok. 7l/100km. Jeśli chodzi o codzienną jazdę wokół tzw. komuna też w zupełnosci wystarcza.
5,0
~ja?
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Silnik posiada nieprzyzwoicie wysoki moment obrotowy, charakterystyka bardziej przypomina diesla, niż turbo-benzynę. Dzięki temu jazda jest bardzo przyjemna, auto jest dynamiczne, pomimo niskiego poziomu hałasu przy niskich obrotach. Natomiast po wciśnięciu gazu do podłogi, okazuje się, że auto ma jednak tylko 140KM i przyspiesza, ale nie tak, jak obiecywało w niskim zakresie obrotów.
5,0
~Wojciech
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Do spokojnej i codziennej jazdy ma w zupełności wystarczający i mocny dół, a na torze gdy nie schodzisz poniżej 4 tys. obrotów pokazuje swoje sportowe oblicze. Oczywiście nie można tutaj pominąć tego, jaki dźwięk za sobą zostawia. Jest to prawdopodobnie jedyne auto na rynku, w którym wymiana wydechu nie ma najmniejszego sensu. No i nie nudzi się, po prostu.
3,0
~Paweł
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Słabiej rusza na jedynce, musi wejść powyżej 2 tys obrotów, żeby było czym jechać, ale za to nadspodziewanie dobrze jak na 100 koni i ok 130 momentu idzie na 4,5 i 6. Moim zdaniem stopniowaniem skrzyni i programem wyciągnęli co mogli z tego silnika. Jest dobrze i wystarcza, nie jest sie zawalidrogą, wystarczy do płynięcia z prądem, wrażeń nie ma jednak żadnych.
5,0
~Tomek
Hyundai i30 III
Hatchback 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Silnik w porządku. Żeby dynamicznie jechać trzeba mieć minimum 2000 obr/min. Jak temperatury na zewnątrz są na minusie to auto rozgrzewa się długo. Przykładowo tak dla -5 stopni, ciepło zaczyna dmuchać mniej więcej po 5 minutach, ale temperatura silnika osiąga swoje optimum tak po 15 minutach. Im chłodniej tym dłużej to trwa.
4,0
~Karol
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Czuć moc ale niestety turbina jest jedna i turbodziura jest znaczna. Dopiero przy dynamicznej jeździe ze strzałami wydechu turbo w miarę ciągnie po zmianie biegów. Brakuje drugiej turbiny albo chodziąć twinscroll. Z tego samego powodu silnik nie potrafi jechać ekonomicznie ale przy tym nie pali dużej podczas dynamicznej jazdy.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,3
l/100km
7,1
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~h_i30
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI DPF 110KM 81kW
Silnik to fajny kompromis między "kopem", a oszczędną jazdą. Najmniej jak udało się zejść to 4.2L od zimnego startu i na dystansie 100km na 16 calowych felgach. Najwięcej 7L przy dużym obciążeniu i sportowej jeździe. Normalna jazda to mniej więcej 5 - 6L na setkę. Do Vmax 190km/h idzie bez problemu i ma 3300 obr/min.
Hyundai i30 III