Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 III (83) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jacek
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
6 biegów robi swoje - bardzo dobry na dalekie trasy. Na autostradzie przy 140 km/h wciąż da się słuchać jazzu lub muzyki klasycznej, przy 200 też jest w miarę cicho. Dodam, że 6 jest bardzo długa - jeśli ktoś lubi, spokojnie można jej używać od 90 (a nawet 80). W mieście jest już trochę gorzej. Wydaje mi się że 2 i 3 są źle zestopniowane. Przy progach spowalniających/zakrętach zawsze muszę redukować do 2 a czasami nawet do jedynki, bo w...
5,0
~Bartol_kbk
Hyundai i30 III
Fastback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Skrzynia działa REWELACYJNIE. Zmienianie biegów to czysta przyjemność. Wybrany bieg "wchodzi" precyzyjnie, z fajnym kliknięciem. Skok lewarka jest krótki , co bardzo pozytywni wpływa na szybkość zmiany biegów. Czasami pojawia się problem z wrzuceniem 6-tego biegu, ale po takim czasie już mam technikę jak go wrzucić, żeby nie było problemu. Lewarek dobrze leży w dłoni. Dodatkowo funkcja automatycznych międzygazów jest PRZEREWELACYJNA!!!!!...
5,0
~ja?
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Dwusprzęgłowy 7-biegowy automat potrafi bardzo szybko zmieniać przełożenia, trzeba tylko nauczyć się przekazywać mu swoje intencje. Dostępne 3 tryby pracy skrzyni biegów, po upgrade softu do skrzyni tryb standardowy praktycznie wyszedł u mnie z użycia - Eco został poprawiony i lepiej dostosowuje się do chwilowego stylu jazdy, wcześniej wyprzedzanie na drodze dwupasmowej było problematyczne w tym trybie. Tryb Sport nie ma większego sensu......
5,0
~Grzegorz
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Skrzynia biegów płynnie i poprawnie dobiera przełożenia. Z wad - występuje delikatny moment zawahania zanim auto zareaguje od momentu naciśnięcia gazu. Dzieje się tak w trybie jazdy normalnym, w trybie sportowym jest OK, jednak auto ma wtedy większe obroty i większe spalanie. W trybie normal skrzynia zmienia biegi po przekroczeniu 1750 obr/min, a wtedy obroty silnika spadają do ok. 1500 obr/min. Jest to jazda ekonomiczna, mimo niskich...
1,0
~Krzysiek
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Manualna skrzynia w tym modelu to porażka. Biegi haczą, wchodzą bardzo nieprecyzyjnie i wymagają dużej siły. Mam wrażenie, że kiedyś złamię tę dźwignię! Skrzynia odbiera całą radość z prowadzenia tego samochodu. Słyszalne stuki prawie od nowości. Serwis stwierdzi, że coś jest nie tak, chyba dopiero jak przyniosę im porozsypywane tryby w ręku. Jeden plus, że jest dosyć logicznie zestopniowana (140 km/h = 3100 rpm)
2,0
~wcbb1
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Niestety skrzynia w moi egzemplarzu ma problemy z wbiciem wstecznego biegu ale nie zawsze i co jest przyczyną takiego stanu to nie wiadomo. Serwis twierdzi że tak musi być. Ja mam patent na to ale tak nie powinno być. Gdy wsteczny nie wchodzi do końca czyli zębatki się nie ustawią by się zsynchronizować, trzeba delikatnie puścić sprzęgło by auto się potoczyło wtedy załapuje i jedziemy.
5,0
~Karol
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Cudo. Jedyny jej minus to synchro 6 biegu, które potrafić utrudniać zmianę biegu ale ostatecznie w dynamicznej jeździe często się go nie używa, a w normalnej nie ma to znaczenia. Zmiana biegów jest z satysfakcjonującym kliknięciem, drążej jest precyzyjny a gałka bardzo wygodna. Najlepsza skrzynia manualna jaką jeździłem.
4,0
~fracz
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Biegi wchodzą lekko i pewnie. Na minus delikatne sprzęgło - wystarczy mocniej przycisnąć gaz przy parkowaniu na krawężniku by w kabinie pojawił się nieprzyjemny zapach przypalonego sprzęgła. Na plus 6 biegów - pomimo słabszego motoru, przydaje się w trasie. No i pedał sprzęgła chodzi BARDZO delikatnie.
3,0
~Piotr i Kinga
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Działa dość precyzyjnie - wsteczny haczy , czasem trzeba kilkukrotnie wrzucić i zaskoczy. Stopniowanie biegów tak , że często trzeba sięgać do lewarka zmiany biegów. Można było zrobić to nieco lepiej. W salonie po zakupie poinformowano mnie, że i tak będzie "lać" ... no cóż. :(
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,3
l/100km
7,1
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Nanuś
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW
Jak się jedzie spokojnie to biegi wchodzą OK, natomiast jak się jedzie agresywnie i szybko chce się zmienić bieg to jet problem że nie chce wejść, i ogólnie długo trwa zmiana biegów, jeździłem wcześniej focusem i tam biegi wchodziły błyskawicznie w ułamkach sekund.
Hyundai i30 III