Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 III Wagon (20) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jacek
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
6 biegów robi swoje - bardzo dobry na dalekie trasy. Na autostradzie przy 140 km/h wciąż da się słuchać jazzu lub muzyki klasycznej, przy 200 też jest w miarę cicho. Dodam, że 6 jest bardzo długa - jeśli ktoś lubi, spokojnie można jej używać od 90 (a nawet 80). W mieście jest już trochę gorzej. Wydaje mi się że 2 i 3 są źle zestopniowane. Przy progach spowalniających/zakrętach zawsze muszę redukować do 2 a czasami nawet do jedynki, bo w...
5,0
~ja?
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Dwusprzęgłowy 7-biegowy automat potrafi bardzo szybko zmieniać przełożenia, trzeba tylko nauczyć się przekazywać mu swoje intencje. Dostępne 3 tryby pracy skrzyni biegów, po upgrade softu do skrzyni tryb standardowy praktycznie wyszedł u mnie z użycia - Eco został poprawiony i lepiej dostosowuje się do chwilowego stylu jazdy, wcześniej wyprzedzanie na drodze dwupasmowej było problematyczne w tym trybie. Tryb Sport nie ma większego sensu......
1,0
~Krzysiek
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Manualna skrzynia w tym modelu to porażka. Biegi haczą, wchodzą bardzo nieprecyzyjnie i wymagają dużej siły. Mam wrażenie, że kiedyś złamię tę dźwignię! Skrzynia odbiera całą radość z prowadzenia tego samochodu. Słyszalne stuki prawie od nowości. Serwis stwierdzi, że coś jest nie tak, chyba dopiero jak przyniosę im porozsypywane tryby w ręku. Jeden plus, że jest dosyć logicznie zestopniowana (140 km/h = 3100 rpm)
2,0
~wcbb1
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Niestety skrzynia w moi egzemplarzu ma problemy z wbiciem wstecznego biegu ale nie zawsze i co jest przyczyną takiego stanu to nie wiadomo. Serwis twierdzi że tak musi być. Ja mam patent na to ale tak nie powinno być. Gdy wsteczny nie wchodzi do końca czyli zębatki się nie ustawią by się zsynchronizować, trzeba delikatnie puścić sprzęgło by auto się potoczyło wtedy załapuje i jedziemy.
5,0
~Lens
Hyundai i30 III
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Biegi wchodzą bardzo lekko i płynnie. Pierwszy bieg ma trochę za krótki zakres, ale już od 2 czy 3 biegu jest dobrze. Skrzynia manualna 6 biegowa bardzo dobrze sprawuje się zarówno w mieście jak i w trasie. Nie mam jej nic do zarzucenia.
4,0
~Dominik
Hyundai i30 III
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Przełożeń 6 chodzi dobrze tylko kurka co za idiot dobra prędkości przełożenia z 2na 3 i 3-4. Jeśli chcemy jechać Eco jak każe komp. to silnik potrafi zawarczec nie miło. Ogólnie najlepiej przeciągnąć troszkę i dopiero zmienić bieg.
4,0
~M
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Biegi wchodzą płynnie i lekko. Raz na jakiś czas pojawia sie z problem z trafieniem na wsteczny, ale nie ma tragedii. Jedyny minus to krótkie zestopniowanie skrzyni. Szóstkę można wrzucić juz przy 80km/h.
5,0
~magisterek
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
elegancko wchodzi każdy bieg. 6 już przy ok 60 km/h. Sugerowana zmiana biegu jest OK, Chociaż jak jedzie się pod górkę to wiadomo - trzeba pomyśleć a nie ślepo zmienić bieg na wyższy.
4,0
~yager
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
6 biegów, przy czym szóstka na plaskim może być wrzucone już ok 80-90 km/h. Jeśli się próbuje jechać dynamicznej warto czasem ominąć któryś bieg i np z 3 od razu na 5 wrzucać.
5,0
~Chudini71
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Skrzynia jest precyzyjna, lecz jak wcześniej wspomniałem wymaga przyzwyczajenia. Jak na auto zaprojektowane dla Europejczyków nie ma się czego wstydzić.
Hyundai i30 III Wagon