Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai IONIQ Plug-in

MisiekUK, 5 lat temu
Silnik 1.6 GDi 141KM 104kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai IONIQ Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Kierownica.. Miękka, podgrzewana.. Fotele podgrzewane, chłodzone, regulowane na wszelkie sposoby. Klima na wszystkie fotele z wyborem tylko kierowcy. Jazda za darmo jeśli naciśniesz przycisk EV. 100 km jazdy kosztuje jakieś 2 PLN przy ciężkiej nodze.. podgrzewana kierownica.. Fotel odsuwa się maksymalnie do tyłu gdy wysiadasz.. Czego chcieć więcej?
Karoseria : Opływowa, doskonale zabezpieczona. Dyfuzory na przednim zderzaku.
Przeniesienie napędu : Silnik benzynowy włącza się tylko wtedy, gdy depniesz gaz.. nawet pod górę potrafi jechać tylko na elektrycznym
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
Inne : Brak wodotrysku i zestawu do usuwania zbędnego owłosienia
Inne : Brak uchwytu na mascarę i puder nie mówiąc o tuszu do rzęs
5,0
Całokształt
Auto perfekcyjne. Porównywałem z Toyotą, Lexusem, Kia, VW, Nissan.. Brak rywalów
Wrażenia
5,0
Silnik
Benzyna włącza się tylko wtedy, gdy chcesz poszaleć
5,0
Skrzynia biegów
Auto, dwusprzegłowa. Manetki do zmiany biegów wbudowane w kierownicę. Jedziesz spoko - tryb Eco. Depczesz ile fabryka dała - włącza się tryb sport i możesz wachlować manetkami. Uspokoisz się to automatycznie wraca do trybu Eco
5,0
Układ jezdny
Bardzo nisko zawieszony punkt ciężkości ze względu na to, że jest wieksza bateria niż w hybrydzie. Miękka kierownica reaguje natychmiast a zawieszenie zostaje twarde jak w F1
5,0
Karoseria
Fabrycznie zaimoregowana. 8 lat gwarancji na perforacje. Dealer udostępnił dodatkową ochronę środkami teflonowymi.
Komfort
5,0
Widoczność
Ogólnie super. Tylna szyba dzielona więc trzeba się opatrzyć z sensorami i tylną kamera (HD)
5,0
Ergonomia
Brak jakichkolwiek uwag. Fotel kierowcy regulowany elektrycznie góra-dół, przód - tył, odcinek lędźwiowy, nawet koniec siedziska można podnieść lub obniżyć w zależności od długości racic
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzone przednie fotele i podgrzewane tylne to majstersztyk. Możliwość klimy tylko dla kierowcy udowadnia klasę, do której dąży Hyundai
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O ile nie jesteś koszykarzem NBA to masz masę miejsca nad głową z przodu i z tyłu. Masz problem, to się połóż na tylnej kanapie i włącz ogrzewanie - będziesz miał lepiej niż na kanapie przed TV w chacie
5,0
Wyciszenie
Dobrze,że jest kontrolka, mówiąca, że auto jest gotowe do jazdy bo inaczej masz wrażenie, że samochód jest wyłączony. Bezszelestna jazda. Brak dźwięku silnika elektrycznego. Czysta wariacja
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy odrobinie sprytu możesz jeździć za darmo. Jeśli wiesz, co to ecodriving.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość nie może się równać z Maybachem lub Astonem Martinem ale mnie zaskoczyła. Cana adekwatna do wyposażenia
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
2,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai IONIQ Plug-in