Szukaj

Lista ocen Hyundai Sonata IV (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mike82
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Układ jezdny jest w sam raz do jazdy do mieście. Sonata jest samochodem o miękkim zawieszeniu, co wynika chyba z upodobań amerykańskiej klienteli a trzeba pamiętać ba że Sonata właśnie tam sprzedaje się najlepiej. Jeśli chcesz żeby było miękko jak we francuskim aucie i do tego bezawaryjnie, weź Sonatę. Konstrukcja zawieszenia wielowahaczowa, na szczęście nie tak złożona i kosztowna jak w limuzynach Audi, więc przyjemność z jazdy nie będzie...
4,0
~Krzyś
Hyundai Sonata IV
Sedan 3.3 i V6 24V 233KM 171kW
Miałem okazję testować opla insignię 2.0 z 220KM i muszę przyznać że Sonata jest w tej samej kategorii, a napewno zawieszenie w Sonacie lepiej sobie radzi z tą mocą silnika.Natomiast po tygodniowym użytkowaniu rocznej 407 2.0 HDI z przyjemnością wróciłem do Sonaty. Do obecnego przebiegu wymieniałem tylko klocki, oleje, raz tarcze przednie a z zawieszenia nic- choć teraz należą się końcówki drążka kierowniczego. Przepraszam przy przebiegu około...
4,0
~Wojtek84
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 CRDI 150KM 110kW
Przy nierównościach w zakręcie wykazuje tendencje do nadsterowności. Nie można go nazwać sportowym, ale mimo wszystko pozwala pokonywać zakręty z większą niż dozwolona prędkością bez śmierci w oczach. Na solidny + zasługują systemy trakcji. Pozwoliły na prawie łysej jodełce przejechać rok temu całą zimę. Prędkości rzędu 100km/h na ośnieżonej drodze w zakrętach dawała się odczuć jako problem tylko poprzez "choinkę" na desce. Samochód...
1,0
~jarek
Hyundai Sonata IV
Sedan 3.3 i V6 24V 233KM 171kW
Dla mnie najwieksze rozczarowanie. Kupilem ten samochod glownie ze wzgledu na opisane tutaj wrazenia z jazdy. Wielu moich poprzednikow opisywalo ten pojazd jako komfortowa limuzyne. Niestety w niczym, ale to w niczym nie rozni sie od charaktyrystyki pracy zawiesszenia w Mondeo II lub podobnym pojezdzie. Niewiele ma to wspolnego z limuzyna miekko kolyszaca. Tutaj sie bardzo zawiodlem i nie polecam tym ktorzy mysla, ze jest to limuzyna. Niestety...
4,0
~Andrzej
Hyundai Sonata IV
Sedan 2.0 CRDI 140KM 103kW
Jeżeli ktoś chce komfortowy samochód to będzie z tego zawieszenia zadowolony. Dobrze wybiera nierówności. Komfort oceniam Bardzo dobrze Koszty też oceniam Bardzo dobrze, zawieszenie jest bardzo trwałe oraz ceny części są przystępne. Po przebiegu 200tys wymieniłem tylko dwie tuleje wahacza tylnego oraz amortyzatory. Moja Sonata nie raz jechała z maksymalnym obciążeniem. Właściwości jezdne oceniam tylko na dobrze.
4,0
~Twój Wróg
Hyundai Sonata IV
Sedan 2.0 CRDI 140KM 103kW
Dobrze skręca jak na taką krowę. Fajnie się tym wbrew pozorom parkuje. Nawet w Wawie. Przy Galancie starszym o dekadę, zawieszenie jest dla mnie gorsze.Za miękkie. Z drugiej strony to jest kanapowóz. Za ostro w zakręty bym nią nie wchodził. Wszak to koreańska baronówna. Jak ktoś lubi przy nierównościach płynąć jak na resorach, to coś dla siebie w niej znajdzie.
5,0
~Michał
Hyundai Sonata IV
Sedan 3.3 i V6 24V 233KM 171kW
Pomimo sporych rozmiarów autko jest zwrotne a zawieszenie utrzymuje samochód na torze jazdy i wypoziomowane. Dobrze tłumi nierówności, nawet poprzeczna "tarka" nie przenosi się na kierownicę. Z jednej strony to limuzyna i pięknie płynie, z drugiej nie "faluje" na nierównościach jak typowa limuzyna. Dobrze dobrane zawieszenie dające i komfort i stabilność
5,0
~Fpioter
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Prowadzi się bez problemów. rozstaw osi bardzo duży i rozstaw kół też więc na naszych drogach to wygodne auto. Do tego jeszcze duże koła z oponami o wysokim profilu i jedzie się jak na kanapie. Zresztą to auto jest przeznaczone na dalekie zasięgi, nie na darmo ma bak, na którym można przejechać 1000 km bez tankowania.
5,0
~andrzejkonarski@akon.pl
Hyundai Sonata IV
Sedan 2.0 CRDI 140KM 103kW
bez zastrzezen. Opony letnie maja bieznik o glebokosci 8 mm i zimowe takze, a lacznie przejechaly te 87 tys. Eksploatacja glownie po autostradach Europy i glownych polskich drogach. Swietnie zachowuje sie w jezdzie po zasniezonej autostradzie jak i w silnym opadzie deszczu. Idealna praca abs i esp
4,0
~Robert
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 CRDI 150KM 110kW
Nie tak twardo jak w niemieckich autach. Nie jest też miękka jak przystało na amerykańskie kanapy. Na polskie drogi komfort bardzo dobry. Trzeba tylko pamiętać na zakrętach, że to jest limuzyna a nie auto sprotowe. Fotele też są bardziej limuzynowate niż sportowe.
Hyundai Sonata IV