Szukaj

Lista ocen Hyundai Sonata IV Sedan Facelifting (11) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mike82
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Układ jezdny jest w sam raz do jazdy do mieście. Sonata jest samochodem o miękkim zawieszeniu, co wynika chyba z upodobań amerykańskiej klienteli a trzeba pamiętać ba że Sonata właśnie tam sprzedaje się najlepiej. Jeśli chcesz żeby było miękko jak we francuskim aucie i do tego bezawaryjnie, weź Sonatę. Konstrukcja zawieszenia wielowahaczowa, na szczęście nie tak złożona i kosztowna jak w limuzynach Audi, więc przyjemność z jazdy nie będzie...
4,0
~Wojtek84
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 CRDI 150KM 110kW
Przy nierównościach w zakręcie wykazuje tendencje do nadsterowności. Nie można go nazwać sportowym, ale mimo wszystko pozwala pokonywać zakręty z większą niż dozwolona prędkością bez śmierci w oczach. Na solidny + zasługują systemy trakcji. Pozwoliły na prawie łysej jodełce przejechać rok temu całą zimę. Prędkości rzędu 100km/h na ośnieżonej drodze w zakrętach dawała się odczuć jako problem tylko poprzez "choinkę" na desce. Samochód...
5,0
~Fpioter
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Prowadzi się bez problemów. rozstaw osi bardzo duży i rozstaw kół też więc na naszych drogach to wygodne auto. Do tego jeszcze duże koła z oponami o wysokim profilu i jedzie się jak na kanapie. Zresztą to auto jest przeznaczone na dalekie zasięgi, nie na darmo ma bak, na którym można przejechać 1000 km bez tankowania.
4,0
~Robert
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 CRDI 150KM 110kW
Nie tak twardo jak w niemieckich autach. Nie jest też miękka jak przystało na amerykańskie kanapy. Na polskie drogi komfort bardzo dobry. Trzeba tylko pamiętać na zakrętach, że to jest limuzyna a nie auto sprotowe. Fotele też są bardziej limuzynowate niż sportowe.
4,0
~Paweł
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 3.3 V6 DOHC 250KM 184kW
Z precyzją dużo wspólnego nie ma. Można powiedzieć, że jeździ się po amerykańsku. To określenie pasuje najlepiej, gdyż na tamten rynek był głównie kierowany. Coś za coś - komfort kosztem precyzji.Parkowanie nie przysparza żadnych problemów.
4,0
~Mondelas
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
zawieszenie ciche, przy większych prędkościach trzeba się pilnować w zakrętach żeby nie wypaść z drogi, w Mondeo przy większej prędkości można dłubać w nosie
5,0
~IziPizi
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
To jeden z głównych powodów, czemu jazda tym autkiem jest tak przyjemna. Sonatą się nie jedzie, nią się płynie po drodze. Sama przyjemność.
5,0
~jarek 66
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 CRDI 150KM 110kW
Komfort zawieszenia godny wyższej klasy.Zakręty nie sprawiają problemów, gdyż auto nie wychyla się na zakrętach. ESP na śliskim działa poprawnie.
5,0
~mondelas
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
zawieszenie ciche, wytrzymałe, wg mnie trochę buja na ostrych zakrętach, autem raczej się płynie jak jedzie

Usterki Hyundai Sonata IV

Liczba wpisów: 4

Hyundai Sonata IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~pzl@poczta.onet.pl
Hyundai Sonata IV
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Na zakrętach idzie jak po szynach. Dziury i garby poprzeczne zbiera gładko mimo 16\" opon.
Hyundai Sonata IV Sedan Facelifting