Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Tucson IV SUV HEV

Seba, 2 lata temu
Silnik 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai Tucson IV SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jest naprawdę sztos. Idealna jednostka do tego auta.
Przeniesienie napędu : Można mieć hybrydę i 6 biegowy automat. Ale mega :)
5,0
Całokształt
To mój pierwszy koreańczyk. Generalnie rozważałem BMW X1/X3, Audi Q3 Sportsback, Toyotę RAV4, Seata Atecę oraz Mercedesa GLC. Tucsonem pojechałem na przejażdżkę jako przedostatnim samochodem, zaraz po RAV4. Teraz już wiem czemu w salonie Hyundaia odsyłają najpierw na jazdę RAVKą :) Tucson to petarda! Posiadam wersję Executive.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo fajna jednostka, mega kulturalna praca (jeździłem wcześniej Aurisem 2017 w Hybrydzie), dużo więcej jeżdżę na prądzie niż w Aurisie (wiadomo, nowsza jednostka). A spalanie? Przy mojej ciężkiej nodze to około 7 litrów w mieście. W aurisie robiłem 6.5, tylko miał 136 koni, a nie 230...
5,0
Skrzynia biegów
Fajny automat, zdecydowanie lepiej działa w trybie sport. Zdarzy mu się pomyśleć w trybie normal, jednak przy jeździe w mieście da się to bardziej zauważyć. Na trasie prawie w ogóle. Generalnie jak ktoś się przesiada z TRIP Tronic czy innej magii to poczuje różnice na minus, ale mi odpowiada praca skrzyni.
5,0
Układ jezdny
Jest super, fajne prowadzenie, czuje się pewnie a auto nie pływa.
5,0
Karoseria
Wszystko git, 2k km za mną (sporo syfiastymi drogami) i nie ma żadnych uszkodzeń. Nawet raz kamieniem oberwałem od TIRa i na lakierze śladu nie ma.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok. Czasami słupek przeszkadza ale generalnie nie ma co narzekać. I tak komfort widoczności SUVa jest :)
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć. Auto wykorzystuje na co dzień i na trasy. W obydwóch wariantach mega komfortowe. Masa gniazd, super funkcje komfortowe. Bardzo fajny ekran 10 cali.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tryb diffuse latem jest mega. Dzięki temu moja połówka nie narzeka na zbyt mocną klimę. Jest naprawdę sztos. Kierownica, fotele i ogrzewanie nagrzewają się bardzo szybko od np. temperatury 3 stopni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest super. W Q3 Sportsback i Atece było dużo mniej miejsca :)
5,0
Wyciszenie
Jest git. Coś mi szybka drży przy 140 km/h ale to pewnie załatwie jedną wizytą w ASO. Poza tym nie słychać nic, ani uszczelek, ani lusterek. Silnik jest bardzo dobrze wyciszony. Przesiadłem się z eCVT Toyoty wiec to pewnie też swoje robi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co brak awarii, super spalanie jak na gabarytyw.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje mi się że auto jest wycenione "premium". Co prawda jakość elementów w środku, mnogość miękkich materiałów i ekrany to uzasadniają jednak w tej cenie naprawdę można już sięgnąć po marki premium. Jasne, będą to bieda wersje z klimatyzacją ale nadal.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak póki co.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak póki co.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai Tucson IV SUV HEV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
Średni koszt przejechania 100 km
80,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai Tucson IV SUV HEV