Szukaj

Lista ocen Jeep Cherokee II (86) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kamil
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
do czterech litrów mam automat \"selectrac\" czy jakoś tak,reduktor 242,ten bardziej cywilizowany(mogę używać 4x4 na asfalcie).skrzynia sprawuje się wyśmienicie,zmienia biegi płynnnie jak w mercu znajomego z roku 2004,praktycznie zmiany nie da się odczuć,w terenie powiedzmy że sobie radzi,ale to dalej automat więc przy \"dociśnięciu gdy auto utknie usiłuje zmieniać bieg,jak napisałem to tylko automat. na trasie szaleństwo,po przełączeniu w...
3,0
~Mateusz
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
Pamiętać o regularnej wymianie co max 50tys (taaa, w manualu też się wymienia -.-) oleju na właściwy - MTS manual transmission syncromesh czy jakoś tak - amsoile czy redliny nie ma znaczenia - co prawda skrzynia niekiedy sobie grzechocze, zwłaszcza po dłuższym postoju na płaskim - jest razem z silnikiem przechylona do tyłu, olej spływa, łożyska nie mają smarowania - trochę fizyki i ot całe brzęczenie. Upierdliwe, ale wyłącznie na zimnym -...
5,0
~lukaszend
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Pancerny niezawodny wytrzymujący wiele Japoński Aisin-Warner A340H. Skrzynia działa płynnie i delikatnie zmienia przełożenia. Na I biegu pociągniemy do 65 km/h, na II biegu do 115 km/h, na III i IV (nadbieg) do ogranicznika (180 km/h). Wystarczy tylko wymieniać olej (Dexron III) i filtr. W prosty sposób można zrobić wymianę dynamiczną oleju w garażu, rozpinając przewód powrotny za dodatkową chłodnicą oleju.
5,0
~RAFLE99
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Japońska 4 biegowa skrzynia automatyczna ASSIN bezawaryjna , jedna z najlepszych w swoim wieku i klasie. Wymiana oleju po 40-50tys km. Bieg czwarty zmienia przy 70 km/h ,mógłby to robić wcześniej . Ma opcje ciagnięci przyczepy 1,2 ,można uzywać go do podjazdów na wzniesienia i wyjazdu z błota,śniegu. W razie potrzeby nagłego hamowania na lodzie bieg 1,2 pomaga skutecznie wytracić prędkość .
5,0
~rodzyn
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
Skrzynia biegów jak najbardziej w porządku. Biegi mi ładnie wchodziły. Nie miałem z nimi problemów. Jedynka trochę krótka ale to w końcu auto terenowe i musi mieć jak ruszyć obciążone, ale swobodnie rusza na dwójce. Czasami się zapominałem i z 2 w normalny sposób jechałem. No i idealnie hamuje się biegami. Często hamulec naciskałem dopiero pod samymi światłami.
5,0
~norA
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 4WD 190KM 140kW
4-biegowy automat jest chyba niemniej pancerny niż silnik 4.0L... Ponad 220 tys. km ma mój, a biegi zmienia z najlepszymi manierami - wystarczy dbać o olej i regularnie zmieniać wraz z filtrem i tyle! A propos biegów - wcale nie czuć, że są to tylko 4 - dobry również na autostrady. Ok. 190 kmh można nim lekko osiągnąć - zdumiewające jak na takie auto...
4,0
~Marcin
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i Sport 4WD 192KM 141kW
To moj pierwszy automat wiec nie mam zbytnio doswiadczenia w tej kwestii. W sumie sparwuje sie bez zarzutu. Ostatnio mialem okazje przejechac sie Audi A4 3.2 Cabrio i musze powiedziec ze skrzynak mojego Jeepa jednak tak sie nie sprawuje. Lecz ogolnie nie ma zadnych problemow czy braku mocy podczas przyspieszania- znow klania sie swietny silnik.
5,0
~Teder
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
Prawie nie czuć zmian biegów a wiele nowszych samochodów nie może się tym pochwalić, przełożenia świetnie dobrane i do terenu i jak trzeba udowodnić karkowi że jego bmw jest cienkie to przełącznik na power, pedał w podłogę i zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... kark sztywnieje ze zdziwienia że jego super BMW wymięka.
5,0
~juhas
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Zmian biegow (automat) bez problemu, lekko, bez szarpniec. przelozenia terenowe wchodza ciezej ale wszystko dziala. Troszke problemu sprawia przejscie z 4x4 na naped jednej osi. Przelozenie skrzyni na POWER swietnie sprawdza sie w konfrontacji na drodze z lysymi panami w BardzoMalychWozach;)
5,0
~Dawidowski Cozaczłek
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
automat. super na początku sie tego bałem ze automat to dla bab i ze się psuje, nic podobnego działa super biegi zmienia płynnie chyba ze mu się wciśnie gaz do dechy to szarpnie jak zredukuje 2 w dól ale wtedy to juz jest odiazd, 4 przełożenia. w terenie super dozowalność mozna naprawde delikatnie ruszać
Jeep Cherokee II