Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV Facelifting (21) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Arek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
W dieslu od 2015 i przez 100 tys. nie działo się nic. Dosłownie nic. Nie liczę wymiany wybitych elementów zawieszenia po ok. 50tys., bo po takiej jeździe w terenie i po kamienistych drogach w Rumunii i Grecji, jaką Renek zaliczył, większość samochodów by się rozpadła. Czasem jest problem z usługami uconnect, ale cały ten system nie działa najlepiej. Nowy Renek z pewnością nie będzie gorszy. W pewnym momencie świszczała uszczelka w drzwiach...
3,0
~bgo072
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Niestety samochód zaraz po wyjeździe wrócił do serwisu . W pierwszym tygodniu był aż 4 razy w serwisie z powodu usterki elektryki co powodowało wyświetlanie sie szeregu błędów na komputerze. Serwis w tym wypadku się nie wykazał. Usterkę znaleziono dopiero za 4 razem. ( luźny przewód masowy) . Dodatkowo podczas jazdy po kostce słychać jakięś dźwieki wydobywające się z wnętrza drzwi bocznych ( jakby niedokręcony jakiś element lub kabelek)
5,0
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Oczywiście odbojnik wytarł lakier pod klapą bagażnika. Naprawione na gwarancji i nie ma już z tym problemu. Winny jest sam odbojnik, wykonany z bardzo twardej gumy i nie dość dokładnie. Wymaga to regulacji. Poza tym przez trzy lata i 110 tyś. nie zdarzyło się kompletnie nic! Mam wciąż fabryczne tarcze, klocki zmienione przy ok. 70 tyś.
5,0
~Rafał
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Nic mi się nie przydarzyło przez miesiąc, jeśli nie liczyć jednej żarówki H4. Mechanicy w serwisie powiedzieli mi, że nic nie robili przez pół roku i ok. 40 tys. poza wymianami płynów. Klienci traktują autko w sposób niebywale brutalny. Było podobno jeden, który się chwalił, że przejechał Niemcy ze średnią prędkością powyżej 150 km/h.
5,0
~J23
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Nie do wiary, ale przez dwa lata nie miałem jakichkolwiek problemów. Od zawsze kupuję nowe samochody i nie przypominam sobie czegoś podobnego. Zawodziły mnie i VW Golf i Toyota Corolla, nie mówiąc o masakrze jaką był Nissan juke.
5,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Nie dzieje się i nie działo kompletnie nic. Auto zaliczyło dwa "dynamiczne" wjazdy na krawężniki (nie ja, żona...), jazdę w terenie. Całkowicie bezproblemowe i idiotoodporne auto. Minął rok i 15 tys. przebiegu. Nadal nic - :)
5,0
~robertszew
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
przejechałem 115tys km i miałem wymieniane pióra wycieraczek, klocki i tarcze hamulcowe przy 105tys km (serwis przy wymianie oleju stwierdził, że można już wymieniać)
3,0
~Strielok
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
czasami systemy bezpieczeństwa potrafią odmówić posłuszeństwa, ale do tej pory wszystko wracało do normy po ponownym uruchomieniu samochodu.
5,0
~Przemek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Korzystam z auta rok od przebiegu 30 tyś., przejechałem ponad 20 tyś. i póki co kompletnie nic nie szwankuje.
5,0
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Kompletnie nic się nie zdarzyło. Trochę mbie to nawet dziwi, bo wiadomo jakie są te współczesne samochody.
Jeep Renegade SUV Facelifting