Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV Facelifting (25) - Ergonomia

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Arek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Ogólnie jest ok. Myślałem, że przy okazji liftingu poprawią kilka rzeczy, które irytowały. Po pierwsze brak kieszeni w drzwiach. Poza tym daszki przeciwsłoneczne - są tak krótkie, że po przekręceniu na boczną szybę, nie chronią przed słońcem. Wersje USA mają z tych daszków wysuwane listki, które problem rozwiązują. W Europie tego brak, co bardzo źle świadczy o producencie, bo koszt tej modyfikacji jest groszowy. Brak oświetlenia na nogi. Może...
4,0
~bgo072
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Generalnie jest OK, ale do minusów zaliczyć należy malutkie schowki w drzwiach ( wejdzie tylko mała butelka + jakieś chusteczki) Dla osób trochę wyższych podczas dłużej jazdy może doskwierać źle wyprofilowana cześć wnętrza powodująca ucisk zewnętrznej części prawego kolana. Przyciski do klimatyzacji są zbyt nisko i trzeba się lekko wysilić aby podczas jazdy je zlokalizować i przy tym zbytnio się nie dekoncentrować. Dotykowy wyświetlacz do...
5,0
~Rafał
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Jak dla mnie bomba. Wszystko, jak trzeba. Wyraźnie oznaczone. Mała rzecz a cieszy - trzymacze na kubki z fajnymi poduszkami gumowymi i umieszczone poniżej lewarka i guzików. Nic nie zalejemy. Inna fajna rzecz: wymiana żarówek w reflektorach zajmuje 2-3 min. Nie trzeba jechać do serwisu, albo mieć doktoratu z mechaniki, jak w 99% współczesnych samochodów. Bardzo, ale to bardzo dobra pozycja za kierownicą. Lepsza niż np. w Fordzie Kuga....
4,0
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Jedyna rzecz, która naprawdę mi nie odpowiada, to manetka od świateł. Nie wiem kto to projektował i kto dopuścił do produkcji, bo to po prostu bubel. Wiele razy zdarzyło mi się włączyć światła drogowe przy wrzucania kierunku. Wszystko przez to, że zamiast zrobić typowe manetki z sekwencyjnym przełączaniem, fiat zrobił taką z wyraźnym skokiem. Poza tym wszystko ok. Pochwalić należy bardzo wygodną pozycję za kierownicą i fajne sterowanie...
4,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Wszystko jest ok. z wyj. wyżej wspomnianych daszków oraz: lewego podłokietnika. To jest specyficznie mój problem, bo mam dość podły wzrost 170cm, więc zwyczajnie mam do niego za daleko, żeby się wygodnie oprzeć. Brzmi głupio, ale tak jest, wnętrze jest dla mnie za szerokie! Wyższe osoby z pewnością tego problemu nie będą miały.
2,0
~Janusz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Wszystko ok. Jedyny minus to schowki w drzwiach. Jest wystarczająco dużo miejsca na typowe kieszenie, ale jakiś geniusz postanowił, że będzie oryginalnie, jak będą tylko miejsca na butelkę. Bardzo wygodna obsługa tempomatu i audio. Świetna kierownica, dobrze leży w dłoniach, ma dobrze zaprojektowane ramiona i grubość.
4,0
~Pawełek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Nie ma się czego czepić. Wszystko pod ręką, wygodnie umieszczone. Fajne oświetlenie kabiny. Skrytykować mogę daszki przeciwsłoneczne i obudowę lusterka. Mieści się pod nią kamera, więc jest duża. Może bardzo nie przeszkadza, ale jak ją zdjąłem, okazało się, że w środku dużo miejsca. Po co taka duża?
5,0
~Strielok
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Tu nie mam nic do zarzucenia. Wszystko wygodnie, intuicyjnie i pod ręką. Pozytywnie zaskoczył mnie bagażnik. Pojemność nie za duża, za to pakowny tak, że w sumie można zmieścić więcej rzeczy niż w niejednym 100 litrów większym bagażniku.
4,0
~jeepnięty
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Jedyny minus za śmiesznie krótkie daszki przeciwsłoneczne. Przez to, że przednia szyba jest prawie pionowa, jest mocno oddalona (to jest super...), ale po przekręceniu daszka na boczną szybę, ten jest w ogóle nie zasłania i słońce świeci nam w oczy z boku.
5,0
~Marek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Wszystko pod ręką i intuicyjnie przemyślane. Zmiana w kokpicie po liftingu spowodowała dodanie fizycznych przycisków na konsoli środkowej i teraz można łatwo obsługiwać klimatyzację i audio nie tylko poprzez ekran dotykowy.
Jeep Renegade SUV Facelifting