Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV Facelifting (23) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Strielok
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
DDCT – miała być bardzo szybka i dobrze zestrojona. Jest tak wolna, że próba wyprzedzania potrafi skończyć się poważnym zagrożeniem na drodze. Zestrojona jest fatalnie do dynamicznej jazdy, za to optymalnie do ekonomicznej. Niestety silnik utrzymuje obroty poniżej momentu obrotowego, dlatego nie da się przyspieszyć bez redukcji, która z kolei jest bardzo nieprzyjemna, bo momentalnie wkręca samochód na 5-6 tys. obrotów i jest efekt kosiarki do...
5,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Biegi wchodzą z leciutkim oporem i bardzo precyzyjnie. Ruchy dźwigni mogłyby być mniejsze, ale i tak jest ok. Zestopniowana optymalnie do tego silnika. Pierwsze dwa biegi krótkie, co przydaje się w terenie. Na asfalcie przy mocniejszym dodaniu gazu potrafi zerwać przyczepność nawet na drugim biegu. Biegi 3-5 do jazdy po mieście. Wskaźnik zmiany biegu poleca zmienić na 6 już przy ok. 65km/h.
3,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Skrzynia potrafi się "zawiesić" - stojąc na światłach na D, z nogą na hamulcu, po zmianie świateł, puszczeniu hamulca nie rusza - po dodaniu gazu silnik wchodzi na obroty, a samochód nic - należy dźwignię na P, zgasić silnik i odpalić ponownie Skrzynia "nie trzyma" na górce (przynajmniej jak skrzynie automatyczne BMW, Mercedes, Audi, VW), ale można się do tego przyzwyczaić
4,0
~robertszew
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Skrzynia do której trzeba się przyzwyczaić. W mojej ocenie skrzyni brakuje podziału na opcje comfort i sport, gdyż lubi ona utrzymywać auto na wysokich obrotach w ruchu miejskim, gdzie nie jest to pożądane przez kierowcę. Jeżeli chodzi o dynamiczną jazdę to wszystko działa jak należy.
4,0
~bgo072
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Niby 9 biegów, niestety nie znalazłem nigdzie informacji na jakim biegu aktualnie jedzie. Pierwsze biegi dość krótkie i trochę szarpiące, później już płynnie. Skrzynia nie grzeszy szybkością, ale zawsze można przełączyć się na reczną zmiane biegów.
3,0
~Mikocz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Kwestia przyzwyczajenia, aczkolwiek na podstawie mojego doświadczenia mogę powiedzieć że skrzynia bardzo ale to bardzo odbiega od skrzyni automatycznych w modelach Audi A6 czy A7. Tam nie miałem żadnego problemu z przyzwyczajeniem.
5,0
~Arek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Trudno się do czegokolwiek przyczepić. Jest bardzo dobrze. Mogliby zmienić gałkę przy dźwigni, bo ta obecna mi się nie podoba. Można kupić akcesoryjną, ale cena odstrasza.
5,0
~Rafał
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Krótkie drogi lewarka, bardzo fajnie wskakują biegi, z lekkim oporem, nie sposób w bieg nie trafić. Dobrze zestopniowana. 5, 6 to nadbiegi. Silnik pracuje na niskich obrotach.
5,0
~Przemek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Tutaj daję 5 z minusem. Mam automat, który trzeba bardzo dobrze wyczuć, zanim przestaje się "spóźniać" przy szybkim ruszaniu, np. na ruchliwym rondzie.
3,0
~ToSz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Potrafi haczyć - szczególnie jak jest zimno - długi ruch pedału sprzęgła - jak nie dociśniesz do końca to kiszka - serwis oczywiście twierdzi że TTTM
Jeep Renegade SUV Facelifting