Szukaj

Lista ocen Jeep Wrangler IV (6)

Pokaż filtry
4,5
~Jacek
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Jest wielki, szybki, wjedzie wszędzie. Mój pomarańczowy trochę bije po oczach więc ludzie się oglądają. Zawsze mam uśmiech na twarzy gdy do niego podchodzę. Pojazd dla świadomych co kupują. Właściciele pozdrawiają się na ulicy. Sahara to pojazd rodzinny, większy off road wykluczają fabryczne opony H/T ale za to są doskonałe do normalnej jazdy. Zawsze można je zamienić na A/T. Pojazd dla tych co wolą jeździć wolniej ale ze stylem oraz poczuciem...
4,8
~Wojciech
Jeep Wrangler IV
Sahara 2d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Najbardziej wszechstronny i uniwersalny samochód na świecie :-), oczywiście , jeśli rozumiesz czym jeździsz. Moje oczekiwania spełnia w 100%. Jest to pierwszy mój samochód, a jeździłem kilkunastoma wielu marek, którego już nie zmienię. Jeśli nie będę w stanie do niego wsiąść to znaczy, że jestem już za stary na prowadzenie auta i przestanę jeździć jako kierowca.
3,9
~oski
Jeep Wrangler IV
80th Anniversary 4d Seria 6 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
silnik poki nie osiagnie temp 90 stopni pracuje jak bez oleju. dramt. osiagi nawet za wysokie jak do zawieszenia ktore jest typowo terenowe (Silnik)
2,7
~alisherov
Jeep Wrangler IV
Sahara 2d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
silnik a w zasadzie jego osprzęt sypie się na potęgę. 2 tyg temu wymienili pompę oleju po przejechaniu 1 tyś km pojazd ponownie w serwisie Teraz olej leje się z silnika jak z dziurawej beczki już mam dość tego samochodu!!! (Silnik)
4,1
~oskitransport
Jeep Wrangler IV
80th Anniversary 4d Seria 6 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Nie przewidywalny podczasz szybszej jazdy.myszkuje strasznie (Układ jezdny)
3,9
~Dariusz
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Auto straciło silnik w wyniku awarii zaworu przy przebiegu 800 km
Jeep Wrangler IV