Szukaj

Lista ocen Kia Ceed I SW (72) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 56 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcin_Krk
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Na przestrzeni 195000 km rzeczy które uległy awarii (nie liczę wymian eksploatacyjnych, wynikających z użytkowania samochodu): - awaria i wymiana podnośnika szyby kierowcy - wymiana silniczka tylnej wycieraczki - naderwanie paska klinowego (ale to bardziej wynikało z wady paska ) - wymiana chłodnicy klimatyzacji (rozszczelnienie) - przy 190t km rozszczelnienie przedniego reflektora Jak na 195 tys km wydaj mi się że to niewiele.
5,0
~bqn
Kia Ceed I
SW 1.4 109KM 80kW
W ciągu 3 lat eksploatacji wymieniłem radio (kupiłem samochód już z popsutym radiem - bolączka tego modelu), w okresie zimowym pali się kontrolka hamulców - wina wiązki obok fotela pasażera (naprawiłem raz, rok i dwa lata później było to samo; później już dałem sobie spokój, idzie do tego przywyknąć), padł silnik wycieraczek. Wymiana żarówek z przodu trochę kłopotliwa (średnio trzeba to robić co roku).
3,0
~DykuS17
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Użytkuję auto od nowości, jest kilka drobnych mankamentów między innymi : pilot od alarmu działa przy samym samochodzie, po wymianie baterii jest lepiej ... aczkolwiek 3-4 metry to mierny wynik! Awarii uległ mechanizm popielniczki! Reklamowany był kilkakrotnie luz w fotelu kierowcy, czasami zacina się radio (z kierownicy regulacja działa)
5,0
~rrzeszotek@gmail.com
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Nic się nie dzieje. Śmieszne jest to, że jak pojawi się jakiś "świerszcz", trzeszczenie to nie trwa to długa - po jakimś czasie bezpowrotnie znika,. Jakość wykonania (materiały deski rozdzielczej itp) tego auta jest naprawdę na niezłym poziomie. Troszkę razi "pokrycie" ekranu mini kompa, "daszek" nad zegarami i uchwyty w bocznych drzwiach.
5,0
~Maciej
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
To, że co roku (ok 30 tyś. Km) trzeba wymienić łączniki stabilizatora, to wina naszych dróg, a nie samochodu. Regeneracja alternatora po 200 tysiącach, to też nic nadzwyczajnego. Czujnik położenia hamulca wymieniony w ramach gwarancji i tyle. Jak na prawie siedem lat katowania, to doskonały wynik.
4,0
~Maciej 70
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
elektryczne szyby żyją swoim życiem -raz po naciśnięciu chowają lub otwierają się normalnie, innym razem trzeba przytrzymywać przycisk- ot taki mały supraisik; co ok 40 tyś do wymiany końcowki drążkow objawy-stuki przy zakrętach koszt ok 400 zł
1,0
~Max
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Bardzo awaryjny model. Od czasu kiedy go kupiłem popsuły się: centralny zamek, sterowanie szybą kierowcy, regulacja głośności w radiu, ciągle przepalają się żarówki świateł mijania i stopu, łuszczy się drążek skrzyni biegów i środkowy kokpit,
5,0
~waldy
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Poza wymianami eksploatacyjnymi które wcześniej czy później w każdym aucie występują nic się nie działo przez 190tys km. Auto regularnie serwisowane co 20tys. Do 140 tys w ASO później w dobrym niezależnym warsztacie.
4,0
~radi
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Narazie żarówka oświetlająca tablicę rozdzielczą, raz przestała działać elektryka przedniej szyby kierowcy (następnego dnia było ok i tak jest do tej pory). Trochę głośniej i \"wibracyjniej\" działa silnik - pojadę sprawdzić..kiedyś.
Dziennik kosztów dla Kia Ceed I SW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,2
l/100km
8,5
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Rego
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Jak na razie nic, chociaż miałem problemy z automatycznym zamykaniem prawej szyby pasażera ale jak tylko podjechałem pod servis zaczęła działać, to jak z człowiekiem jak pójdzie do lekarza wtedy nic mu nie dolega
Kia Ceed I SW