Po ponad pół roku przejechałem 22 tyś. km, w pierwszym miesiącu przestawiła się zbieżność, po około 12 tys.km zaczęło coś stukać-skrzypieć w klapie bagażnika, po 18 tyś km na tylnej osi przywierają klocki hamulcowe do tarcz, jak postoju jak ruszamy jest uciążliwy huk odrywających się klocków od tarcz, oczywiście wizyta w serwisie nic nie dała, serwis poinformował, że problem zna ale nic nie mogą poradzić, pisanie maili do centralnego serwisu też nić nie pomogło, też problem znają, ale niestety nie mogą pomóc i jest im przykro, że taka niedogodność występuje. Napęd ok, jak do tej pory działa poprawnie, nawigacja niestety słaba, android auto po kablu, brak bezdotykowego zamykania się po oddaleniu się od samochodu. Ogólne wrażenie dobre, ale po kilku miesiącach użytkowania przeciętne, do Europejskich marek troszkę brakuje, czekam do końca leasingu i z marką KIA się rozstaję.
Wrażenia
4,0
Silnik
ok
4,0
Skrzynia biegów
ok
4,0
Układ jezdny
ok
4,0
Karoseria
ok
Komfort
3,0
Widoczność
Skrzypienie, stuki w tylnej części samochodu
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
do 120 km ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok
3,0
Stosunek jakość/cena
Przeciętnie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przestawiona zbieżność,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ok
Zużycie prądu dla silnika 77.4 kWh 325KM 239kW
Średni zasięg
383km
Średni maksymalny zasięg
400km
Średni minimalny zasięg
300km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
450km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
8,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
0,4h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania