Szukaj

Lista ocen Kia Niro (37) - Silnik

Pokaż filtry
5,0
~Sławek
Kia Niro II
Crossover 1.6 GDI 141KM 104kW
Stara sprawdzona, wolnossąca jednostka 1.6 GDI stosowana w koncernie KIA/Hyundai od lat w różnych modelach i konfiguracjach. W Niro HEV udane połączenie z silnikiem elektrycznym. Silnik spalinowy niewysilony, co rokuje nadzieję na dłuższe bezproblemowe działanie i w praktyce rzeczywiście nie słyszy się o jakichś problemach. Także w Niro I, w którym te silniki mają często już po kilkaset tysięcy kilometrów. Na papierze te 140 kilka koni może...
4,0
~Orest
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Moc 141 KM co trochę czuć, że brakuje. Przyśpiesza dobrze, ale nie jakoś wybitnie. Brakuje elastyczności przy wyprzedzaniu nawet w trybie sport - znaczy słychać, że silnik robi co może, czuć w plecach coś... ale trzeba sporo więcej miejsca do wyprzedzania niż przy poprzednich 150-koniach w dieslu. Silnik spalinowy cichy, ekonomiczny, a elektryczny to już magia. Niro mogłaby trochę bardziej wymuszać jazdę na elektrycznym w mieście, bo...
5,0
~sroka
Kia Niro II
Crossover 1.6 GDI 141KM 104kW
Bardzo przyjemny silnik. Dość cichy, przy jeździe ze stałą prędkością 140km/h nadal pozostaje cichy. Przyspieszenie jest dobre w mieście, trochę gorzej przy prędkościach autostradowych. Moc jest wystarczająca. No i cztery cylindry to dziś rzadkość w tej klasie. Barzdo często przełącza się na silnik elektryczny, robi to niezauważenie. W trybie sport benzyna działa częściej, ale nadal całość pozostaje ciche. W porównaniu z hybrydami Toyoty...
5,0
~Paweł
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Benzyna 100+ KM w rzędowym 1.6L bez turbo w cyklu Atkinsona, do tego 40KM z silnika elektrycznego który daje wysoki moment w razie potrzeby. W trybie eco jest oszczędny i trzyma niskie obroty chyba że pedał dotyka podłogi. Tryb sport to żywa reakcja na każdy lekki dotyk, wyższe obroty i wczesne wspomaganie z "elektryka" - idealny so wyprzedzania.
5,0
~boneksl
Kia Niro
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Silnik cichy i wbrew danym katalogowym bardzo dynamiczny. Z początku obawiałem się, że niro będzie leniwe przy prędkościach powyżej 100km/h, ale nic z tego. Samochód do 60km/h rozpędza się bardzo szybko. Sam sprint 0-100 trwa niewiele ponad 9 sekund (katalogowo 11,5). Prędkość maksymalna 190 km/h. Bardzo oszczędny. Tryb sport daje dużo frajdy.
5,0
~Aleksander
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Bardzo żwawy i dynamiczny (jak na małą benzynę), Prędkość (szczególnie przyspieszenie do 80 km/h) czuć znacznie lepiej niż by wskazywały na to dane katalogowe. Przełączenie pomiędzy silnikiem spalinowym, a elektrycznym praktycznie niezauważalne - dopracowane idealnie. Znacznie powyżej oczekiwań sprzed zakupu
5,0
~tomasz
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Mocy nigdy za dużo ale 141 jeden koni z dwóch silników w większości sytuacji drogowych jest całkowicie wystarczające. To nie jest samochód sportowy ani usportowiony ale w trybie sport osiągi poprawiają się znacznie i wtedy dynamika jest naprawdę satysfakcjonująca.
5,0
~tomasz
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Mocy nigdy za dużo ale 141 jeden koni z dwóch silników w większości sytuacji drogowych jest całkowicie wystarczające. To nie jest samochód sportowy ani usportowiony ale w trybie sport osiągi poprawiają się znacznie i wtedy dynamika jest naprawdę satysfakcjonująca.
5,0
~kuman0
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Silnik elektryczny bajka - bezszelestny:) spalinowy już trochę słychać przy wkręcaniu na wyższe obroty. Ogóle te 140 KM daje radę do normalnej jazdy a jeśli trzeba wyprzedzić Tira to też nie ma z tym najmniejszego problemu.
5,0
~Jerzy
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Silnik spalinowy doskonale jest uzupełniany silnikiem elektrycznym (jakby był kompresorowo doładowany), a całość idealnie współpracuje z dwusprzęgłową skrzynią biegów.
Kia Niro