Szukaj

Lista ocen Kia Niro (34) - Wyciszenie

Pokaż filtry
5,0
~Sławek
Kia Niro II
Crossover 1.6 GDI 141KM 104kW
Wyciszenie jest bardzo dobre. Silnik spalinowy jest nieco głośniejszy na zimno, ale po nagrzaniu się wycisza. Samochód długie odcinki potrafi jechać tylko na silniku elektrycznym, a wtedy słychać jedynie szumy toczenia. To kolejne dla mnie zaskoczenie, bo w sprzyjających warunkach nowe Niro potrafi przejechać jednym ciągiem tylko na silniku elektrycznym nawet do kilku kilometrów, co przy tak małej baterii trakcyjnej jest nie lada wyczynem....
4,0
~sroka
Kia Niro II
Crossover 1.6 GDI 141KM 104kW
Pozytywnie zaskakuje. Maska wyciszona, podobnie drzwi, cały bagażnik pokryty wyciszeniem. Głównym źródłem hałasu, przy prędkościach autostradowych, są opony. Moim zdaniem Kia przyoszczędziła na oponach (Kumho Ecowing ES31 205/60 R16 92H), gorsze niż Nexen N'Blue S z poprzedniej generacji. Głośne (ale nie przesadnie) i słabe w deszczu. Planuję wymienić przy pierwszej okazji. W mieście wyciszenie świetne, w trasie również. Na autostradzie...
5,0
~Orest
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Jest cicho... silnik wyciszony bardzo dobrze, elektrycznego w ogóle nie słychać (takie delikatne bzyczenie... co jest jak melodia dla ucha :) ). Prędkości autostradowe wciąż pozwalają spokojnie rozmawiać - trochę słychać szum wiatru, ale dużo ciszej niż w wielu kompaktach. Mała wada wynikająca z cichego auta, to zawieszenie - przenosi hałasy z tłumienia nierówności do kabiny. Pewnie nie jest to głośniejsze niż w innych autach, ale przy...
5,0
~boneksl
Kia Niro
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Do 120km/h jest cicho, potem słychać szum powietrza. Najbardziej z tyłu i okolic bagażnika, nie wiem czy auto jest tam gorzej wytłumione? W mieście silnik ledwo słychać,a jazda na silniku elektrycznym to już w ogóle majstersztyk. Z początku bardzo ciężko przyzwyczaić się do tego, że nie słychać po prostu nic...
4,0
~Aleksander
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Do 120 km/h ideał, później szum już zaczyna wyraźnie być słyszalny. Tryb elektryczny - słychać tylko opony. Tryb hybrydowy do 120 - silnik stosunkowo przyjemnie mruczy (słychać go tylko przy wkręcaniu na wyższe obroty). 120 - 180 - słychać w kabinie wyraźny szum ale jest to szum powietrza, a nie huk silnika
3,0
~tomasz
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
To druga istotna wada. Auto jest po prostu głośne. Do około 100 km/h jest ok ale powyżej tej prędkości głośność istotnie i nieprzyjemnie wzrasta. Co ciekawe nie ma już większej różnicy w głośności pomiędzy 120 a 160 km/h.
3,0
~tomasz
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
To druga istotna wada. Auto jest po prostu głośne. Do około 100 km/h jest ok ale powyżej tej prędkości głośność istotnie i nieprzyjemnie wzrasta. Co ciekawe nie ma już większej różnicy w głośności pomiędzy 120 a 160 km/h.
4,0
~Jargad
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Jest ok. Przy prędkości powyżej 140 nie odbiega od innych aut. Natomiast jak wspominałem glowne zalety hybrydy w odniesieniu do wyciszenia to jazda z małymi prędkościami i manewrowanie.
5,0
~oskar
Kia Niro II
Crossover 1.6 GDI 141KM 104kW
O wiele lepiej niż Ceed i Corolla. Jedyna uwaga to brak miękkiej wykładziny na półce w tunelu środkowym, przez to klucze się obijają. Polecam odrobinę filcu w to miejsce.
Dziennik kosztów dla Kia Niro
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Paweł
Kia Niro I
Crossover PHEV 1.6 GDI Hybrid 141KM 104kW
Jeżdżę Carensem i w Niro było znacznie głośniej. Oczywiście znaczenie ma indeks opon, ale różnica jest znacząca na niekorzyść Niro (niezależnie od prędkości).
Kia Niro