Szukaj

Lista ocen Kia Sportage I (45) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~aju
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Najpoważniejszą awarią ze znanych mi to zacierająca się pompa paliwa która po prostu uniemożliwi powrót na kołach. Zmiana pompy na nową lub podmiana na pompę zewnętrzna rozwiązuje problem. Dużo osób traci przedni napęd, jednak w przeciwieństwie do vitary gdzie pęka przedni aluminiowy most tu wystarczy zmienić blokady przy kołach na manualne i problem zostaje stale rozwiązany. Kolejna awaria to łożysko przedniej półosi, na szczęście wymiana i...
3,0
~djkamilo@o2.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Lubi brać olej nawet przy małym przebiegu, ale nikt nie mówił że te auta jeżdżą tylko po szosie a z filmików z Youtube to nie żałują im kierowniki więc trudno powiedzieć czy to wada auta czy sposobu jazdy jego posiadacza. Sprzęgiełka w przednich piastach lubią się szybko przetrzeć co owocuje pęknięciem tulei z zębami a koszt oryginału spory. Manuale są tańsze i mają dłuższą żywotność, polecam, chyba że ktoś jest leniwy,ma tyłek z ołowiu i...
3,0
~Don Pedro
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 118KM 87kW
Sam dbam o auto, nie daje go dotykac zadnym mechanikom, a tym bardziej serwisowi, ktoremu nie dowierzm. Acha, drganie przednich kol oczywiscie da sie zlikwidowac, i ten problem jest mi nie znany.Delikatne wycieki spod pokrywy zaworow polikwidowalem,jak rowniez zlikwidowalem korozje walu nap. i tylnego mostu. Gdyby nie ciagle przecieranie sie przewodow ABS przy kolach bylby prawie ideal. A prawie robi roznice.
3,0
~maciasty@tenbit.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Od czasu jak przestałem jeździć do "autoryzowanego serwisu" okazało się, że samochód jest mało awaryjny. Jeździ się całkiem nieźle i gdy coś się psuje można kontynuować jazdę. Zdarzają się jednak tzw. "fatal errors" - po prostu nie można zapalić (np bez wcześniejszych sygnałów nagle przestaje pracować rozrusznik).
1,0
~onn
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
auto gdy kupiłem miało przebieg 15tys km orginalny z polskiego salonu ,przy tym przebiegu już zaczęły występować luzy w wale napędowym, amortyzatory zaczeły lać, zawieszenie miało luzy, napędy uległy awari , padł bardzo drogi imobilajzer orginalny w serwisie KIA. Przypominam nie eksploatowane w terenie
3,0
~mariusz
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
ta sama sprawa do 150.000 km nie wiedziałem co to awarie po tym przebiegu zaczęły się duże problemy już wiem dlaczego KIA daje gwarancję do 150.000 km leci wszystko silnik, tylny most, wał,po prostu horror nie kupujcie KIA z dużymi przebiegami tylko nowa albo naprawdę mały przebieg.
1,0
~Jerzy Martyniak, Zakopane. ul.Chłabówka 19b
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Reduktor skrzyni biegów (przy przebiegu 25000km !!!) Komputer od ABS (przebieg 30000) Sprzęgło wiskotyczne, Sprzęgło , Sprężyny zawieszenia (wymiana x 2) System dołącznia przedniego napędu X 4 !!! Układ wydechowy - rozleciał sie po 1,5 roku. Felgi aluminiowe-skorodowły po 2 latach !!!!
4,0
~wojtek
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
wymienilem sprzegla piast przednich na manualne ( nie orginalne kia) i jest ok polecam mam swojego mechanika, ktory robi samochody terenowe od lat - a nie jakis tam serwis kia a moja kijanka trafila do mnie z taksasu i choc ma swoje lata szaleje jak mloda panna
4,0
~las7@vp.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
w każdym samochodzie coś nawala-tutaj jest to napęd 4x4(dokładnie-przy orginalnym napędzie pneumatycznym wyrobiły się półosie i gdy zmieniono napęd na mechaniczny(ten jest ok.)trzeba wymienić półosie-koszt ok. 2,5 tys zł.Reszta wporządku
4,0
~Sewerynkkk
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Nie miałem konieczności "niespodziewanych" napraw z powodu nieprzewidzianych awarii. Należyta dbałość o auto, wymiany zużytych części iokresowe przeglądy temu zapobiegają. Auto zużywa się w umiarkowany sposób, porównywalny z innymi autami
Kia Sportage I