Szukaj

Lista ocen Kia XCeed (50) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Paweł
Kia XCeed
Crossover 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Niestety daje tylko jedną gwiazdkę za to że auto po odebraniu od dealera nie jedzie prosto. Efekt był widoczny już przy 80km/h. Po zgłoszeniu tego na gwarancji, dealer zrobił geometrie na nowo co poprawiło sytuacje na tyle że ściąga go w prawo mniej niż przedtem (odczuwalne dopiero przy około 110km/h). Tłumaczenie KIA że ten typ tak ma jest po prostu żałosne. Niby się mówi że poprawili się do standardu europejskiego, ale chyba jednak im brakuje.
5,0
~Krzysztof
Kia XCeed
Crossover 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Kolejna zaleta tego auta na ktora zwracalem uwage orzy kupnie. Zwiekszony przeswit sprawia ze autem jezdzi sie pewnie nawet po nierownych drogach. Zawieszenie jest zadziwiajaco komfortowe jak na ta klase auta. Ale mimo to w zakretach rowniez daje rade i trzyma sie pewnie drogi. Poprzedniu jezdzilem focusem mk3 ktory slynie z dobrego prowadzenia w zakretach a xceed pod tym wzgledem mu dorwownuje, przewyzszajac go jednoczenie sporo komfortem jazdy
5,0
~Arckos
Kia XCeed
PHEV 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Dodatki, czujniki itd. - bardzo bogato i bardzo pomocne. Przesiadanie się na coś bardziej prymitywnego (np. auto służbowe) , tym bardziej z manualem , to poczucie żalu i tęsknoty za własnym autem. Gdy do całkiem niedawna tendencja była odwrotna, że to służbowe bywały lepsze od prywatnych.
5,0
~pilara
Kia XCeed
Crossover 1.4 T-GDI 140KM 103kW
doskonały kompromis między twardością ,a komfortem. Uważam że jest bardzo dobrze zaprojektowane. Auto pewnie się prowadzi w każdych warunkach, bardzo cicho pracuje na nierównościach. Zauważyłem również, że jest stabilne przy podmuchach silnego wiatru. Układ kierowniczy ma idealnie dopasowane wspomaganie.
5,0
~Marek
Kia XCeed
Crossover 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Prowadzi się fantastycznie. Szkoda że nie da się ustawić, aby po każdym uruchomieniu nie włączał się asystent pasów ruchu bo jadąc po drodze bez pasów auto potrafi lekko ruszyć kierownicą bez powodu. Trzeba się przyzwyczaić i zawsze na starcie wyłączyć asystenta.
3,0
~Marcin
Kia XCeed
PHEV 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Mniej komfortowy niż w benzynie 1.5 tgdi. Zapewne wynika to z dociążenia auta instalacją z baterią. Mam porównanie, gdyż jeżdżę od paru dni nowym xceed 1.5 tgdi. Trochę gorzej radzi sobie w zakrętach niż wersja benzynowa. Poprzeczne nierówności w PHEV czuć wyraźniej.
5,0
~LTMek
Kia XCeed
Crossover 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Nawet na serpentynach idealnie trzyma się drogi. Nie znosi go na żadną stronę, ewentualne uwagi można mieć do systemu trzymania pasa jezdni, ale przecież można to wyłączyć jednym przyciskiem. Dobrze wchodzi w ostre zakręty i świetnie przyspiesza przy wyjściu z nich.
4,0
~Andrzej
Kia XCeed
Crossover 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Wyścigówka to to nie jest. W długie trasy do niespecjalnie dynamicznej jazdy wręcz ideał. Nie męczy w trasie jak i w mieście. Opony 235 do tego auta to przesada - mogły by być węższe. Mniej rzucało by na koleinach.
4,0
~Andrzej
Kia XCeed
Crossover 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Wyścigówka to to nie jest. W długie trasy do niespecjalnie dynamicznej jazdy wręcz ideał. Nie męczy w trasie jak i w mieście. Opony 235 do tego auta to przesada - mogły by być węższe. Mniej rzucało by na koleinach.
Dziennik kosztów dla Kia XCeed
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~jarro
Kia XCeed
Crossover 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Zawieszenie świetnie zestrojone, dość komfortowe. Xceed pomimo, że jest dość wysoki nie ma tendencji do przechyłów ale przy hamowaniu lubi nurkować. Układ kierowniczy wg mnie zbyt mocno wspomagany, trochę nieprecyzyjny.
Kia XCeed