Szukaj

Lista ocen Lancia Delta II (45) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ktoś [ŁDZ]
Lancia Delta II
Hatchback 1.9 TD 90KM 66kW
Wysoka kultura pracy silnika oraz dobra elastyczność, aczkolwiek należy pamiętać iż poniżej 2,5 tys. obr/min nie ma fajerwerków tak jak powyżej tej wartości. Wtedy Delta bardzo się ożywia dzięki maxymalnemu momentowi obrotowemu i (nie wiem jak u innych) ochoczo ciągnie aż do 5 tys. obr/min korzystając z 90 KM generowanych przez turbosprężarkę. Jadąc w trasie w 2 osoby + bagaż na dwu tygodniowe wczasy podczas wyprzedzania "TIR-ów" czy...
4,0
~olesz77
Lancia Delta II
Hatchback 1.8 GT 131KM 96kW
silnik w moim autku to super jednostka napędowa. Bardzo silny i szybki. Bardzo szybko reaguje. Przy tak malym samochodzie mozna sie pokusić na odrobinę sportowej jazdy na ile pozwalaja na to nasze polskie drogi i przepisy. Jedyny mankament to w moim egzemplarzu dość często zużywające sie kółko napinacza paska. Poza tym 40 tys km z instalacja gazowa i poza wymiana plynów, oleju, pasków i filtrów to nie muszę wjeżdżać do serwisu.
5,0
~jaqb
Lancia Delta II
Hatchback 2.0 Turbo 186KM 137kW
Doskonały silnik. Jeździłem ostatnio Dogem Calibrem srt4 że niby ma 300km. no sorry.... Pytam GDZIE!! To auto wymaga zrównoważonego kierowcy (nie kupujcie go swoim pociechom, jeżeli nie jeździły wcześniej czymś co ma około 140KM.) Ten moment na 5 biego od 160 do 200...ahhh i ten prędkościomierz wyskalowany do 240 gdzie zatrzymuje się wskazówka i ...... auto dalej przyspiesza!! No kocham ten Wóz;)
3,0
~kamil
Lancia Delta II
Hatchback 1.8 i.e. 105KM 77kW
silnik jaki mam to 1.8 16v 103 KM nie jest to może bardzo dużo ale daje rade. może nie jest to 150 Km jak wcześniej miałem w escorcie rs-ie ale jestem miło zaskoczony. golfy III ze świateł bierze sie bez problemowo. silnik na 4 biegu bez problemu mozna przeciągnąć do 7 tyś obr co przy innych samochodach z tego roku czyli 93 czyli teraz mających po 15 lat to po prostu nie możliwe.
4,0
~Paweł z Bełchatowa/p51mustang@o2.pl
Lancia Delta II
Hatchback 1.8 GT 131KM 96kW
Bardzo dobry trwał silniczek który szybko wkręca sie na obroty i ladnie ciągnie autko!Kultura pracy calkiem wysoka.Mankamentem tych silników jest to iż casami lubią sie popsuć tzw.wariatory,odpowiedzialne za płynna i dynamiczna zmiane faz rorzadu.Taki mały wariatorek potrafi czasem narozrabiać!Niektóre egzemplarze tych silniczków lubią brać olej i sie pocić?Ale u mnie tak nie jest?!To chyba dobrze...?
4,0
~Grześ P.
Lancia Delta II
Hatchback 1.6 i.e. 75KM 55kW
Jeśli chodzi o kulturę pracy, jest bardzo dobrze. Zwłaszcza na LPG nie ma tendencji do falowania obrotów, czy czegoś takiego. Problemem natomiast jest zapalanie (typowe włoskie problemy). Jeśli chodzi o sam silnik, to jest trwały, nie ma widoczych wycieków, ale ma odrobinę za małą moc. Gdyby przy tej pojemności miała 100 koni, byłoby lepiej (moja ma silnik 8v, nowsze 16v mają owe 100 HP)
5,0
~JAROSŁAW KUJAWA
Lancia Delta II
Hatchback 1.8 90KM 66kW
SILNIK TO PRAWDZIWA ZALETA TEGO AUTA. MÓJ EGZEMPLARZ POSIADA DWA WAŁKI ROZRZĄDU MIMO 8 ZAWORÓW, I DWA WAŁKI WYWARZAJĄCE, DZIĘKI CZEMU KULTURA PRACY JEST NA WYSOKIM POZIOMIE. TRZEBA JEDNAK DBAĆ, DOBRY OLEJ I REG. LUZÓW ZAWOROWYCH TO PODSTAWA. CO DO PRZEBIEGU W MOIM AUCIE TO NIE MAM PEWNOŚCI, ALE NAPĘD ROZRZĄDU JUŻ WYMIENIŁEM.
5,0
~mateo jan
Lancia Delta II
Hatchback 2.0 Turbo 186KM 137kW
Fenomenalna jednostka. Silniczek do 3000 obr. zachouje sie absolutnie normalnie ale powyzj tej wartosci budzi sie w nim prawdziwy diabeł. Auto przyśpiesza na 5. biegu tak jak wiekszosc samochodów na 2. Ja dodatkowo załozyłem kompletny układ wydechowy Remusa, który dotał jeszcze trochę koników.
5,0
~Kmicic
Lancia Delta II
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Silnik jest przede wszystkim bardzo elastyczny, to pewnie zasluga 2 zaworow na cylinder. Mam wersje niemiecka, ktora ma podobno 90 KM zamiast 107 KM. Ale moje amatorskie pomiary przyspieszen mowia, ze jest calkiem niezle ;-) (0-100 10,5 s; 60-100 9,2 s; 80-120 13,2)

Usterki Lancia Delta II

Liczba wpisów: 5

Lancia Delta II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Piotrek
Lancia Delta II
Hatchback 1.8 i.e. 105KM 77kW
Silnik bardzo elastyczny i niestety bardzo paliwożerny. LPG w sekwencji rozwiązało sprawę. Trochę się poci olejem i łyka przez uszczelniacze zaworowe. Wymienię te uszczelniacze przy jakieś awarii, \'niestety\' zadnych awarii nie ma :)
Lancia Delta II