Szukaj

Lista ocen Lancia Delta III Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW od 2008 (4) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Radzik
Lancia Delta III
Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Na co dzień eksploatacyjnie niezbyt wysokie, ale niektóre części są dostępne tylko w ASO i ich cena jest co najmniej zastanawiająca. Np, miałem stłuczkę i do wymiany obudowę filtra powietrza (kto to zaprojektował przed nadkolem z przodu to ja nie wiem). Nie do dostania a cena w ASO 1200 zł ! Oryginalny olej to prawie 300 zł do tego silnika, ale teraz zalałem Midland Synova 5w40 i jest git za pół ceny. Tłumik końcowy do tej wersji silnikowej...
5,0
~Zbyszek
Lancia Delta III
Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Części mechaniczne nie są drogie. Kpl rozrząd ok. 400 zł, łatwy dostęp. Kpl tarcz z klockami Brembo - 1400 zł, więc normalnie. Bardzo drogie lampy - oryginalną z ASO z doświetlaniem zakrętów - ponad 6000 zł. Generalnie mało jest na rynku więc części zewnętrzne drogie. Trzeba kontrolować klapy wirowe, potrafią się urwać, oraz smoka - pierwsze zapalenie się lampki ciśnienia - wymieniać, przy wymianie koniecznie skontrolować panewki, korbowodowe...
4,0
~Paweł K.
Lancia Delta III
Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Koszty utrzymania dla silnika 1.9 BiTurbo są większe niż zwykłe 1.9 ponieważ dużo części występuje tylko w tym silniku i trzeba zamawiać poprzez ASO. Natomiast idzie uzyskać nawet 30 % rabatu na części zamienne, więc jest w porządku. Reszta podzespołów dzieli z bliźniaczym Fiat Bravo II, więc koszty utrzymania są na dobrym poziomie.
5,0
~Arek
Lancia Delta III
Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Paliwo, oleje i filtry. Jeżdżę spokojnie, wyprzedzam dynamicznie jak trzeba, średnie spalanie 5,5l, bez korków. Absolutny rekord- lato, trasa w dwa auta 300 km powoli do 100 km/h i spalanie 4,5l bez wypalania DPF
Lancia Delta III Hatchback