Szukaj

Lista ocen Lancia Kappa (90) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 87 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wojtek
Lancia Kappa
Coupe 2.0 16V Turbo 205KM 151kW
Tutaj ocena może wyglądać albo na jedną, albo na pięć gwiazdek- zależy czego oczekuje uzytkownik. U mnie skrzynia jest prawdopodobnie z diesla (występowały wersje comfort z dłuższymi przełożeniami ale nie sądzę że miały na piątym biegu 2 tys. obrotów przy około 110 km/h) . Skrzynia jest bardzo ale to bardzo nieprecyzyjna - zmiana biegu trwa latami natomiast biegi można zmieniać "łokciem" i zawsze wejdzie ten co powinien, gdyż można odnieść...
5,0
~lesfro@wp.pl
Lancia Kappa
Sedan 2.0 LE 146KM 107kW
Jeżeli nie była robiona w tym egzemplarzu to rewela,pracuje bezszmerowo płynnie po prostu perfekcja.Jest myślę niezniszczalna przy pilnowaniu oleju.U mnie sucha,oczywiście na zewnątrz.Biegi włączają się lekko i same odnajdują swoje miejsca.Część kierowców sztywno włącza biegi nie pozwalając skrzyni na pracę samodzielną w odnajdywaniu toru do biegu i stąd zgrzyty i trudności we włączaniu.U mnie dwoma palcami wszystkie biegi w górę i wdół.
4,0
~dj_tygrys
Lancia Kappa
Sedan 2.4 20V 175KM 129kW
Nie mam zarzutów do skrzyni, zmienia biegi płynnie, są dobrze zestrojone. Podoba mi się kultura pracy skrzyni biegów, wiadomo jest to auto do komfortowej jazdy a nie do sportowej więc nie oczekujmy że będą krótkie i szybkie przełożenia, choć przy tym zakresie mocy dla tego auta sportowa jazda nie jest obca, a kto miał styczność z 5 cylindrowym włoskim silnikiem doskonale wie, że można oczekiwać od niego więcej niż tylko jazdy.
4,0
~Skowoo
Lancia Kappa
Sedan 2.0 20V 155KM 114kW
Manualne skrzynie były do wyboru dwie - power drive i comfort drive. Ja posiadam samochód z tą drugą skrzynią. Bardzo przyjemna w mieście, w trasie również się sprawdza. Problem jest jedynie na autostradach - zdecydowanie brakuje tutaj szóstki, powyżej 120km/h samochód zaczyna się męczyć, a spalanie osiąga szalone wartości.
1,0
~daniel
Lancia Kappa
Coupe 2.4 20V 175KM 129kW
tandeta, nieprzystająca do "marki", po pewnej próbie zawracania o 180 stopni, pękł talerz w mechanizmie różnicowym, zrobił dziurę w obudowie i wbił się w sprzęgło. ręczna skrzynia o krótszych przełożeniach, zdecydowanie zbyt krótka, przy 230km/h (wg licznika) następuje odcięcie zapłonu z powodu zbyt wysokich obrotów silnika
5,0
~dawid_skalniak@wp.pl
Lancia Kappa
Sedan 3.0 24V 205KM 151kW
Brak jakichkolwiek minusów. Wydaje się dobrze zestopniowana w stosunku do mocy. Może przydałby się ten jeden bieg więcej ale nie narzekajmy. Ekonomicznie da się jeździć. Na piątce spokojnie od 80 bardzo dynamicznie do 180(dalej nie próbowałem). Czwórka kończy swój bieg prawie na 180km/h.
4,0
~Karol M.
Lancia Kappa
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Byłoby bez zarzutów, gdyby nie drobiazg - rozpadła się, o dziwo (!), gałka zmiany biegów. I może jeszcze zapomniałbym o tym, gdyby nie cena nowej oraz trud jaki mnie kosztowała sama zmiana. Dlatego 4 gwiazdki.
4,0
~piter7702
Lancia Kappa
Sedan 2.4 TD 124KM 91kW
Skrzynia jest stosunkowo trwała (pod warunkiem regularnej kontroli poziomu oleju i musi być wyłącznie Tutela ZC75 Synth), niemniej jednak różnica przełożeń pomiędzy poszczególnymi biegami jest w moim odczuciu za duża.
4,0
~Bartek
Lancia Kappa
Kombi 2.4 JTD 136KM 100kW
Zmiana biegów w moim egzemplarzu przebiega bardzo sprawnie. Nie czuć luzu na lewarku. Nieco przeszkadza dość długa droga jaką musi przebyć lewarek, przy dieslu trochę się trzeba na \"wachlować\" zwłaszcza w mieście.
Dziennik kosztów dla Lancia Kappa
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,4
l/100km
13,1
l/100km
13,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Stasiu
Lancia Kappa
Sedan 2.0 LE 146KM 107kW
To prawda że aby wcisnąć drugi bieg trzeba użyć całej dłoni bo czasem może zgrzytnąć jeśli będziesz chciał użyć do tego małego palca ale w końcu to jest samochód dla prawdziwych mężczyzn.
Lancia Kappa