Szukaj

Lista ocen Lancia Lybra (156) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 111 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~czubax
Kombi 2.4 JTD 150KM 110kW
Lancia Lybra
Jeden z największych plusów w moim mniemaniu. Mimo dużego dieselka pod maską - w środku błoga cisza. Jedynie przy wyższych obrotach słychać rasowy dźwięk silnika...ale to istna muzyka dla uszu. Jedyny minus to problem z uszczelkami w dzwiach...gdy się zużyją słychać gwizdy przy wyższych prędkościach...a sama uszczelka dostępna tylko w ASO w cenie...300 zł. Troszkę dużo jak za kawałek gumy ;)
4,0
~Bartek
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Lancia Lybra
Wprawdzie w wypadku diesla słychać jego pracę, nie da się tego uniknąć, ale z pewnością jest to najlepiej wyciszony diesel jakim jechałem...przy prędkościach do 140 można spokojnie prowadzić rozmowę...poza tym radio z systemem bose ustawione nawet nie głośno sprawia, że dźwięki z zewnątrz są eliminowane:)
5,0
~Toper
Kombi 2.4 JTD 150KM 110kW
Lancia Lybra
hm... wersja 2.4 136KM podczas przyśpieszania była cichsza. Jakoś ciszej ten silniki chodził. Wersja moja, 150KM jest, podkreślam przy przyśpieszaniu, głośniejsza. Ale jakoś specjalnie to nie przeszkadza. Podczas normalnej jazdy, fajnie, cicho, spokojnie. Powyżej 120km/h robi się trochę głośniej.
Dziennik kosztów dla Lancia Lybra
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,9
l/100km
9,7
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~gov
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Lancia Lybra
Zdumiało mnie wyciszenie ...zawieszenia. Działa zawsze bezszelestnie, co nie jest standardem nawet we współcześnie produkowanych, nowych autach. Przyjemnie słucha się cichego, ale rasowego brzmienia silnika (mruczy ładnie, z nieco wyższymi niż zazwyczaj obrotami).
4,0
[email protected]
Kombi 2.4 JTD 150KM 110kW
Lancia Lybra
Ciszej mogłoby być raczej tylko w limuzynie. Moja służbowa Fabia 1.4 TDI to przy Lybrze po prostu czołg! Wiele zależy też od jakości opon i asfaltu po którym się jedzie. Generalnie do prędkości 160km/godz można słuchać radia bez problemów, szybciej nie jeździłem.
3,0
~Tomisław
Sedan 1.9 JTD 105KM 77kW
Lancia Lybra
powyżej 120 km/h słychać silnik, o ile nic nie wyje, np u mnie w ciągu 2 lat wymieniałem 3 razy łożysko w kole, i znów wyje! mam również sprzęt bose i ponoć te wersje były jakoś lepiej wyciszone, ale jak mówię 120 km/h i silnik napiera
5,0
~Bartek
Kombi 2.4 JTD 135KM 99kW
Lancia Lybra
REWELACJA. Trzeba się przejechać, żeby docenić. Ciszej było w Mercedesie klasy E i S produkcji po 2000roku, ale BMW serii 7 poprzedniej generacji jest porównywalne jeżeli chodzi o hałas. Podwojne uszczelki w drzwiach, specjalne wygłuszenia robią swoje.
4,0
~Bartek
Sedan 2.4 JTD 135KM 99kW
Lancia Lybra
im szybciej, tym ciszej... przy jeździe ponad 120 km/h słychac tylko szum powietrza. podczs gwałtownego przyspieszania słychać diesla, ale jest to bardzo ładny "włoski" dźwięk - w zasadzie czasem przyspieszam ostro tylko aby posłuchać silnika...
5,0
~Piotr Lybra
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Lancia Lybra
Samochód dobrze wyciszony, przy wyższych prędkościach 130-150km nie uniknie się oczywiście dzwięków dobiegających z zewnątrz. Wyciszenie przydaje się szczególnie przy słuchaniu myzyki na fabrycznie zamontowanych super głośniczkach.
4,0
~xluka
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Lancia Lybra
Łoskot silnika na zewnątrz, przyjemny szum w środku. A kiedy włącza się doładowanie - pojawia się miły uszom gwizd. Po włączeniu muzyki znajdujemy się w swoim świecie dźwięków, bez żadnego wpływu odgłosów cywilizacji.
Lancia Lybra