Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW 1998-2006 (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Tutaj należy wspomnieć o napędzie 4x4, dołączanym automatycznie (nie jest on stały, jak pisze większość twórców ogłoszeń na portalach aukcyjnych). Ten akurat sprawdził się kilkukrotnie, szczególnie zimą, kiedy przejeżdżał bez trudu przez ubłocone i oblodzone jezdnie. Nie można było jednak decydować, kiedy go włączyć, więc jakakolwiek jazda w mocniejszym terenie odpadała, ponieważ w błocie się kopał, kiedy napęd nie włączył się na czas....
4,0
~mr. Hyde
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
JEst to duże auto, troche źle dobrali skrzynie - za słaba do tego silnika. Sprzęgło wiskotyczne może przyspożyć problemu jak się zapiecze. Trzeba uważaź przy maksymalnym skręcie i nie dawać za dużo gazu i ogólnie oszczędzać to posłuży.
2,0
~Jasiu
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
niewiem jak jest z europejczykiem ale anglik jak to w naszym kraju bywa każdy na czymś chce oszczędzić nie oryginalna maglownica baardzo duży promień uciążliwe przy parkowaniu
5,0
~Jaro
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
podczas pierwszej jazdy myślałem że go nie utrzymam na pierwszym lepszym zakręcie po kilku przejechanych kilometrach za czołem dostrzegać plusy tego zawieszenia
3,0
~polarfox
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
samochod reagowal wprost alergicznie na wszelkie proby wjechania w tzw. teren. mam na mysli laki, pola, piasek, zaden extrem. po prostu sciema ze to autko terenowe
5,0
~Greg
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Doskonały jak na auto z końca lat 90-tych. Po prostu płynie po asfalcie. Świetnie trzyma się drogi. Zwykłe kompkty nie ma nawet co porównywać z tym SUV-em.
3,0
~i.wasilewski@ neostrada.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Stuki ( na wybojach) w tylnym zawieszeniu nie wykryte w serwisie. Słabe elementy gumowe zawieszenia )tzw selenbloki), wymagały wymiany po 20000 km
3,0
~Hudy
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Nie wiem czy o to chodzi - mały skręt i to nie merceedes (jak ktoś jeżdził i wie o to chodzi) traktor m a chyba lepszy skręt.
4,0
~bialasowa12@neostrada.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
dwa razy wpadłem w zaspę i trzeba było drugiego samochodu [zawiesił się]. na krętej drodze w górach jak i na autostradzie daje radę.
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Kernitek - Włocławek
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Jest stosukowo miękki , lecz zadziwiająco dobrze trzyma się nawet w ostrych zakretach i to przy sporych prędkościach.
Land Rover Freelander I Hard Top