AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Land Rover
Freelander
I
Standard
1.8 i 16V 120 KM 88 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001
(20) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
24
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
1,0
~Andrzej
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
U mnie padł reduktor, koszt naprawy - 5000 zł nowy, 1500 zł wymiana i rozebranie starego - nie wiem za co tak naprawdę zapłaciłem mechanikowi te 1500 zł. Reduktor psuje się przez to, że sprzęgło wiskotyczne na wale przenoszącym napęd na tylną oś jest zatarte, dlatego polecam po kupnie Freelandera natychmiast ściągnąć wał - uniknie się niepotrzebnych kosztów(regeneracja reduktora ok 2500zł, nowy reduktor 5000zł, nowe sprzęgło wiskotyczne 2000...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Richard
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Na polskie drogi super sprawa, zadnej dziury czy muldy spowalniajacej sie nie boje...zdazylo mi sie najechac na takowa przy okolo 60 na godzine i nic sie nie stalo z wyjatkiem tego ze z zaskoczenia skokiem samochodu narobilem w portki...:D Cos tam stuka czasem w zawieszeniu no ale ma swoje km wiec nie mozna sie czepiac, ogolnie spoko.
Dodane
15 lat temu
1,0
~Piotrek
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Przy 70 000 km pojawiły się stuki w tylnym zawieszeniu, dwa razy w ciągu roku wymieniane łączniki stabilizatorów. Przeniesienie napędu na tylną oś porażka - przez zatarte sprzęgło wiskotyczne poszedł reduktor - koszt 5000 zł + nieudolna próba naprawy i wymiana przez mechanika 2500 zł. Sprzęgło koszt ok 2500 zł.
Dodane
14 lat temu
3,0
~JanKazimierz
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Trochę traci na tym że napęd jest spięty dośc sztywno. Czuć hamowanie przy pełnym skręcie lecz to jest normalne. Wynika to ze stałego napędu i dosc sztywnego mechanizmu różnicowego. Za to sztywność w błocie sniegu czy piachu króluje. Zadna rav4 czy inne vitary nie dadzą rady wjechac tam gdzie freel
Dodane
13 lat temu
2,0
~jaras57i
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Byłoby 5 gdyby nie to, że wybijają się sworznie z przodu i tyłu co ok 10000 km Gdy w samochodzie zaczyna szumieć to oznaka, iż prawdopodobnie pada sprzęgło wiskotyczne na wale to wydatek 2000 zł inna rada to odpiąć wał bo jazda z takim sprzęgłem grozi uszkodzeniem skrzyni kątowej i tylnego dyfra
Dodane
15 lat temu
2,0
~Daro
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Stały napęd 4x4 ma swoje zalety i wady. Promień skrętu jak starym Autosanem. Wlecze tylne koła przy ciasnych zakrętach co jest mocno denerwujące na twardym podłożu jak asfalt czy inny polbruk
Dodane
7 lat temu
4,0
~bykownia@op.pl
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
no tu to duzy plus szeroko i dlugo na tak nie wielki rozmiar auta jest lux daj wieksze kola i opny a nie poczujesz ze wlasnie przejachales przez garba na drodze
Dodane
19 lat temu
4,0
~Hubert
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
duzy, wysoki - wiec nie poszalejesz, ale z elektronicznie dolaczajacym sie napedem na 4 kola fajnie sie jezdzi, zwlaszcza w zime
Dodane
15 lat temu
5,0
~Marek Lewandowski
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Odpowiedni dla SUV'a. Załączanie tylnego napędu idealnie z synchronizowane z przednim.
Dodane
5 lat temu
Usterki
Land Rover Freelander I
Liczba wpisów:
54
Land Rover Freelander I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
przygasanie kontrolek na desce rozdzielczej
Traci moc.
Silnik traci moc, szarpie przy zmianie biegów, gaśnie.
Zobacz więcej
usterek
4,0
~slawo
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
czasami na pelnym skrecie np. pod supermarketem ciezko mu sie zebrac,ale przypuszczam ze to wina 4x4
Dodane
17 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Land Rover
Zobacz 182 auta
od ręki
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001
3,7 (44 oceny)
Wybierz inny silnik
1.8 i 16V 117 KM
1.8 i 16V 120 KM
2.0 Di 98 KM
2.0 TD4 112 KM
2.5 V6 24V 177 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Land Rover Freelander w pigułce
Land Rover Freelander
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Land Rover Freelander
Dane techniczne
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001
Raporty zużycia paliwa
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001
Opinie
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001
Usterki
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001
Publikacje
Land Rover Freelander
Newsy
Land Rover Freelander
Galerie
Land Rover Freelander
Nasze pomiary
Land Rover Freelander
Filmy
Land Rover Freelander
Ogłoszenia
Land Rover Freelander
Ceny aut używanych
Land Rover Freelander
Dziennik kosztów
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001
Opinie o instalacjach LPG
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001
Testy zderzeniowe
Land Rover
Aktualnie przeglądasz
Land Rover Freelander I Standard
Dane techniczne
149 raportów
zużycia paliwa
1 ogłoszenie
używanych
29 zgłoszonych
usterek
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy