Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001 (20) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Andrzej
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
U mnie padł reduktor, koszt naprawy - 5000 zł nowy, 1500 zł wymiana i rozebranie starego - nie wiem za co tak naprawdę zapłaciłem mechanikowi te 1500 zł. Reduktor psuje się przez to, że sprzęgło wiskotyczne na wale przenoszącym napęd na tylną oś jest zatarte, dlatego polecam po kupnie Freelandera natychmiast ściągnąć wał - uniknie się niepotrzebnych kosztów(regeneracja reduktora ok 2500zł, nowy reduktor 5000zł, nowe sprzęgło wiskotyczne 2000...
Dodane 14 lat temu
5,0
~Richard
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Na polskie drogi super sprawa, zadnej dziury czy muldy spowalniajacej sie nie boje...zdazylo mi sie najechac na takowa przy okolo 60 na godzine i nic sie nie stalo z wyjatkiem tego ze z zaskoczenia skokiem samochodu narobilem w portki...:D Cos tam stuka czasem w zawieszeniu no ale ma swoje km wiec nie mozna sie czepiac, ogolnie spoko.
Dodane 15 lat temu
1,0
~Piotrek
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Przy 70 000 km pojawiły się stuki w tylnym zawieszeniu, dwa razy w ciągu roku wymieniane łączniki stabilizatorów. Przeniesienie napędu na tylną oś porażka - przez zatarte sprzęgło wiskotyczne poszedł reduktor - koszt 5000 zł + nieudolna próba naprawy i wymiana przez mechanika 2500 zł. Sprzęgło koszt ok 2500 zł.
Dodane 14 lat temu
3,0
~JanKazimierz
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Trochę traci na tym że napęd jest spięty dośc sztywno. Czuć hamowanie przy pełnym skręcie lecz to jest normalne. Wynika to ze stałego napędu i dosc sztywnego mechanizmu różnicowego. Za to sztywność w błocie sniegu czy piachu króluje. Zadna rav4 czy inne vitary nie dadzą rady wjechac tam gdzie freel
Dodane 13 lat temu
2,0
~jaras57i
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Byłoby 5 gdyby nie to, że wybijają się sworznie z przodu i tyłu co ok 10000 km Gdy w samochodzie zaczyna szumieć to oznaka, iż prawdopodobnie pada sprzęgło wiskotyczne na wale to wydatek 2000 zł inna rada to odpiąć wał bo jazda z takim sprzęgłem grozi uszkodzeniem skrzyni kątowej i tylnego dyfra
Dodane 15 lat temu
2,0
~Daro
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Stały napęd 4x4 ma swoje zalety i wady. Promień skrętu jak starym Autosanem. Wlecze tylne koła przy ciasnych zakrętach co jest mocno denerwujące na twardym podłożu jak asfalt czy inny polbruk
Dodane 7 lat temu
4,0
~bykownia@op.pl
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
no tu to duzy plus szeroko i dlugo na tak nie wielki rozmiar auta jest lux daj wieksze kola i opny a nie poczujesz ze wlasnie przejachales przez garba na drodze
Dodane 19 lat temu
4,0
~Hubert
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
duzy, wysoki - wiec nie poszalejesz, ale z elektronicznie dolaczajacym sie napedem na 4 kola fajnie sie jezdzi, zwlaszcza w zime
Dodane 15 lat temu
5,0
~Marek Lewandowski
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Odpowiedni dla SUV'a. Załączanie tylnego napędu idealnie z synchronizowane z przednim.
Dodane 5 lat temu
4,0
~slawo
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
czasami na pelnym skrecie np. pod supermarketem ciezko mu sie zebrac,ale przypuszczam ze to wina 4x4
Dodane 17 lat temu
Land Rover Freelander I Standard

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów