Szukaj

Lista ocen Lexus GS IV (20) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marcin
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
eCVT, w odróżnieniu od odmian priusowatych z silnikiem R4, nie przeszkadza jednostajny dźwięk silnika podczas gwałtowniejszego przyspieszania, bo w tym przypadku jest to bardzo ładnie brzmiący pomruk. Poza tym duża moc powoduję że samochód żwawo przyspiesza przy stałych obrotach 2.5k rpm, przy 3k rpm to wciska w fotel, a przy ruszaniu w tempie tak jak większość ludzi rusza ze świateł to wystacza stałe kręcenie 2k rpm. Perfekyjnie płynna jak to...
2,0
~kos77
Lexus GS IV
Sedan 300h 223KM 164kW
Najsłabszy według mnie element tego auta. To tragedia. Masz wrażenie że jedziesz skuterem albo ciągnikiem do koszenia trawy. Może w 450h jest inaczej wysterowana. W 300h reakcja na pedał przyśpieszenia w trybie ECO i Normal to porażka. W trybie Sport jest znacznie lepiej. Żeby gwałtownie przyśpieszyć np. wyprzedzając trzeba wcisnąć pedał do podłogi i wtedy auto zaczyna przyśpieszać, niestety wyje jak szalone.
5,0
~Tomek_S
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Skrzynia doskonala, pomimo ze jednosprzeglowa to zmiany biegow sa w zasadzie nie odczowalne. Posiada 3 tryby pracy w zaleznosci czy chcemy mulic sie w miescie czy tez dynamicznie wyprzedzac. W trybie sport moment obrotowy jest naprawde wysoki bo skrzynia tylko czeka na najmniejsze uderzenie w pedal gazu. Reakcja jest natychmiastowa. Tryb ECO odradzam, lepiej jezdzic rozsadnie w trybie normalnym bo try ECO to masochizm.
5,0
~Bolo
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Skrzynia jest świetna, nie czuć przełożeń , czas reakcji na wciśnięcie gazu jest natychmiastowy. Mam w garażu jeszcze a7 , porównując skrzynie audi do lexa , zanim audi wybierze bieg lex już go przegania . Ale jest ale , cvt ma jednostajny dźwięk , od 0-150 jest bardzo naturalny jak w każdym aucie , powyżej nienaturalne wycie , wycie 3,5 litrowej benzyny które nie jest uciążliwe , bo to piękny dźwięk ..
4,0
~astrońałta
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Długie przełożenia dzięki czemu nie brakuje wyższego biegu przy dużych prędkościach. Wpływają one negatywnie na przyspieszenie do setki, które przy takiej mocy mogłoby być odrobinę lepsze. Pracuje dużo bardziej gładko od DSG która często szarpała przy zmianie z 1 na 2.
4,0
~tolo84
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
W trybie standard faktycznie późno reaguje na dodanie gazu, w trybie sport jest lepiej. Z dwojga złego wolę taki mankament standardowej skrzyni hydraulicznej niż skrzynie CVT, które często nie dożywają 100,000km w innych japońskich markach.
5,0
~Mariusz
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Super, dziala znacznie lepiej niż stopniowane automaty, cóż konkurencja coraz wiecej przełozeń stosuje 6,7,8,9 biegów, nie lepiej odrazu bestopniowo? Jadę sobie 140 km/h ( bez przyspieszania) a obroty silnika wynoszą...1400 obrotów/na minutę !
4,0
~Hustle
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Skrzynia biegów nie jest sportowa, w trybie comfort chęć szybkie przyspieszenia jest problematyczna. Sprawę załatwia jazda w trybie sport, bądź zrzucenie dwóch biegów manetkami - gdy chcemy kogoś wyprzedzić.
4,0
~Adam
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
8 biegów daje sensowne zużycie paliwa. Jednak skrzynia w trybie normal lubi "przysnąć" i konieczność szybkiego przyśpieszenia potrafi ją zdziwić. Nieco lepiej jest w trybie sport - jest szybciej.
3,0
~wtomeg
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 300h 223KM 164kW
Skrzynia bezstopniowa działa bardzo dziwnie. Przy próbie dynamicznego przyspieszania obroty silnika skaczą do 6 tysięcy obrotów i trzymają aż do osiągnięcia żądanej prędkości.
Lexus GS IV