Szukaj

Lista ocen Lexus GS IV Sedan (14) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MK
Lexus GS IV
Sedan 300h 223KM 164kW
pracuje bardzo cicho i nigdy nie wiadomo kiedy jeździ na baterii a kiedy na silniku. Bardzo oszczędny silnik nawet przy takiej wadze pod warunkiem, ze wykorzystujemy baterie jak najczęściej. Wystarczy całkowicie odpuścić nogę z gazu podczas przyspieszania i delikatnie wcisnąć. Jeśli będziemy utrzymywać się w przedziale ECO będziemy jeździć wyłącznie na prądzie. Im częściej będziemy to robić tym lepiej. Ten samochód jest dla tych których...
5,0
~Bolo
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Bardzo mocny punkt samochodu . Piękny dźwięk v6 , przy rozpędzaniu aż nie chce się słuchać radia.Mimo świetnego wyciszenia samochodu ,przy przyspieszaniu daje piękne wrażenia akustyczne i jeszcze lepsze dynamiczne. Na + zasługuje elastyczność , jedziesz 100 wciskasz i masz 150 ,wyprzedzanie to bajka..jednak dynamika przyspieszania nie jest brutalna ,mam jeszcze a7 3.0tfsi które sprawia wrażenie bardziej agresywnego prowadzenia , 0-100 lepsze...
5,0
~Marcin
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Wyśmienita V6, trwała i oszczędna. Bardzo ładne brzemienie jak się przygazuje, takie trochę agresywne. Elastyczny, ale to też zasługa dodatkowych silników elektrycznych. Przy jednostajnej jeździe 120km/h obroty utrzymują się zaledwie nieco powyżej 1000 rpm, średnio, bo ma CVT więc nie ma stałych obrotów przy stałej prędkości i np trochę rośnie jak pojawiają się dodatkowe opory, np wzniesienie.
5,0
~astrońałta
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Kultura pracy świetna. Słabo wyciszony na zewnątrz, natomiast od środka go nie słychać. Przyspieszenie nie jest tak gwałtowne jak w autach z turbiną - krzywa momentu obrotowego jest bardziej prosta. Nie czuje się przez to przyspieszenia, tylko zdziwienie - "jak to, już 150?!" Ocenę 4 dostaje ode mnie każde auto, które nie ma diesela pod maską.
4,0
~Tomek_S
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Silnik V6 VVT-i doskonale wydaje moc przy wysokich obrotach. 209 KM na taki samochod wydawaloby sie malo ale w zupelnosci wystarczy. Doskonale brzmienie na wysokich obrotach, poecja. Na niskich obrotach jednak jego brzemienie nie cieszy. Dodam jeszcze ze na postoju ma zdumiewajaco wyskie brzmienie.
5,0
~lee
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
345 KM. Wolnossący V6 3,5 l plus silnik elektryczny. Żadnych kompresorów, turbin. Nic, co by się mogło zepsuć. Silnik elektryczny powoduje, że spod świateł nie ma nawet milisekundy zawahania- rusza, jak tylko dotkniesz pedał gazu. I pędzi aż pod 250 km/h bez zadyszki.
5,0
~Rasz
Lexus GS IV
Sedan 350 317KM 233kW
Poezja.Przy wolnej jeździe prawie niesłyszalny imało paliwożerny 8 - 10 litrów na 100. Ale jak zapodamy Sport+ odzywa się podwójny diabeł i uśmiech na twarzy gwarantowany. Bezcenne doznanie aż chce się lać paliwo na stacji.
5,0
~Krzysztof
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Super praca ,prosty , bezawaryjny , dźwięk jak muzyka , coś wspaniałego, może nie demon prędkości ale nie narzekam
3,0
~kos77
Lexus GS IV
Sedan 300h 223KM 164kW
4-cylindrówka to raczej porażka w tym aucie. Źle wyważony, jak wciskamy pedał gazu to czuć jak kabiną lekko szarpie.
Dziennik kosztów dla Lexus GS IV Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Lew
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Silnik to ideał, tylko lac olej, zmieniac filtry! Przy wysokich obrotach brzmi super! Dzięki V6 duzy zapas mocy.
Lexus GS IV Sedan