Szukaj

Lista ocen Lexus GS IV Sedan (14) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bolo
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Kolejny duży +. Wersja f sport ma 4 osie skrętne , utwardzane zawieszenie , 19 felgi 265/35 z napędem na tył . W sportowym trybie to BMW z mistrzowska trakcja , 0 przechyłu na boki , bardzo precyzyjne prowadzenie i czucie samochodu . Szybkie łuki i serpentyny górskie dają najwiecej przyjemności bo tam można zauważyć czym różni się f sport od zwykłych gs”ów. W trybie normal bardzo komfortowy i stateczny , zadziwiająco komfortowy jak na 19 koła...
5,0
~Mariusz
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Jest naprawdę dobry, odpowiednio sztywny, a jednocześnie komfortowy, (nie mam AVS) Dzięki tylniemu napędowi nie czuć na kierownicy żadnych drgań i jest gładko. Silnik po prostu rakieta. Wrażenia porównywalne z przyspieszeniem startującego odrzutowca, ciągły jednostajny przyrost prędkości, wspaniała elastyczność, żadnych szarpań ( zmian) jak przy klasycznych automatach...
5,0
~Marcin
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Świetny balans pomiędzy komfortem a pewnością prowadzenia. W trybie Sport+ dodatkowo usztywnia amortyzatory i wtedy idzie w zakrętach jak hot-hatch. Generalnie raczej sprężyste zawieszenie niż miękka kanapa, ale bez przesady ładnie wybiera nierówności. Jak na wielkość samochodu mały promień skrętu.
5,0
~MK
Lexus GS IV
Sedan 300h 223KM 164kW
wygodny, cichy, bardzo lekko się prowadzi. Dobrze wchodzi w zakręty. Nie jest to auto sportowe ale ja jestem zadowolony. Po 8h w trasie człowiek NIE wychodzi zmęczony. Brakuje tylko masażu Gnialny promień skrętu, auto praktycznie zawraca w miejscu.
5,0
~lee
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
napęd na tył. Jeździ jak przyklejony, a układy kontroli trakcji nie pozwalają wpaść w poślizg. A nawet, gdyby Ci się udało, to łatwo go wyprowadzić, jak to tylnonapędówkę. Poprzednio miałem E Klasę z napędem 4 matic. Lexus jeździ lepiej.
5,0
~kos77
Lexus GS IV
Sedan 300h 223KM 164kW
Tu jest rewelka. Mam zwykłą wersję (nie F-Sport) bez usztywnianego zawieszenia w trybie sport, ale i tak jest super. Auto bardzo pewnie prowadzi się w łukach. Żwawo i pewnie reaguje na ruchy kierownicą. Bardzo pewne prowadzenie.
4,0
~astrońałta
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Miękki i wydaje się nieprecyzyjny. Ale zaraz... to nie porsche tylko lexus ;) Bardzo ciche zawieszenie, które jednak nie toleruje poprzecznej tarki (!) -auto wpada w zadziwiająco mocny rezonans.
5,0
~Rasz
Lexus GS IV
Sedan 350 317KM 233kW
Stały napęd na 4 kółka, samochód przyklejony do drogi. Żadnych niespodzianek przy dużych prędkościach i zakrętach czy łukach. Jak GS to tylko z tym napędem AWD.
5,0
~Pawel
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Samochod przyklejony do drogi, swietnie hamuje jak an swoja mase, usztywnienie podwozia w opcji sport+ naprawde oddczuwalne
Dziennik kosztów dla Lexus GS IV Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Sebastian
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
swietny i zwinny dzieki układowi 4 kół skrętnych...miałem wczesniej Lexusa IS250 F Sport i GSem jezdzi sie lepiej i zwinniej
Lexus GS IV Sedan