Szukaj

Lista ocen Lexus IS II (59) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~igorb@satland.com.pl
Lexus IS II
Sedan F 423KM 311kW
To jest najfajniejsze . Ten samochód nie zamęcza. W subaru jechało się jak w bombowcu , cały czas sztywno i głośno , a IS-F daje przyjemny komfort i przyjemny pomruk , żeby w ciągu ułamka sekundy zmienić się w ziejącego ogniem smoka. Dźwięki, które towarzyszą nam w tym samochodzie przyprawiają bezustannie o dreszcz na plecach , zatrzymują na chodniku przechodniów i namawiają mnie nieustannie do grania na pedale gazu jak na instrumencie , ha
4,0
~ARTUR.P.
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
No, i mamy slaby punkt. Chodzi o wyciszenie dzwiekow z podwozia. Mam Firestone SZ90u, opony o rewelacyjnych parametrach jezdnych. Ich slabym punktem jest halas. Jak sa zimne zachowuje sie jak nieboskie stworzenia, i to wszystko slychac w kabinie. Wiem, ze na innych gumach halas jest minimalny ale tutaj nie moge napisac nic innego. Po prostu mnie to strasznie wkur..a. Poza tym, halas powietrza i silnika sa na dosc niskim poziomie.
5,0
~MyszuF
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Jest tak dobre ze az za dobre... wolalbym zeby bylo slychac to V6 .. ale za to jadac kilka godzin autostrada czlowiek docenia.. jesli chodzi o wyciszenie nie jezdzilem lepszym autem niz Lexus... silnika NIE SLYCHAC.. naprawde wkrecic pod czerwona linie zeby doszedl do kabiny delikatny pomruk V6... do tego 14 glosnikow Mark Levinson.. czlowiek siedzi jak w dobrym kinie.
5,0
~bartoszgoscimski
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Bajka. Przy 160 - 180 km/h po autostradzie da się swobodnie rozmawiać nie podnosząc głosu mimo szerokich opon. Przy zwyczajowych 90 - 100 km/h na szóstym biegu niemal nie słychać silnika, tak jakby pracował na jałowy biegu. A wkręcenie go na ponad 4500 obrotów wywołuje przyjemne wrażenia - silnik V6 świetnie brzmi i lubi wysokie obroty.
4,0
~Steiv
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
No i tu na tle GSa wypada średnio a raczej głośno. Po wymianie uszczelek w drzwiach, wymianie piast itd. nadal huk i hałas przy 140 km\h jest za głośno. Za to nagłośnienie ML miód na me uszy :D Trzeba usłyszeć żeby zrozumieć. Szyby potrafią wręcz wpaść w wibracje więc źle nie jest. Silnika w ogóle nie słychać.
5,0
~SLNCL
Lexus IS II
Sedan 220d 177KM 130kW
Tutaj tez nie ma sie czego czepic. Jak juz wspomnialem wczesniej, bardzo zdradliwe jest to wyciszenie, bo przy jezdzie 200km/h w aucie praktycznie nic nie slychac co powoduje ze mozna przesadzic z predkoscia (co mi sie bardzo czesto zdarza). Dopiero jak licznik predkosci zapali sie na czerwono to przykluwa uwage i ... noga z gazu.
5,0
~Xavi
Lexus IS II
Kabriolet 250C 208KM 153kW
Najciszej jest.... z otwartym dachem, nie słychać szumów z opon tylko szum wiatru. Po zamknięciu dachu na cichych oponach jest super cicho. Jechałem 160 km/h z otwartym dachem i jest bardzo przyjemnie i to bez windshota. Z zamkniętym dachem jak w normalnym samochodzie.
5,0
~Michał
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Samochód jest świetnie wyciszony. Przy spokojnej jeździe silnika nie słychać w kabinie, natomiast podczas dynamicznej jazdy jego dźwięk jest przyjemny, a nawet uzalezniający ;) Zauwazyłem, że latem niektóre plastiki skrzypią, czego w ogóle nie słyszę zimą...
3,0
~Mehl
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Jest w porządku, lecz moje oczekiwania były nieco wyższe. Być może krążąca, znakomita opinia na ten temat została zbudowana dzięki innym modelom tej marki. IS raczej nie wyróżnia się w tym względzie i pozostaje na poziomie średniej w tej klasie.
Dziennik kosztów dla Lexus IS II
Średni koszt przejechania 100 km
49,50 zł
8,9
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Biszkopt
Lexus IS II
Sedan 220d 177KM 130kW
Bardzo dobrze wyciszone, wiadomo - jest głośniej niż w benzynie, ale jak się przesiadłem z teścia Mitsubishi Outlandera to niebo a ziemia. Teraz mam E90, które jest może minimalnie lepiej wyciszone, ale to porównywalny poziom.
Lexus IS II