Szukaj

Lista ocen Lexus IS III Sedan (28) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~TakTak
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
... skrzyni biegów. Choć po tych kilku miesiącach już się przyzwyczaiłem i nawet niektóre cechy mi się podobają. Konkretnie - skrzynia jest bezstopniowym automatem. Oznacza to, że nie słychać i nie czuć zmiany biegów podczas przyspieszania czy zwalniania. Auto rusza i przyspiesza trochę jak tramwaj lub pociąg, bez przerw i "łapania oddechu". Na początku jest to trochę dziwne, ale z czasem daje nawet pewną frajdę, np. podczas ruszania...
3,0
~Lolek i Bolek
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Skrzynia, podobno taka sama jak w modelu RCF. ;) Chyba nie albo coś jest pomodzone bo ta skrzynia sprawia wrażenie jakby nie wiedziała co robić. Po co tej skrzyni 8 biegów? W rzaden sposób nie przenosi się to na osiągi auta. Zmienia biegi chaotycznie i z dużym opóźnieniem, że nie raz wyprzedzanie powodowało u mnie zdenerwowanie czy się zbierze auto i zdąży wyprzedzić. Reakcja na gaz jest taka opóźniona, że włączanie do ruchu i zmiana pasa jest...
2,0
~ZSZ
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
To jest element, który psuje mnóstwo zalet tego auta. Po pierwsze po co tylko 8 biegów ?! Może od razu 18 ? Przy mocniejszym wciśnięciu gazu skrzynia długo zastanawia się na jaki bieg zredukować, w tym czasie wyprzedzi nas Seicento 1.0, albo uderzymy w ciężarówkę z przeciwka, która była kilometr przed nami na przeciwnym pasie. Oczywiście przesadzam, ale wielokrotnie miałem stracha przy wyprzedzaniu gdy nacisnąłem porządnie gaz a przez 2-3...
2,0
~Zawiedziony
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
To ma być skrzynia, która w nazwie ma słowo 'SPORT'? coś jest z nią nie tak. Nie wie na jakim biegu ma jechać. Wystarczy dodać trochę więcej gazu i zamiast 'podciągnąć' na tym biegu to redukuje a później wraca. Czasem szarpie na dojeździe do świateł. Wnerwiające do granic możliwości jest brak reakcji na manetkę jak silnik jest niedogrzany. Zamiast zmienić bieg to silnik ciągnie do 5 tys a manetka przyciskana z 5 razy !?! Nie wiem po co Lexus...
5,0
~StaryKaszub
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Sześcio-biegowa skrzynia biegów pracuje niemalże nie zauważalnie. Zmiany biegów są praktycznie niezauważalne i szybkie. W trybie ECO, skrzynia szybko zmienia bieg na wyższy i utrzymuje silnik w niskim zakresie obrotów. W trybie normalnym silnik kręci się nieco wyżej a trybie sportowym odwiedzamy czerwone kreski na obrotomierzu bardzo często. W każdym trybie wciśnięcie pedału gazu do podłogi powoduje redukcję i dynamiczne przyśpieszanie...
5,0
~Gregor
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Hydrokinetyczna 8 biegowa, zaraz po odpaleniu jest nieprzyjemna i szorstka, po rozgrzaniu oleju w skrzyni, redukcje jak o zmiana biegów jest porównywalna z konstrukcjami dwusprzęgłowymi. Trzeba jej sie nauczyć i oszczędzić sobie tryb ekonimiczny (on sprawia ze skrzynia totalnie nie działa) w std. Dostajecie łopatki, nawet w trybie automatycznym , gdy chcecie zredukować wystarczy uzyc lewej lopatki. Wtedy skrzynia zredukuje bieg do tego na...
4,0
~etomee
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Skrzynia pracuje praktycznie bez zastrzeżeń. Biegi zmienia nie dając tego odczuć kierowcy. Jazda "na manetkach" sprawia jedna wrażenie, że to opcja dołożona trochę na siłę. Skrzynia zdecydowanie woli sama decydować, który bieg będzie adekwatny. Manualne wrzucanie biegów powoduje odczuwalne szarpnięcia i opóźnienie. Być może to tylko wrażenie bo jadąc w trybie "M" spodziewamy się reakcji rodem z F1 :) Nie jest to nowa...
5,0
~Piotr
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
W każdym trybie jazdy (eco, normal, sport) wrażenia są doskonałe - bez szarpnięć, zastanawiania się itd. Ktoś napisał, że skrzynia nie potrafi zredukować biegu o 2-3 w dół. To kompletna bzdura i chyba ten ktoś jeździł innym autem. Proszę włączyć tryb wyświetlania biegu na wyświetlaczu pomocniczym (pomiędzy zegarami) i zobaczyć co dzieje się po kick down. Ponieważ to skrzynia tradycyjna nie DSG, to mam pewność, że posłuży przez 500.000km a nie...
4,0
~Adam
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
e-CVT; jedni lubią, inni nienawidzą. Obiektywnie rzecz biorąc, jest to przekładania, która czyni jazdę niezwykle płynną, bez jakichkolwiek szarpnięć. Najbardziej zaskakuje przy jeździe autostradowej, gdzie przy 140 km/h obroty oscylują w przedziale 1400-1500 rpm; ruszanie płynne, ale jeżeli tego chcemy, możemy bardzo ostro ruszyć z miejsca; brak jakiegokolwiek laga tak jak przy obecnych konstrukcjach zgodnych z WLTP. Ujmuję jedną gwiazdkę za...
5,0
~Dj
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Skrzynia zmienia biegi wręcz intuicyjnie w pozycji sport jest poprostu rewelacyjnie w połączeniu z silnikiem daje naprawde frajde i fan , trzeba mieć na uwadze fakt ze auto kosztuje srednio zaleznie od doposazenia ale okolo 150000 zl i wzamian dostajemy nie gołe niemieckie autko z ubogim silniczkiem niestety lecz V6 2,5 litra bez turbodziury bo brak turbo :) .
Lexus IS III Sedan