Szukaj

Lista ocen Mazda 121 II (31) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~człowiek z miasta
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
Padł monowtrysk. Podobno to częsta usterka. Auta nie unieruchamia. Objawia się stopniowym spadkiem sprawności, potem przerywa, czasem zgaśnie. Możne sobie spokojnie kupić używany element, znaleźć tani serwis - zapłacić za wszystko 500zł i cieszyć się życiem! Pasek rozrządku dożyje pewnie 150tys, bo po 100 jest OK, jak i napinacze. Amortyzatory wymienione przy 80tys, układ wydechowy po 10latach! Karoseria wytrzymuje 15lat bez większych śladów...
2,0
~zawiedziony
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
Mój egzemplarz na pewno ma przekręcony licznik i tak faktycznie to nie jestem w stanie określić ile przejechał (192000 ma teraz na liczniku) Poprzedni właściciel dbał o niego ale ciągle w nim grzebał ja wymieniłem pompę wody 2 razy, głowicę (poprzednia pękła), chłodnicę, amortyzatory tył, łożyska alternatora, pierścienie. 5 litrów oleju starcza mi na wymianę oraz na dolewki w przeciągu 10000km Części w serwisie są bardzo drogie ale wszystko...
4,0
~grześ 72
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
w tej wersji mazdy jest jeden minus - występuje tutaj 5 przewodów metalowych które biegną pod podwoziem(3-paliwowe,2-hamulcowe)dokładnie pod kierowcą ,a które to przewody nie są niczym osłonięte co grozi w 12 letnich samochodach korozją(koszt samych tylko przewodów to wydatek około 1000 zł-mazda jest produkowana tylko w Japoni)
4,0
~korczak5
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
I tak b.dobrze mimo,że musiałem już trochę cześci powymieniać,a nie długo trza będzie wymienić uszczelkę pod głowicą i może mały remoncik przy okazji, ale kupiłem nieco zajeżdżone auto - 250tys. ma napewno. We Fordzie Dieslu było o wiele gorzej po takim przebiegu.
5,0
~yari
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
nigdy nie mialem zadnej nieprzewidzianej powaznej awarii :) raz dojechalem na trzecim biegu do serwisu, bo siadl docisk sprzegla, ale i tak spodziewalem sie go wymienic razem z tarcza, bo mial juz przeszlo 200kkm :)
1,0
~N.
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 60KM 44kW
Podłużnica, karoseria zaszła pod szpachlą rdzą, wahacze, końcówki drążków, sprzęgło itd. Niestety naprawy przekraczają wartość za, która da się kupić sprawny używany samochód.
1,0
~Adriana Dros
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 54KM 40kW
Mazda z wyglądu jest piękna,ale blacharka!!!!! Dziury na wylot, zawieszenie odpada. Wszystkie kable przerdzewiałe. Czy wszystkie mazdy 121 z 1992 roku tak mają?
4,0
~HATER
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
Wymiana skrzyni, remont silnika, wymiana pasków. Wszystko spowodowane wyeksplatowaniem podzespołów. Nic z winy ani mojej ani producenta.
5,0
~Magda
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
Brak. Poza elementami, które się zużywają i trzeba je z czasem wymienić na nowe - klocki, szczęki, rozrząd, amortyzatory - nic się nie dzieje.
3,0
~adiGTR
Mazda 121 II
Hatchback 1.3 16V 72KM 53kW
Korozja korozja i jeszcze raz korozja, największa wada tego modelu to właśnie to że gnije od spodu, podłoga, progi lecą na potęgę.
Mazda 121 II