Szukaj

Lista ocen Mazda 2 I (44) - Silnik

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kelus6
Mazda 2 I
Hatchback 1.4 MZ-CD 68KM 50kW
Super kultura pracy, w końcu to HDI. Cichy do 3tys obr, niestety później jest zbyt głośny ale takie jest wyciszenie małych aut. W obrotach poniżej 1,7tys można jechać ze stałą prędkością ale można zapomnieć o przyśpieszaniu, cała dynamika zaczyna się po załączeniu turbiny. Spalanie: jakby się gazu nie wciskało to nigdy mi nie spalił więcej niż 6l a zwykle w granicach 5-5,5l. Na trasie bez szaleństw, można spokojnie zejść poniżej 5l. Samochodem...
5,0
~hgtv
Mazda 2 I
Hatchback 1.25 16V MZI 75KM 55kW
Mazdą jeżdżę od 8 lat i muszę powiedzieć, ze spełniła moje oczekiwania, pakowna przewoziłam nią sporo mebli z IKEA, zakupy z biedronki i innych, ekonomiczna, kupuje raz w miesiącu paliwo do pełna i starcza mi na dojazdy do pracy 30km. Niestety nie jest aż tak sprytna w wyprzedzaniu, potrzebuje mieć spory zapas wolnej trasy, nie rozpędza się tak szybko. raz w roku wymagała podjechania do mechanika, bo różne choróbska ja dopadały, zazwyczaj cos...
4,0
~Radek
Mazda 2 I
Hatchback 1.4 MZ-CD 68KM 50kW
Stara sprawdzona jednostka 1.4HDI z powodzeniem montowana do dzisiaj w autach francuzkich. Montowana swego czasu w Toyotach Yaris, czy Mini One a także Fordach Fiesta i Fusion , to już jakaś rekomendacja dla motoru. Wszystko co się popsuło miało, się popsuć z uwagi na przebieg, ale o tym niżej. Silnik dynamiczny, w sam raz do masy auta, spokojnie daje radę w mieście i na trasie do 130km/h. Dbać, wymieniać olej i fitry, a polata nawet 400 000km.
3,0
~kurczak01
Mazda 2 I
Hatchback 1.4 16V MZI 80KM 59kW
Są tu komentarze, że jest dynamiczny i elastyczny. Ci którzy to pisali chyba jeździli wcześniej Fiatem 126p. Jak już ktoś napisał poniżej dwóch tysięcy obrotów dziwne wibracje silnika i prawie zero przyspieszenia. Na dwóch pierwszych biegach powyżej trzech tysięcy jest w miarę, na wyższych obroty nie mają znaczenia i auto słabo przyspiesza, a jak się włączy klimę to tragedia
3,0
~Jazzos
Mazda 2 I
Hatchback 1.4 16V MZI 80KM 59kW
Silnik 1.4 jest przeciętny. ten silnik to minimum jakie powinno sie znajdowac w tym samochodzie. Słaba elastyka nie mówiąc juz z trzema osobami. Silnik ni jest osczędny ponad 7 litrów średnio to troche za duzo. samochód nie jest lekki. ponad 1100 kg to ciut za duzo. Honda Jazz jest lżejsza nie całe 1000. Wykończenie takie sobie. Njalepsze ma Honda Jazz (rodowity Japończyk).
4,0
~linek4@op.pl
Mazda 2 I
Hatchback 1.4 16V MZI 80KM 59kW
mogłoby byc lepiej na 5 , mogłby byc bardziej dytnamiczny z pojmnosci 1,4 i 16 v Toyota osiga z tej pojemności 98 koni a mazda tylko 80 chociaz to małe autko w zasadzie wystarczy szkoda ze w polsce nie sprzedaja wersji 1,6 ta podobno ma rewlecyjne osiagi
4,0
~dakkon
Mazda 2 I
Hatchback 1.4 16V MZI 80KM 59kW
Silnik jest w porządku kiedy jadą 1-3 osoby powyżej i przy trochę większym obciążeniu niż przeciętnie można odczuć brak mocy. Poza tym do swojej prędkości rozpędza się na prawdę dobrze.
3,0
~Marek
Mazda 2 I
Hatchback 1.25 16V MZI 75KM 55kW
Tutaj trzeba byc swiadomym 1,2 75km nie moze poprostu ostro przyspieszac nie mniej jednak jest lepiej od mojej poprzedniej cliówki. Ogolnie auto jedzie sobie z Kubica sie nie poscigamy.
5,0
~sedar
Mazda 2 I
Hatchback 1.4 MZ-CD 68KM 50kW
Pomimo 68KM to niezły ogier. Niska masa pojazdu ma wpływ na znakomite przyspieszenie. Niekiedy nie trzeba redukować z 5-tki na 4-rkę aby bez problemu i bez wycia silnika wyminąć inny pojazd.
Dziennik kosztów dla Mazda 2 I
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
5,7
l/100km
7,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~PJ
Mazda 2 I
Hatchback 1.4 16V MZI 80KM 59kW
Dobra jednostka dobrana do auta. Można wypuścić się bez problemu na autostradę jednak ze zwinnym wyprzedzaniem to już ma mało wspólnego
Mazda 2 I