Szukaj

Lista ocen Mazda 3 I Hatchback (99) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 146 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mazdowicz
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
W w.w. aucie, którego jestem użytkownikiem od 3 lat na przeglšdzie okresowym dowiedziałem się, że podwozie nie wyglšda ciekawie. Postanowiłem sam zobaczyć to u znajomego na kanale. Okazało się, że podwozie gnije. Pęcherz na pęcherzu. (auto jest garażowane). Spód samochodu nie to że jest słabo konserwowany – w ogóle nie jest - jest tylko w miejscach widocznych poza tym widać cienkš warstwę lakieru, a gdzie niegdzie sam biały podkład. Nadkola...
4,0
~mati1985
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
120.000 km po polskich drogach przy moim ostrym użytkowaniu samochodu do wymiany: 1. 4 amortyzatory 2. Wahacze tyle wzdłużne i poprzeczne. Poprzeczne na gwarancji a wzdłużne na własny koszt UWAGA: WAHACZ WZDŁUŻNY W SALONIE KOSZTUJE OKOŁO 1.500 zł. twierdzą że tuleje są nie wymienne NIEPRAWDA trzeba tylko je na własną rękę dorobić znaleźć odpowiedni zakład specjalizujący się w zakresie produkcji elementów metalowo gumowych. Mnie koszt wymiany...
2,0
~Kierowca Furmanki
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Problemy z filtrem DPF/FAP. Częste wypalanie (głównie po tankowaniu), które skutkowało spadkiem dynamiki, w praktyce nie dało się przekroczyć 100km/h, a potrafiło się włączyć przy wyprzedzaniu TIRa. Nagłe ograniczenie mocy, maksymalnie 90km/h, brak dynamiki - tryb awaryjny. Diagnoza zapchany filtr. Koszt 7000 nowy, lub 1200 wycięcie. Dwa razy pękł kolektor ssący - po 500zł naprawa. Falowanie obrotów na biegu jałowym.
5,0
~Buder
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Możesz w to auto przyłożyć kulą wyburzeniową a następnie pojechać do Chorwacji. Auto w kwestiach najważniejszych - silnik i układ jezdny jest moim zdaniem trudne do zjechania, jeżeli nie kupiłeś trupa od Mirka handlarza. A i taka uwaga. Mam w aucie skóre i przy 120.000 km dopiero widać zagniecenia na skórze, pierwsze rysy w środku. Auto ma przyzwoitą odporność na zużycie wewnątrz.
5,0
~Mrjac
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Auto przyprowadzone z Niemiec. Niestety poprzedni właściciel zniszczył turbinę przez nieumiejętne używanie auta (więc oceny nie zmniejszam bo przy odpowiednim traktowaniu turbinka chodziłaby do dzisiaj zapewne). O tej usterce wiedziałem w momencie zakupu. Musiałem regenerować turbinę przed rozpoczęciem eksploatacji pojazdu w Polsce. Od tej pory poważnych usterek.
4,0
~Bartklima
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
przy przebiegu 138 tyś, zatarł mi się kompresor od klimy po jeździe z prędkością sednia ok 175 km/h autostradą. Rok wcześniej wymieniana była hłodnicy klimy w niemczech i prawopodobnie nie wpuścili oleju do czynnika, bo przy serwisie w polsce mechanik mówił że było sucho jakby nic nie wpuszcali wczesniej oleju.
5,0
~Orochii
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Teraz tu to jest epopeja! Autko uzytkuje do pracy i podczas pracy zrobilem autkiem 70 tys kilometrow przez ostatnie 15 miesiecy i nic! PRzeglad zrobilem w Anglii (bardziej rygorystyczny przeglad) Kartka byla pusta nic do zrobienia. Poprostu jezdzic, jezdzic i jezdzic..
4,0
~artur
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Nie wiem co znaczą poważne usterki. Generalnie auto nie zepsuło się tak żeby nie można było jeździć ale powyżej wskazałem szereg wad które powstały w krótkim okresie czasu i być może jako pojedyncze są usterkami drobnymi ale ich ilość raczej wskazuje na poważną awaryjność auta
1,0
~Marecki
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Wszechobecna rdza przeraża mnie coraz bardziej. Podwozie zżarte, nadkola zżarte, przy szybach pęcherze. Czuję się jak w Oplu Kadecie. Blacharze będą mieli co robić. Dodatkowo ten tragiczny disel HDI. Ciągle coś pryka, kontrolki wariują. Wydałem majątek na diagnozy i naprawy.

Usterki Mazda 3 I

Liczba wpisów: 30

Mazda 3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~G
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
90 tys km i zmieniłem klocki z przodu jedynie. Olej, filtry itp. wymieniane co roku. Na podwoziu Mazdy był rdzawy nalot na elementach zawieszenia, progach gdzieniegdzie, ale bez tragedii. Zleciłem zabezpieczenie podwozia i nadkoli przeciwko rdzy.
Mazda 3 I Hatchback