Szukaj

Lista ocen Mazda 3 III Hatchback Facelifting (18) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~r2d2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Podobno Ford jest genialny. Focusem nie jeździłem, ale miałem okazję pojeździć po podkarpackich górkach Fiestą; Mazda ma to samo. Bezapelacyjnie trzyma się drogi jak przyklejona, nie wychyla się na boki, złapałem się kilka razy na tym, że zwalniam na zakręcie tylko ze względu na własną wyobraźnie, a nie dlatego, że samochód sprawia problem. Koła są 16-calowe, nie wyglądają tak zacnie jak 18-tki, ale przez ostatnie 10 lat jeździłem autem na...
4,0
~Pablito
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Sztywny jak diabli :). Generalnie trzyma się asfaltu jak przyklejony dodatkowo te bajery "G - vectoring" czy jak to się nazywa powodują, że mimo np. gwałtownego przyspieszania lub skręcania, o dużo mniej czuć przeciążenia niż w innych samochodach. Jedyne co to w tej klasie samochodu mimo sztywności nie powinno tak telepać na dziurach (mimo opon o wysokim profilu).
5,0
~Sakhal
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Bardzo precyzyjny, zadnego bujania, doskonale reaguje na ruchy kierownica a przy tym komfortowy nawet na naszych duktach. Moim zdaniem wzor do nasladowania nie tylko w klasie kompaktow ale i wielu przedstawicie klasy wyzej. Mowimy oczywiscie o autach "dla ludu" bo doskonałe zawieszenie w klasie premium za +50k PLN to raczej zadne zaskoczenie..
3,0
~Sylwester1983
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jest w miarę ok, ale od pewnego czasu słyszę jakieś niepokojące dźwięki z zawieszenia. Auto ma niewielki przebieg, więc jest to zaskakujące. Poza tym po naprawie w serwisie Mazdy auto gorzej się prowadzi. Ogólnie nie ma tragedii, ale chyba spodziewałem się więcej.
5,0
~Olek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Zawieszenie nie jest za sztywne, ale dobrze sie trzyma drogi. Dobrze tłumi nierówności, generalnie jest OK. Nie jest super komfortowo, i nie jest super twardo. Średniej twardości zawieszenie, które dale możliwość szybko pokonywać zakręty.
5,0
~Santas
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Na oponach 18 cali samochód doskonale pokonuje zakryty. Może układ kierowniczy nie jest tak bezpośredni jak Focus-ie ST który miałem okazje testować ale biorąc pod uwagę że Mazda to nie hot-hatch to jest doskonały.
5,0
~lookoff
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Pokonywanie zakrętów to przyjemność, zawieszenie i precyzja kierowania chwalona w wielu różnych testach oraz recenzjach - potwierdzam :)
5,0
~Sylwester
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Niezwykle precyzyjny układ kierowniczy. Po przesiadce do VW Passata byłem w szoku jak słabo się to auto prowadzi w porównaniu do Mazdy.
5,0
~lukluk84
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Auto jest bardzo komfortowe a jednoczesnie sztywne, dobrze wchodzi w zakrety i jeszcze lepiej z nich wychodzi. Cicha praca na nierownosciach.
5,0
~Michał
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Na 16 troche za malo precyzyjny. Na 18 jest idealnie. Układ kierowniczy mógłby trochę bardzibardziej utwardzać sie przy wzroscie predkosci
Mazda 3 III Hatchback Facelifting