Szukaj

Lista ocen Mazda 3 III Hatchback Facelifting (17) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Sakhal
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Chyba najczesciej debatowany temat nowych Mazd - jak to jest z tym wyciszeniem... No wiec tak: Jazda po miescie i generalnie szosa czyli do 110km/h - jest bardzo dobrze, powyzej juz tylko dobrze (szum powietrza zaczyna byc wyraznie słyszalny), powyzej 140 robi sie poprostu głosno. Z uwagi na trasy jakie pokonuje wyciszenie jest na tyle akceptowalne, ze nie robie z tego dramatu, ale rozumiem ze dla osob ktore jezdza po autostradach duzo i do...
2,0
~Olek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
O tutaj jest problem.... I to jest największą wada tego auta. Miałem Audi, Forda, Opla, Renault, i wszędzie było ciszej niż w Mazdzie. Na letnich oponach do 120 km/h jeszcze jest OK, dalej trochy głośno. Na zimówkach Pirelli, już od 80 km/h czuć opony, a na 100 km/h robi się głośno. Może poprzednie auta byli dobrze wyciszone, bo byli w topowych wyposażeniach, Audi S-line, Ford Titanium, Opel Cosmo i w nich było bardzo cicho. I w porównaniu...
4,0
~Sylwester
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jest nieźle, ale mogłoby być lepiej. Silnik pracuje bardzo cicho, nawet przy 160 km/h. Słychać go trochę podczas przyśpieszania. Na wyższych obrotach trochę głośniej mruczy, ale przyjemniej. Czasami wrażenie, że opony są trochę zbyt głośne. Kiedyś Mazda miała problem ze świszczącymi uszczelkami, ale mój egzemplarz nie ma tego problemu. Podsumowując - na pewno są cichsze auta, ale jest jest ok.
5,0
~r2d2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Nie wiem o co chodzi, bo czytałem mnóstwo opinii, że jest głośno, że powyżej 140 km/h nie da się rozmawiać, albo że wręcz nie słychać radia, że na wysokich obrotach silnik wyje jak opętany itd. Nie wiem czym autorzy tych opinii jeździli wcześniej, ja mam za sobą 14 lat w dieslach 1.9 i wszystkim marudzącym polecam przejechać się klekotem, a raz-dwa wam przejedzie ;)
2,0
~Pablito
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
No tutaj niestety - szału nie ma, dupki nie urywa. Do 100 jest całkiem ok i jak u konkurencji. Powyżej niestety głośno jak w samochodzie klasy B. Nie ma co się oszukiwać. W Focusie, Astrze czy Golfie jest ciszej. Najgorsze, że to głównie wina wyciszenia komory silnika - gdyby nie to, z zewnątrz odgłosy dobrze wytłumione.
3,0
~lukluk84
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Silnik i zawieszenie pracuja bardzo cicho, wydaje mi sie ze Mazda ma jakies problemy z projektowaniem uszczelek, poniewaz bardziej slychac opor opon i szum powietrza niz cokolwiek innego. Zaznaczam jednak iz problem szumu powietrza pojawia sie dopiero przy wyzszych predkosciach (od 160 km/h), halas toczenia opon juz przy 80 km/h
3,0
~lookoff
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Tutaj tylko 3 gwiazdki. Trójeczka jest przeciętnie wygłuszona, a nawet bym powiedział słabo. Kiepsko koresponduje z eleganckim i ładnym wnętrzem, dającym namiastkę luksusu z droższych marek. Do 120km/h znośnie, potem spory hałas. Jeżdżę autostradami przez to wolniej i rzadziej :P
2,0
~Sylwester1983
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jest bardzo średnio. W aucie może nie jest bardzo głośno, ale na pewno nie jest cicho. Trudno jest nawet jednoznacznie określić co słychać - czy to jest wiatr, szum opon, czy silnik. Pewnie wszystko razem...
4,0
~Santas
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Po wyżej 120 km/h szumy opływowe dość głośne. Wyciszenie to nie jest mocna strona trójki
4,0
~Wojtek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Silnik bardzo cichy. Jedynie przy wyzszych predkosciach slychac szum powietrza
Mazda 3 III Hatchback Facelifting