AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
3
IV
Sedan
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda 3 IV Sedan
(38) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
38
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Na pochwałę zasługuje precyzyjny układ kierowniczy, dzięki czemu bardzo dobrze czujemy zachowanie samochodu podczas jazdy. Zawieszenie, mimo wszystko, zestrojone zostało zbyt twardo do komfortowego przemieszczania się, w szczególności "wokół komina". Ale to podobno domena większości japońskich marek. Wyczuwa się każdą nierówność i niedoskonałość nawierzchni. Niewątpliwym plusem takiego zawieszenia jest za to bardzo dobra przyczepność kół, co...
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Łukasz
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Największy minus jak dla mnie to belka skrętna z tyłu. Niestety zrobił się już z tego standard i większość producentów w tej klasie oferuje belkę skrętną. Nie wiem czy wynika to z oszczędności czy po prostu z tego, że więcej przestrzeni można wygospodarować na bagażnik. Gdybym miał wybór wolałbym niezależne zawieszenie szczególnie w opcji z 18" felgami. Auto ogólnie rzecz biorąc prowadzi się bardzo dobrze ale fizyki się nie oszuka i są takie...
Dodane
ponad rok temu
5,0
~Piotr Seb
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Sztywno, normalnie, bezpiecznie. Super na drogi ekspresowe. Na innych bardziej "normalnych" drogach lepiej omijać studzienki i nierówności. Trochę to wina kół 18cali i oponek z niskim profilem. Wygląda ładnie, ale odbiera komfort. Ostatecznie wybieram ładnie. Dlaczego 5 gwiazdek? To nie wina mazdy, że mamy taką infrastrukturę drogową...
Dodane
5 lat temu
4,0
~pawgro1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Prowadzenie wyśmienite, trzymanie w zakrętach również, uczucie bezpieczeństwa podczas jazdy porównywalne z markami premium. Jedynym negatywnym zaskoczeniem dla mnie jest dość twarde zawieszanie, które dość mocno przenosi nierówności do wnętrza. Mimo wszystko Mazda wypada tutaj porównywalnie z konkurencją - a szkoda.
Dodane
4 lata temu
4,0
~Ziggy
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Jest dobrze, ale jednak nie aż tak dobrze jak w np. BMW 3 (2016). Trochę irytuje domyślne włączanie asystenta pasów, który chce poprawiać kierowcę. Po jeździe focusem, bmw 3, skodą superb nie jestem rozczarowany, ale też nie ma jakiegoś wielkiego zachwytu. Przydałby się prześwit wyższy o 1-2 cm.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~EdDept
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Z tyłu belka skrętna zamiast wielowahacza, ale i tak prowadzi się dość przyjemnie i pewnie. Od nowości lekko skrzywiona kierownica, czego nie udało się skorygować ustawieniem geometrii.
Dodane
3 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ma bardziej sztywne i twardsze zawieszenie niż się spodziewałem …. Porównując z cx3 lub CX5. Na ciasnych zakrętach można poszaleć … koniecznie na 18” felgach.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ma bardziej sztywne i twardsze zawieszenie niż się spodziewałem …. Porównując z cx3 lub CX5. Na ciasnych zakrętach można poszaleć … koniecznie na 18” felgach.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ma bardziej sztywne i twardsze zawieszenie niż się spodziewałem …. Porównując z cx3 lub CX5. Na ciasnych zakrętach można poszaleć … koniecznie na 18” felgach.
Dodane
4 lata temu
Dziennik kosztów dla
Mazda 3 IV Sedan
Średni koszt
przejechania 100 km
41,00 zł
pb
6,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~mhr
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Dobrze wchodzi w zakręty, niskie zawieszenie jednak powoduje, że absolutnie nie nadaje się na kiepskiej jakości drogi czy drogi polne. Trzeba uważać na krawężniki
Dodane
5 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda 3
Zobacz 8 aut
od ręki
Mazda 3 IV Sedan
4,5 (76 ocen)
Sprawdź oferty Mazda 3
Wybierz silnik
2.0 SKYACTIV-G 150 KM
2.0 Skyactiv-G 122 KM
2.0 Skyactiv-X 180 KM
2.0 SkyActiv-X 186 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda 3 w pigułce
Mazda 3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 3
Dane techniczne
Mazda 3 IV Sedan
Raporty zużycia paliwa
Mazda 3 IV Sedan
Opinie
Mazda 3 IV Sedan
Usterki
Mazda 3 IV Sedan
Publikacje
Mazda 3
Newsy
Mazda 3
Galerie
Mazda 3
Nasze pomiary
Mazda 3
Filmy
Mazda 3
Ogłoszenia
Mazda 3
Ceny aut używanych
Mazda 3
Dziennik kosztów
Mazda 3 IV Sedan
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 3 IV Sedan
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda 3 IV Sedan
Dane techniczne
82 raporty
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 107 tys. zł
7 zgłoszonych
usterek
17 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda 3
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy