Szukaj

Lista ocen Mazda 323 V F (139) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 196 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kacper98
Mazda 323 V
F 2.0 i V6 24V 144KM 106kW
W każdym samochodzie po 25 latach eksploatacji może dużo różnych rzeczy podziać. Nie inaczej było tutaj. Podczas oględzin samochód po odpaleniu dość długo stukał z silnika (dzwiek typowy dla popychacza zaworowego). Na stacji diagnostycznej ewidentnie cały silnik był zalany olejem od góry do dołu. Pomyślałem że to pewnie typowo dla tego silnika uszczleki pokryw zaworów. Okazało się że po wymianie uszczelek pokryw, kolektorów i oleju w silniku...
3,0
~wojtaswmk@wp.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Z poważnych-kurde nic.No łożysko tylne lewe i końcówka drążka kierowniczego-prawa ale przy 242 tyś km przebiegu to chyba logiczne,wymieniłem również tylne amorki-ale dlatego,że poprzednie mi \"pukały\" ale na przeglądzie nic nie wykryło.Odzywają się również przeguby przy mocno skręconych kołach ale to też chyba już czas najwyższy.Generalnie nigdy nie stałem w trasie z powodu awarii a byłem 3 razy w Niemczech i raz we Francji.
5,0
~ZielonyDzony
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Jak dobry egzemplarz to tylko benzynę lać i olej zmieniać ;D. Odradzam zakładanie gazu, jeśli już to ten z górnej półki cenowej ~4 kzł, bo zacznie wszystko się psuć. Na trasie raz byłem holowany bo założyłem nieoryginalny rozrząd, na szczęście nic się nie stało. Generalnie rdza nie bierze, ale zdarzają się egzemplarze z rdzą wtedy omijać szerokim łukiem. Najpierw korozja łyka nadkola i elementy silnika.
1,0
~Moenghus
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Silnik cały do wymiany - bierze olej, kopci z rana - to ponoć standardowa usterka w mdoelu Z5, którego jest u nas najwięcej (bo najwięcej się go sprowadza). Jeśli się zastanawiacie to lepiej wziąć model BA albo z innym silnikiem niż 1.6, dobrze wam radzę... Chyba, że chcecie szukać nowego silnika albo remontować aktualny (tylkoe na oryginałach!) - koszt odpowiednio 1,5-2 tys. + robocizna albo 2,5 - 4 tys.
5,0
~drakmen
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Nic nowego nie napiszę, przez cały okres użytkowania, a przejechałem już nią 45tyś (kupilem jak miala 110tyś) nie zanotowalem zadnych usterek, cos w tym jest ze "Mazdy się nie psują". Wymieniam olej, tankuje paliwo i jeżdże, no i oczywiście materialy eksploatacyjne trzeba wymienic typu świece, kable WN, klocki, ale Madzia nigdy mnie nie zawiodła, wiem że mogę do niej wsiąśc i wszędzie mnie dowiezie!!!
5,0
~Michał
Mazda 323 V
F 1.8 i 16V 114KM 84kW
Wymieniałem sprzęgło ale to było już wiadome podczas kupna. Niestety nie zwróciłem uwagę na stan tarcz hamulcowych ale że bawię się w przeróbki i tak były w planie do wymiany. Zaliczyłem 3 wypady "na 2 koniec kraju" bez większych przeglądów wcześniej i bez problemów wracałem:) na razie ponad 33 tys. km bez problemów:)
4,0
~Powstańczy Wiatr
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Zatarta sprężarka klimatyzacji, kostka stacyjki, tylne amortyzatory oraz rozrusznik. Wszystkie te części były pierwszy raz wymieniane od nowości, więc jak na 13 letnie auto wynik całkiem przyzwoity.
4,0
~marcinW
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
nigdy nie zawiódł na trasie ani w mieście,zawsze odpala na dotyk...ale złapałem sie na tym ze podswiadomie nasłuchuje co tym razem bedzie stukac albo rzęzić w silniku.... na wielki plus zawieszenie. w nim nie ma nic do roboty..od 2 lat wymieniłem tylko łącznik stabilizatora i amortyaztory z tyłu..nic nie stuka,nie puka.. REWELACJA
5,0
~midway2
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Ogólnie bez problemowo ale trzeba dbać o świece na gazie bo przez mnie krótko mówiąc sobie kichnoł i rozwaliło przepływomierz kupiłem używany bo nowy to koszt bardzo duży. Wymieniłem perz łożysko z tyłu koszt 200zł(bo z piastą)to i tak nie drogo w porównaniu do niektórych marek np łożysko do forda mondeo-480zł
5,0
~bojar211
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Brak, jedyne co to przerdzewiały wydech , który kwalifikuje się do wymiany chodź powinien jeszcze trochę wytrzymać, jak na razie auto jeździ i nie ma poważnych usterek :)Jedyne co to lekki wyciek oleju z aparatu zapłonowego ale nie ma co się przejmować gdyż kapnie czasem i to w niewielkiej ilości
Mazda 323 V F