Szukaj

Lista ocen Mazda 323 V F (192) - Silnik

Na liście zabraknie 143 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Damian
Mazda 323 V
F 1.8 i 16V 114KM 84kW
nie wierzcie tym co pisza ze 1,5 jest jak rakieta, jezdzilem nim i jest naprawde poprawny ale bez przesady, daje rade innym autom o tej pojemnosci ale do dynamicznej jazdy nie jest stworzony. Ja posiadam silnik 1,8 i tym da sie juz pojezdzic. ostatnio chcial sie ze mna sciagac golfem TDI i byla kupa smiechu:) redukcja na 3 i naprawde nie ma zartow:)) teraz napewno kupilbym wersje 2,0 bo mowie powaznie ze na dzisiejsze czasy 1,5 to porazka!!...
3,0
~Siepek@vp.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
trafiłem niestety na model którego nie szanował poprzedni właściciel - do silnika nie zobaczysz, mam silnik Z5,jak kupiłem z rana za mną dosłownie chmura dymu , okazało sie ze były zapieczone pierścienie , teraz po remoncie również bierze olej i ot te dwa przypadku doczytałem gdzieś że to częste bolączki tego silnika , ponadto po remoncie zaczeły chyba głośno hydropopychacze pracować ale kupiłem płyn który podobno ma to wyciszyć (o tym też...
4,0
~Luck92
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
W mieście wystarczy zmieniać biegi przy 2-2500 obr/min by samochód był dynamiczny, za miastem to zależy od sytuacji, ogólnie jeśli trzeba szybko wyprzedzić gdy na liczniku jest 60-90 to najlepiej zredukować na 3-kę i wtedy autko wyrywa do przodu, nie męczy się, a wyprzedzanie sprawia radość. Jeżeli chodzi o jazdę np. z pełnym załadunkiem (4 dorosłe osoby i bagażnik wypełniony torbami) to w sumie podczas szybkiego ruszania w pierwszej chwili...
4,0
~Paweł, szuri@poczta.onet.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Silnik 1.5l Z5 DOHC 16V jest podstawową jednostka z całej gamy silników oferowanych w tych mazdach, więc nie można się spodziewać świetnych osiągów, ale mimo to uważam, że w zupełności wystarczy do dynamicznego poruszania się po mieście czy trzymania prędkości autostradowej. Jak większość silników mazdy także i ten wymaga dużych obrotów. Do 3000 obr/m mazda jest raczej zwykłym toczydełkiem, a skrzydła rozwija dopiero po przekroczeniu, 4000...
5,0
~mz1908@wp.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mam słynnego Z5. Auto ma przejechane 184 000km i nie pali oleju tak jaj u innych i nie dymi. Inni mają przejechane po 110 000 i narzekają. Ale nie wiedzą o tym że te silniki są naprawdę dobre, tylko że liczniki cofane mają cofane!! Jeśli wymieniasz olej regularnie to 300 000km bez remontu nie stanowi problemu. Silnik jest dość elastyczny jak na ta pojemność i moc. Trochę głośny w górnym zakresie obrotów. ale jest to piękny dźwięk a + stożek...
5,0
~mz1908@wp.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mam słynnego Z5. Auto ma przejechane 184 000km i nie pali oleju tak jaj u innych i nie dymi. Inni mają przejechane po 110 000 i narzekają. Ale nie wiedzą o tym że te silniki są naprawdę dobre, tylko że liczniki cofane mają cofane!! Jeśli wymieniasz olej regularnie to 300 000km bez remontu nie stanowi problemu. Silnik jest dość elastyczny jak na ta pojemność i moc. Trochę głośny w górnym zakresie obrotów. ale jest to piękny dźwięk a + stożek...
5,0
~Kacper98
Mazda 323 V
F 2.0 i V6 24V 144KM 106kW
Silnik to absolutny majstersztyk techniki tamtych lat. Jedna z najmniejszych V6. Posiada przede wszystkim hydroopychacze zaworowe, 2 wałki rozrządu na głowice i co bardzo ciekawe bezkolizyjny rozrząd jak w jakimś oplu czy VW 1.6 75km. Silnik to jest chyba najlepsza część tego śmiesznego samochodu. Jest elastyczny, jedzie od dołu jak to "vałka" i nie traci werwy aż do odcięcia (7500obr/min). Dzięki hydraulicznym popychaczą dobrze współpracuje z...
5,0
~duncan idaho
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Jak na 1,5 i 88 koni rewelacja. Na czwórce ciągnie mocno od 80 do 150 km/h - wyprzedzanie bez problemu. Na piątce coś zaczyna się dziać od 120 km/h i jest nieźle. Idealny do miasta - więcej nie trzeba. Lekkie wibracje poniżej 1000 obr/min, ale powinienem wymienić wtryskiwacze. Bardzo dobry stan silnika to zasługa pierwszej i jedynej właścicielki - Szwajcarki, która go nie katowała. Kilka osób było pod wrażeniem dynamiki tego silnika - wydaje...
5,0
~Łukasz
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
11,9 do setki. W porównaniu z podobnymi silnikami z aut tej klasy jest dynamiczny i zrywny. Lubi wyższe obroty, na niskich trochę mułowaty. Wysoka kultura pracy jak na konstrukcję z 1994 roku. Dźwięk miły dla ucha, chociaż oczywiście to tylko subiektywne odczucia. Mógłby być troszeczkę cichszy. Wiele osób narzeka na branie oleju. U mnie przy przebiegu 174 000 połyka ok 80 ml na tysiąc kilometrów jedynie gdy olej jest już zużyty. Nowy olej -...
Dziennik kosztów dla Mazda 323 V F
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
9,9
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~dyzio1984wb@interia.pl
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
323 V f, 1.5 i 16V 88KM, 1996 r., 204000 km Świetne autko, zwłaszcza w tym silniku, doskonale się prowadzi,daje dużo przyjemności z jazdy, świetnie trzyma się zakrętów nawet na wyższych prędkościach, silnik żyleta, a przede wszystkim niezawodny w końcu to Japończyk! Doskonały dla każdego lubiącego małe, zwinne szybkie autka z zacięciem sportowym i nie tuzinkową linią ;) Polecam każdemu, sprawdź a nie będziesz żałował! Ale lepiej kupować w...
Mazda 323 V F