Szukaj

Lista ocen Mazda 323 V P (20) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Damian
Mazda 323 V
P 1.3 73KM 54kW
Bez zarzutów. Po dłuższym postoju pod chmurką w zimie czasami zacina się centralny zamek od strony pasażera. Jakieś 10 tys km temu musiałem wymienić jeden siłownik od tylniej klapy (spasował od forda fiesty za 30 zł). 10 tys km temu zmuszony byłem również wymienić obejmy mocujące blaszki chroniące przed ciepłem ze środkowej części wydechu. Stare po prostu przerdzewiały i przy niskich obrotach blaszki uderzały o wydech- koszt to 8 zł za 4...
5,0
~Adam
Mazda 323 V
P 1.3 73KM 54kW
Pewnie zależy jak kupisz. Jak ja kupiłem to samochód miał 95tyś. na liczniku. Wyglądał jak prosto z fabryki. Jedynie co wymieniłem to akumulator, klocki hamulcowe i co jest przy stanie naszych dróg normalne,łączniki stabilizatora. Koszty części są b. niskie, naprawdę. Tak poza tym samochód rewelka. Lać i jechać. Ostatnio go oglądałem, silniczek suchy, jak z fabryki. A jeszcze nic przy nim nie majstrowano. Acha, wymieniłem też rozrząd.
2,0
~Robert
Mazda 323 V
P 2.0 D 71KM 52kW
Było dobrze do czasu aż nie zaczęło się psuć, ale po mału zaczęły się dziać ... padła klima, zamek lewych drzwi, zamek bagażnika, kostki lamp zaczęły się topić, problemy z świecami żarowymi zimą. Mimo dbania o blachę coraz częściej i wielu miejscach pojawiają się ogniska korozji. Ogólnie powiem tak, nie wiem czy trafiłem na felerny egzemplarz ale nigdy więcej mazdy nie kupię, części są dość drogie i o niektóre naprawdę trudno.
4,0
~Lenivietz
Mazda 323 V
P 1.3 73KM 54kW
Konieczne było "ogarnięcie" układu zapłonowego, wysiadło też zasilanie konsoli środkowej (przez co nie mam radia ani gniazda zapalniczki, gdzie można ładować telefon), poza tym w zasadzie tylko rzeczy eksploatacyjne. Pozostało do zrobienia stukające zawieszenie (elementy podlegające normalnemu zużyciu), wyrobiony wybierak skrzyni biegów (dźwignia lata tam i nazad) i wspomnianą już konsolę.
5,0
~Seba
Mazda 323 V
P 1.3 73KM 54kW
jak zdechnie akumulator kasuje się pamięć komputera, trzeba odpalić samochód na 10 - 15 min żeby pobrał i zapisał dane ze wszystkich czujników. Trzeba zadbać o podwozie i zawieszenie - lubi rdzewieć, nie ma dramatu ale konserwacja jest wskazana
4,0
~lech
Mazda 323 V
P 1.3 73KM 54kW
Auto nie nawaliło nigdy w trasie. Wszystkie części zamienne w rozsądnych cenach, oryginał w zawrotnych cenach, całe szczęście nie są potrzebne bo i części używane bardzo dostępne.
5,0
~Hellewacht
Mazda 323 V
P 1.3 73KM 54kW
Części może nie należą do najtańszych, ale rzadko zdarzało mi się coś w tym samochodzie naprawiać.
5,0
~Hellewacht
Mazda 323 V
P 1.3 73KM 54kW
Części może nie należą do najtańszych, ale rzadko zdarzało mi się coś w tym samochodzie naprawiać.
5,0
~darofix7
Mazda 323 V
P 1.3 73KM 54kW
Tylko wydech mnie wkurzał;p to chyba przez uszkodzony katalizator muszę wymienić chyba.
5,0
~maly500
Mazda 323 V
P 1.5 i 16V 88KM 65kW
daje 6 chcociaz nie powinienem poniewaz auto mam 4 tydzien ale jak narazie nic nie stuka i nie puka.
Mazda 323 V P