Szukaj

Lista ocen Mazda 323 VI F (131) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 143 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~neb
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
po przejechaniu 100 tys km w ostatnich 2 latach (auto kupilem z przebiegiem 40 tys udokumentowanym, teraz ma 140 tys),stwierdzam: 1.Rdza! i jeszcze raz! rdza! blacha jak papier. Z powodu rdzy wpadajacej do lozyska kola musialem je wymienic.To samo ze szczekami z przodu.(wymienilem to zaraz po zakupie auto i od tego czasu nic innego nie padlo.)Oczywiscie po przejechaniu tylu kilometrow wymienilem klocki, tarcze z tylu, pasek rozrzadu i...
4,0
~Enkidu z Krakowa
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Mazdę kupiłem z przebiegiem 137000km. Kupiłem ją z wadliwym czujnikiem pompy wtryskowej, który nie wpływał na prace silnika i pompy. Na każde przejechane 100km przeciętnie wyciekiwało 0,5-1,0 litra paliwa. Po wymianie tego wadliwego czujnika, musiałem także zregenerować alternator, gdyż był ciągle zalewany paliwem i zaczął mieć trudności z ładowaniem akumulatora. Wadliwy czujnik TCV wyszedł mnie 800pln (podobno ten sam czujnik występuje także...
5,0
~xmss
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
bez komentarza, co ma się popsuć w tak prostym i świetnie złożonym samochodzie, koło ma się urwać albo tłumik odpaść??? choćbym się starał to naprawdę kawał japońskiej roboty. Testowałem bardzo dziwny przypadek braku wymiany oleju i dopiero przyparty do muru przez mechanika zgodziłem się na wymianę błota bo tyle zostało z oleju. WIĘC apeluje - zmieniajcie olej (niekoniecznie co 10tys ale zmieniajcie). Mazda nie straciła absolutnie nic na...
5,0
~mlodyldz
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Jak na razie nic się nie przydarzyło. Auto jest niezawodne, trzeba pamiętać o regularnej wymianie płynów i filtrów. Stosunkowo szybko wysiada zawieszenie-amortyzatory i łączniki(koszty: amortyzator przód KYB 220zł, łącznik 30zł-drogo???) to, że auta japońskie są droższe w utrzymaniu niż auta Europejskie to mit-przynajmniej te z lat 90 (może nie wliczając Mitsubishi 3000gt czy Nissana 300zx:) wystarczy trochę chęci i odrobina czasu aby znaleźć...
4,0
~Diablo, dawi444@wp.pl
Mazda 323 VI
F 2.0 TD 90KM 66kW
Zdarzyło mi się coś niestety, od razu jednak zastrzegam, ze była to moja wina. Otóż podczas podroży zatankowałem dużo tańsze paliwo i po przejechaniu dosłownie kilkuset kilometrów zatarłem pompę wtryskowa. Zdając sobie sprawę z własnej winy jestem jednak zniesmaczony, bo na tym samym paliwie Partner 2,0 HDI śmigał, aż milo. Toteż dla mnie jak na diesla, zbyt delikatna.
4,0
~Nopler
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
Prawie wszystko ok. Prawie, bo jak już pewnie każdy wie, blacha tego auta nie należy do najtrwalszych. Mnie udało się trafić na bardzo zadbany egzemplarz, po konserwacji karoserii. Niemniej jednak na nadkolach widać już ślady korozji, więc pewnie na wiosnę czeką ją kolejna konserwacja
2,0
~Kyoushu
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Silnik! Poprzedni wlasciciel musial mu dawac naprawde w kosc. Stary silnik autka musialem po prostu wyrzucic(wystrzelona dziura w bloku!). Na szczescie obecny (przejechane 29 tys. mil i wyciagniety z \"anglika\") sprawuje sie swietnie. Zobaczymy jak bedzie dalej.
4,0
~Silver
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Jak wyżej - w wyniku stłuczki i braku naprawy blacharki ruda zrobiła swoje na podłużnicy. Jedynie synchronizator padł na 3-cim biegu. Bez 3-ki da się jeździć, ale z jest lepiej :) Winą były wyeksploatowane sprzęgło i docisk. Jak dotąd nic więcej
4,0
~KOroll
Mazda 323 VI
F 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Kupiłem auto używane, więc wymienione zostało to co być powinno zaraz po zakupie (mam na myśli sprawy mechaniczne). Użytkuję Mazdę 8 miesięcy -przez ten czas auto nie ujawniło przede mną żadnych ukrytych wad, nie powstały też żadne \"poważne usterki\".
1,0
~hipek7701
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
samochód miałem ok 8 miesięcy i w tym czasie 3 razy uległ usterce która wykluczała korzystanie z niego. Winne zawsze było sterowanie pompa wtryskową. Samochód jest po to żeby jeździł a nie był ciągany na sznurku od warsztatu do warsztatu.
Mazda 323 VI F