Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Kombi (184) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 125 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marek
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Generalnie w Mazdzie 6 pierwszej generacji przed liftem zaobserwowałem dwa mankamenty. Są dość dobrze znane i spotykanie w większości egzemplarzy. Podobno po lifcie zostały wyeliminowane. Są to: 1. delikatne ściąganie na prawo, 2. korodujące tylne nadkola. Ze ściąganiem nie walczę, bo ten model tak ma:) Z korozją próbuję walczyć, ale niestety cyklicznie co rok po zimie wraca. Na pocieszenie dodam, że wykwity rdzy nie są duże, aczkolwiek...
4,0
~SKO
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Jeśli coś się dzieje to są to drobiazgi. Raz zapaliła się kontrolka DPF + silnik + trakcja - okazało się, że przetarty jest kabelek czujnika sondy lambdy, innym razem grzało się koło - tłoczek od hamulców był brudny, wystarczyło wymienić wszystkie gumeczki i po sprawie. Należy jednak pamiętać, że przy zapaleniu się jakiejkolwiek kontrolki nasze pierwsze kroki powinny być skierowane do mechanika, który posiada komputer dostosowany do...
3,0
~JohnnyB
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Przepaliły mi się zarówni z przodu, masakra, szybciej zdejme zderzak i wyjmę lampę niż dojdę tam moimi grabiami, albo wyjmujemy skrzynkę z bezpiecznikami a z drugiej strony zbiornik do spryskiwaczy, albo zdejmujemy zderzak i wyjmujemy lampę, ja wybrałem drugą opcję, i jestem mistrzem w zdejmowaniu zderzaka, teraz spaliła mi się postojówka i czekam aż mnie zatrzyma Policja to się zdecyduje na zamię, Drażni pedał sprzęgła, który w specyficzny...
3,0
~Antek
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Niedopracowany system wypalania czastek stalych! -3 razy mialem wypalany DPF w ASO -dwa razy wymieniana sonda lambda (przepalona z powodu DPF\'a) Fltr zapychal sie i nie potrafil wypalic podczas jazdy autostrada w niemczech (przy obrotach silnika stale powyzej 2000 obr/min)! Na szczescie wszystkie akcje serwisowe z tym powiazane zrobione na gwarancji, a po przeprogramowaniu chipa sterujacego wypalaniem sie filtra jest jak narazie wszystko...
5,0
~Tomasz
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
polskie drogi: połamana na dziurze alufelga a druga pokrzywina ale dala sie odprostowac, po ok 8 m-cach użytkowania w polsce trochę zaczęlo w aucie trzeszczeć; przepalona zarowka swiatla postojowego- sam wymienilem i zarowka swiatel mijania- wymienielem w serwisie, bo w instrukcji jest napisane ze niemozna tego zrobic samodzielnie, ale w serisie twierdza ze można i mechanik wymienil zarowke po lewej stronie bez wikszego trudu i specjalnych...
4,0
~rot
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
1. Np. woda w tylnych lampach po mycui kiedy auto miało może 0.5 roku. 2. Sonda lambda wymiana po jakiś 20. tys km. 3. Elektryczne domykacze okien raz działają innym razem nie. Nikt nie wie o co chodzi. 4. Problemy z filtrem DPF (nie opisuje ze szczeg. niestety szwankuje i wariuje przy kiepskim paliwie. Podobno Autobild oszacował żywotność tej instalacji na 120 tys km dodam, że koszt całkowitej jej wymiany w ASO to około 12 tys PLN)
4,0
~DEZ
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Nie posiada - warto w tym miejscu napisac iz po roladowaniu akumulatora rozkodowuja sie elektryczne szyby...chyba ewenement jesli chodzi o caly rynek. Jednakze prostym patentem i bez komputera czy serwisu mozna naprawic ten blad. Informacje na ten temat znajdziecie na necie Drugie - lekko irytujace - poziom oleju zamiast zwyczajnie opadac moze rowniez wzrosnac... Odpadajacy plastik od rolety w bagazniku...
3,0
~Adam 1970
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Na razie nic, ale sądząc do odgłosów pracy silnika (dziwnie zwiększające się obroty na zimnym - zaznaczam, iż biorę pod uwagę fakt, iż te obroty są normalnie podwyższone do rozgrzania się silnika - chodzi mi o to że niekiedy jeszcze dziwnie skaczą) oraz zawieszenia (lekkie stuki na skręconych kołach. Zaleta jest taka, że przy odrobinie znajomości mechaniki prostsze rzeczy można zrobić samemu.
5,0
~Mazda 6
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Auto ma na liczniku prawie 250.000 km. Kupiłem je z przebiegiem około 90.000 km i od tego czasu oprócz materiałów i płynów eksploatacyjnych wymieniłem w nim: zawór EGR, akumulator ( po tygodniu smażenia w Chorwacji)oraz sprężynę do składanie siedzenia tylnego; sam naprawiłem zwijanie rolety bagażnika. Na tylnym nadkolu pojawiły się małe ogniska rdzy ( ponoć ten typ tak ma )
3,0
~adis
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Bardzo łatwo mozna uszkodzić i porysować panel z radiem itp. Dwukrotnie w serwisie, przy wymianie żarówek został porysowany, ale nikt się nie przyznał. Zarówki które podświtlają pokrętła (klima) koszt jednej 50 zł, ja miałem 3 do wymiany. W razie kłopotów z żarówkami (stop tylna na przykład) trzeba jechać do serwisu, nigdzie się takich nie kupi-porażka. Koszt-40 zł.
Mazda 6 I Kombi