Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I (426) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 338 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mateuszw106
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Tylne zawieszenie wielowahaczowe zostało chyba stworzone z myślą o polskich drogach. Mimo tysięcy zaliczonych dziur, nic nie stuka, nic nie puka, nic nie jest luźne. Przed kupnem bałem się wielowahaczy, bo w wymianie jest to dość drogie zawieszenie. Jednak obawy były nieuzasadnione, bo to zawieszenie jest po prostu niesamowicie wytrzymałe! Raz nie używałem auta przez blisko 4 miesiące, to podczas pierwszej jazdy po tej przerwie, auto kilka...
5,0
~Jacek
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Jeżeli ktoś lubi sportowy charakter auta to lepiej nie mógł trafić. Żywiołem Mazdy 6 jest szybkie pokonywanie zakrętów na krętej drodze. W takich warunkach Mazda czuje się jak przysłowiowa \"ryba w wodzie\" i bije na głowę wszystkich konkurentów. Auto bardzo dobrze reaguje na każdy ruch kierownicą, pewnie się prowadzi i daje wiele przyjemności z jazdy. Wszystko jednak pod warunkiem, że droga jest najlepszej jakości lub nie występują silne...
4,0
~tomojnik
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Na autostradzie i równej drodze rewelacja! Kreta droga to czysta przyjemnosc-uklad kierowniczy precyzyjny jak skalpel choc przy wyzszych predkosciach moglby sie nieco utwardzac-ale to nie samochod sportowy tylko rodzinna limuzyna takze bez zastrzezen-jak dla mnie pod wzgledem prowadzenia klasa BMW i Alfy Romeo. Co do komfortu zawieszenia to w mieście i na wybojach jest nieco za twarde i nieco za glosne-oczywiscie kieruje sie tylko klasa tego...
5,0
~Ja
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Tutaj również bardzo dobrze. Zawieszenie trwałe, nie słychać żadnych stuków nawet na nierównościach. Z całą pewnością nie jest to francuska "łajba", która przez nierówności naszych dróg przewiezie nas bez najmniejszego uszczerbku dla naszych czterech liter. Zawieszenie jest dość twarde, ale w niczym to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, jadąc tym samochodem można czuć się pewnie, na dodatek mamy jeszcze do dyspozycji bardzo precyzyjny układ...
5,0
~Szeryv
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Prowadzenie to bajka (oczywiście w tej klasie). Samochód zawsze pewnie trzyma się drogi, układ kierowniczy jest precyzyjny i wyczuwalny. Auto jest na prawdę sztywne co czuć i to może denerwować na dziurach, ale przez to dobrze się je prowadzi na równych drogach w łukach. Jazda sprawia frajdę. Nawet z czterema osobami i zatankowanym pod korek. Na początku miałem wrażenie, że jest krótszy niż w rzeczywistości i "mieści się w zakrętach" jak auto...
4,0
~emilencja
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Fantastico & orgasmico! To auto tak dobrze się prowadzi, że łatwo się czasami zagalopować :-) Fantastyczne trzymanie w zakrętach. Dobrze wybiera nierówności, choć nie jest miękki, więc czasami trochę potrzęsie. Odwdzięcza się natomiast długowiecznością. Przy szerokich oponach lubi sobie pomyszkować w koleinach, ale to normalka. Malutki minusik za lekkie ściąganie w prawo (najstarsze modele). Można wymienić ... (zapomniałem jak to się nazywa) i...
5,0
~Marek
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Wielowahaczowe zawieszenie z tyłu i z przodu - pewne prowadzenie, bezpośredni układ kierowniczy daje dobry obraz tego co się dzieje pod przednimi kołami. Co bardzo ważne... nawet w polskich warunkach układ (mimo, że wielowahaczowy) nie sprawa żadnych problemów! Nawet głupie łączniki stablizatora itp - nic się nie dzieje! Obecna Mazda ma 115 tys. przebiegu, po ponad 10 tys. w Polsce - zawieszenie ciche. Poprzednia Mazda przedliftowa też 20...
4,0
~spokojny kierowca
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Precyzyjny,przy wyzszych prędkosciach moze nawet zbytnio. Niektórzy kierowcy M6 narzekali na ściaganie w prawo-ja nie odnotowałem. Zawieszenie twarde,na autostradach i lepszych nawierzchniach-idealne, na dziurawych miejskich ulicach troche gorzej,ale nie ma tragedii(radziłbym nie pompować opon \"na kamień\") Szukający sportowego charakteru będą bardzo zadowoleni, oczekujący komfortu:nieco mniej. Jak dla mnie 3,5 gwiazdki,ale dodaje duży plus...
5,0
~Lukas
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Tu jest znakomicie.Doskonałe trzymanie w zakrętach jest sprężyście ale komfortowo.Brak jakichkolwiek odgłosów pracy zawieszenia niezależnie od tego po jakiej jedziemy nawierzchni.Znanym problemem w tym modelu są stuki w układzie kierowniczym dokładnie na wieloklinie pod kierownicą serwis zaleca smarowanie tego ale u mnie bez rezultatu.Ja zmieniłem ustawienie kierownicy tzn. wyciągnąłem kierownice do siebie i dałem bliżej kolan po czym...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 I
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
6,8
l/100km
10,1
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Piotr
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Mazda 6 jak dla mnie jest dość delikatna na Polskie drogi - ale to chyba problem większości mobilków :-). Dość precyzyjne prowadzenie, chociaż już przy 50 000 wymieniałem maglownicę (na regenerowaną - koszt 1200 pln z robocizną pod W-wą). Prowadzi się ok na felgach 16', układ jest dość twardy i do wnętrzna przedostająs się hałasy z wnęk kół i poprzeczne nierówności - może też to wina opon, ktore już muszę wymienić po 7 latach (letnie z...
Mazda 6 I