Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II Kombi (79) - Silnik

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~szej hulud
Mazda 6 II
Kombi 2.2 MZR-CD 185KM 136kW
Niby 400 Nm, ale trudno je wydobyć. Silnik trzeba mocno kręcić, dodatkowo lepiej kiedy jest dobrze rozgrzany. Słaby dół. Nie czuć, że samochód ma 8,5 do setki. Spalanie OK, jak to diesel. Dziś odpalałem przy minus 16 stopniach - odpalił i pracował jak przy plus 20 C. Ma łańcuch, więc odpada wymiana rozrządu. Z drugiej strony te 400 Nm, to za dużo na przednią oś - na zimowych oponach zrywa przyczepność jeszcze na trójce.
2,0
~Antek
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Szarpanie podczas ruszania na zimnym silniku, które mija jak się rozgrzeje, ale pozostaje szarpanie silnikiem przy stałej prędkości na 2 lub 3 biegu przy obrotach z zakresu 1500 a 2000. Poza tym bardzo głośno pracuje, dużo pali bo śmiało 9 litrów przy oszczędnej jeździe po mieście. No i problem z przybywającym olejem silnika trzeba często sprawdzać.
4,0
~JAREK P.
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik wystarczająco mocny, cichy po rozgrzaniu, rozgrzewa się szybko poprzez zastosowanie układu elektrycznego podgrzewania. Bardzo elastyczny, świetnie współpracuje z tempomatem. Kultura pracy niewspółmiernie lepsza niż w Octavii 1.9 TDI. Jednak chyba w odniesieniu do właściwości jezdnych mógłby być mocniejszy.
5,0
~MM
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Silnik benzynowy jest doskonały i ma opinię całkowicie bezawaryjnego. Żwawy, szybko wchodzący na obroty z wyczuwalnym dodatkowym kopem ponad 3750 obr. (zmienne fazy zaworów i kanałów dolotowych). Cichy kiedy trzeba i z fajnym klangiem przy ostrej jeździe. Na jałowych obrotach kompletnie niewyczuwalny ani niesłyszalny.
1,0
~piotr
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Po 127000 km, uległa uszkodzeniu pompa olejowa, wał korbowy, dolna część bloku silnika. Cena naprawy oszałamiająca.Ogólnie rzecz biorąc tragedia od samego początku, wcześniej wymieniane były wtryski i turbina. W czasie swoje świetności dość głośny jak na tą cenę. Ocena 1 to i tak o wiele za dużo
4,0
~burza76
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Diesel, więc nie wystawię maksymalnej oceny. W każdym razie na razie nie miałem żadnych problemów z filtrem DPF i innymi przypadłościami, które podobno zdarzają się w tym silniku. Staram się zapewnić optymalne warunki pracy - sporo tras, odpowiednie obroty itd.
4,0
~Mario
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Generalnie b.dobrze. Mógłby być bardziej energiczny, ale jak na tą wagę samochodu i wielkość to jest ok. Trochę denerwuje mnie ta konieczność odczekania pewnego czasu przy parkowaniu (sprzedawca poinformował mnie że powinno się odczekać chwilę by nie padła turbina).
5,0
~alex
Mazda 6 II
Kombi 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
silnik jest tu naprawdę wielkim atutem auto ma sporo mocy ktora czuc przy wciskaniu pedału gazu mozemy spokojniewyprzedzac kolumnę tirów od3lat żadnych usterek nie mam olej zmieniam i filtr co 15-16tyś km silnik zrywny a przy tym dość ekonomiczny
4,0
~gOOmi
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Dynamika wystarczająca jak na te gabaryty i masę, ale niestety tylko wystarczająca. Ok. 11 sekund do setki to niezbyt porywający wynik. Spalanie - na trasie (nawet wioząc 500 kg parkietu ;) ) można, nie przekraczając 120 km/h, zejść poniżej 6.5l / 100 km.
4,0
~rabin
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik jest wystarczająco elastyczny, żwawy by poradzić sobie z masą Mazdy 6. Nie ma osiągów sportowca ale ja tego nie wymagam, natomiast w trasie czy na autostradzie zbiera się sprawnie. Jest przy tym niezawodny co bardzo sobie cenię.
Mazda 6 II Kombi