Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II (125) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 162 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Marcin
Mazda 6 II
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Samoistny wystrzał poduszek powietrznych. W lipcu br., wyjechałem wraz z rodziną ( żona i 3 dzieci ) na wakacje swoją 3 letnią Mazdą 6. Gdzieś za Neapolem doszło do niekontrolowaneg o wystrzału prawych i lewych kurtyn oraz poduszek w fotelach. Tylko dlatego, że skierowano mnie objazdem nie jechałem autostradą z normalną predkością. Zapewne doszło by do tragedii a tak żona doznała \" tylko \" obrażen ramienia. Samochód był 12 dni po gwarancji,...
3,0
~Marcin Sz.
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Bardzo łatwo rozładować akumulator. Posłuchanie przez 10 minut radia w samochodzie przy wyłączonym silniku może oznaczać, że już tego silnika nie odpalimy (akumulator był zmieniany, prąd ładowania był sprawdzany ale sytuacja nie uległa poprawie) - od tamtej pory miałem zawsze JumpStarter przy sobie. Słabe hamulce, które wynikają z wadliwej konstrukcji mocowania tarcz. Według mojego mechanika, jakkolwiek by się nie oczyściło po jakimś czasie...
3,0
~Kazimierz
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Niedawno miałem problem z uszkodzonym cięgiełkiem czujnika poziomowania xenon. Chciałem go wymienić kupując nowe cięgiełko. W Mazdzie oraz w hurtowniach motoryzacyjnych nie mają cięgiełka. Mazda sprzedaje w zestawie z czujnikiem za 1750 zł brutto!. Nic dodać nic ująć. Sam wziąłem się do roboty i naprawiłem, dorabiając część mocowania która łączy się z wahaczem. Cięgiełko było zapieczone w wyniku rozszczelnienia uszczelki, zatem po...
4,0
~Edward
Mazda 6 II
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
niestety miesiąc temu zaobserwowałem spadek obrotów na biegu jałowym ( falowanie) następnie przy obrotach 1700-2100 utrata mocy , zaświecenie kontrolka check engine. Podpoiłem pod komputer błąd P2097> Pojechałem do Mazdy celem weryfikacji moich przypuszczeń (padnięta sonda lambda w pewnych zakresach). weryfikacja i potwierdzenie kosztował mnie w serwisie Mazda 200pln ( to jest podpięcie pod komputer samochodu). Sonda kupiona w Mazdzie koszt...
3,0
~Liki1021
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
najpierw wymienino synchronizator 3-go biegu (NA GWARANCJI), dwykrotnie regulacja, po jakim czasie bigi 2 i 4 wchodzily ze zgrzytem, a 2 potrafila "wyskoczyc" ostatecznie linka dzwigni zmiany biegow !!! mam nadzieje ze teraz bedzie dobrze. PO MOJEMU KIEPSKI SERWIS, ktory nie umial sobie poradzic ze zlozeniem do kupy skrzynki po wymianie synchronizatora !!!! po ostatniej naprawie (wymiana linki) przejechalem 35 tys km i wszystko chodzi...
5,0
~Andrzej
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Tylko łożysko i akumulator to jest nic przy takim przebiegu. Przy ok 155 tys odezwał się DPF ale na skutek jazd po 2-3 km w nowym miejscu pracy. DPF trzykrotnie wypalany w ASO bez dłuższej poprawy. Dopiero czyszczenie chemiczne w podwrocławskim serwisie (Siechnice) dało długotrwały efekt i zmiana stylu jazdy. Od roku lampka kontrolna nie zapala się , DPF ciągle ten sam. Co czwarte tankowanie dolewka specyfiku (za 8 Euro butelka 0.5l starcza na...
2,0
~lubik
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
Miałem trzy razy problemy z licznikiem. Naprawa w ASO koszt łączny 1050 zł . Do tego na dodatek po zaledwie roku użytkowania skrzynia biegów chciała jeździć tylko na pierwszym biegu. W wyposażeniu standardowym powinien być siłacz do przerzucania z jedynki na dwójkę. W serwisie dowiedziałem się ,że w Mazdzie te właśnie biegi ciężko po jakimś czasie chodzą. Koszt naprawy 1800 zł. Wymiana sterownika lampy przedniej 450 zł.
4,0
~Andrzej
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Filtr DPF zatykał się pierwszy raz po 150 tys. na skutek jazd po 1-2 km Kilkakrotnie ponawiało się po kilku tys. Wypalanie serwisowe nie sprawdza się na długo. Filtr poddany czyszczeniu chemicznemu z wyjęciem wkładu i ponownym zaspawaniu płaszcza (w Radwanicach - gwarancja dwa lata) Działa już 4 tys. Auto nigdy nie nawaliło w trasie/nie zostało unieruchomione.
5,0
~chrissjakob@onet.eu
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
I tu niestety małe rozczarowanie chociż dobrze sie skończyło. W serwisie nie mogli poradzić sobie z DSC i ABS, który od czsu do czasu z niewiadomy przyczyn był na OFF. Dobrze, że mieszkam na zachód od Odry i decyzja serwisu była jedna. Za duże ryzyko dla bezpieczeństwa, wymieniamy pojazd na nowy. Nie wiem, czy w Polsce by to przeszło. Daję więc ocenę 5 za podejście do klienta.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 II
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
6,9
l/100km
8,4
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Adam Kurtys
Mazda 6 II
Kombi 2.5 MZR 170KM 125kW
Skrzynia biegów jest toporna jak w T34 . Na dodatek naraziła mnie na spory stres oraz kosztowna naprawę. Padła w drodze na wyjazd wakacyjny. Cały urlop zepsuty. Dzieci płakały przez dwa dni. Padł komputer pokładowy. Plus żona nie miało konkurencji. Minus wymiana gadającego podzespołu kosztowała mnie kolejne wakacje, a w TV - nuda . . .
Mazda 6 II