Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II (218) - Silnik

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcin Sz.
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Diesel 2.0 nadaje się na chipowanie. Ze 140 KM robi się ponad 170 i 400 Nm momentu obrotowego. To już w zupełności wystarcza do jazdy autostradowej. Bez problemu można osiągnąć 200 km/h na niemieckiej autostradzie. Da się wyprzedzać nawet na 6. biegu. Co do silnika, to jest on na pasku rozrządu (co jest w sumie lepszym rozwiązaniem niż łańcuch). Trzeba pamiętać , żeby od czasu do czasu zdjąć miskę olejową i sprawdzić stan smoka olejowego....
5,0
~Bartek
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Silnik 2.0 benzynowy 155KM. Pierwsze co przychodzi na myśl to niezawodna jednostka i zaskakująco oszczędna, jak na silnik benzynowy, wynik spalania potrafi zejść zaskakująco nisko na autostradzie, w mieście jest to 10 litrów (+- 0,5 w zależności od ciężkości nogi i warunków pogodowych). Jedyne do czego mogę się delikatnie przyczepić to apetyt na olej, nie jest specjalnie przesadny (w moim przypadku ok 100ml /1000 km), pomogła wymiana oleju...
5,0
~Slavoo
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
147KM wystarcza do całkiem sprawnego poruszania się. Jak każdy japoński benzyniak lubi wysokie obroty, wyraźnie ożywa dopiero powyżej 3,5-4 tys. W mieście jest dosyć paliwożerny, ale wynika to raczej z pracy automatu, niż z samej charakterystyki silnika. Za to poza miastem ostatni bieg ma takie przełożenie, że spalanie jest naprawdę w rozsądnych granicach. Silnik bardzo ładnie brzmi, aż miło posłuchać. Rozrząd napędzany łańcuchem, więc...
4,0
~Mariusz
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Typowy japończyk. Na niskich obrotach szału nie ma, ale powyżej 2500 rpm (a najchętniej ok. 4000) zaczyna się zabawa. Takie wycieczki wskazówki obrotomierza oczywiście mają wprost proporcjonalny wpływ na spalanie. Powyżej 6000 kończy się moment obrotowy i trzeba wbijać kolejny bieg, jeśli jeszcze jakieś zostały :) Szczególnie widoczne powyżej 200 km/h. Do tej masy auta dobrze dobrany. Przy pełnym załadunku (5 osób i bagaże) brakuje trochę...
4,0
~MACIEK
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Największa zaleta silnika to cisza... jak na diesla. Inaczej niż w TDI, bliżej mu do diesla BMW. To mój pierwszy diesel... po przesiadce z Subaru na turbinie... więc dynamika nie powala :). Natomiast jestem pozytywnie zaskoczony. Silniczek radzi sobie, szczególnie w trasie. Ciągnie raczej dopiero od 2000 obr. ale płynnie rozwija moc, a turbodziura jest prawie niewyczuwalna. Z pewnością moduł / chip poprawiłby przebieg momentu, ale póki co......
3,0
~Patryk
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Nie ma co oszukiwac. Dwulitrowy diesel srednio sobie radzi. Czuc turbodziure, a podczas dynamicznej jazdy nie mozemy zejsc ponizej 2000 obrotow/min. Samochod na szostym biegu nie chce przyspieszac. Ponad to motor ten nie jest zalecany do jazdy po zatloczonym miescie ze wzgledu na uciazliwy filtr czasteczek stalych. Z drugiej strony kusi cena. Modele z tym silnikiem sa zdecydowanie tansze na rynku wtornym. Kultura pracy stoi na akceptowalnym...
5,0
~Cezary
Mazda 6 II
Sedan 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik dobrze pracuje w zakresie niskich obrotów. Bez przyśpieszania można jechać ze stałą prędkością ok.1500 obr.min. Zaskakująco szybko silnik nagrzewa się do nominalnej temperatury - w lato po ok.1,5 km, np. 2 razy szybciej niż np w peugeot 407 (po ponad 3 km). Stwierdziłem nigdzie wcześniej nie opisywane zjawisko, że podczas jazdy w górach hamowanie silnikiem jest mniej skuteczne niż w innych samochodach z dieslami. Nie wiem czy przyczyną...
4,0
~Przemo
Mazda 6 II
Sedan 2.0 MZR 147KM 108kW
Daję tylko 4 ponieważ troszeczkę mało mocy posiada. Wystarcza tej mocy do normalnej jazdy aż nadto lecz kiedy jedzie sie powyżej 140km/h na 6 biegu to tak naprawdę nie ma rewelacji.Jak przystało na japońskie auto potrzeba redukcji!:-) i robi się miło dla ucha! Elastyczność powiedziałbym bardzo dobra na niskich obrotach i prędkościach.Silnik prawie niesłyszalny po wejściu do środka samochodu.Kultura pracy wysoka!Silnik bardzo ochocz kręci się...
4,0
~mat
Mazda 6 II
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
jestem zwolennikiem silników bezynowych, wybór 1,8 absolutnie świadomy,cichy ,oszczędny,sprawdzony ocena dobra ,a nie doskonała za moc- zapewne byłoby przyjemniej mieć 147 koni pod maską,ale mnie 1,8 absolutnie wystarcza- w razie potrzeby spokojnie można go wkręcić na obroty. Przejechałem kilka tys km z pełnym obciązeniem po autostradach Europy-bez jakichkolwiek kłopotów.Z resztą w Europie zbyt szybko już się nie jeździ,w Polsce tym bardziej.
3,0
~szej hulud
Mazda 6 II
Kombi 2.2 MZR-CD 185KM 136kW
Niby 400 Nm, ale trudno je wydobyć. Silnik trzeba mocno kręcić, dodatkowo lepiej kiedy jest dobrze rozgrzany. Słaby dół. Nie czuć, że samochód ma 8,5 do setki. Spalanie OK, jak to diesel. Dziś odpalałem przy minus 16 stopniach - odpalił i pracował jak przy plus 20 C. Ma łańcuch, więc odpada wymiana rozrządu. Z drugiej strony te 400 Nm, to za dużo na przednią oś - na zimowych oponach zrywa przyczepność jeszcze na trójce.
Mazda 6 II