Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Kombi Facelifting (30) - Silnik

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kryniu
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Silnik 2 litrowy bez udziwnień , turbin etc. pomimo zastosowanej w najuboższej wersji stosunkowo niskiej mocy tj. 145 KM auto jest żwawe i ochoczo reaguje na gaz. Jak przystało na japończyka zaczyna oddychać pełną piersią dopiero powyżej 3-3,5 tys obrotów , siłą rzeczy zaczyna go być wtedy słychać. Różnica pomiędzy silnikami 145 i 165 KM w przyspieszaniu do 100 km/h jest pomijalna bo wynosi zaledwie 0,5 s. a spalanie jak obiecuje producent...
5,0
~Konrad666
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jedna z największych zalet samochodu. Przy dynamicznej jeździe i stosowaniu nawyku hamowania silnikiem odpłaca się dość niskim zużyciem paliwa. Przy jeździe typu 25% miasto, 25% drogi krajowe (ok. 100 km/h) i 50% ekspresówki (ok.130 km) spalanie wynosi 6,6 l/100km. Uwzględniam przy tym włączoną klimatyzację, częste ruszanie z zamknięciem obrotomierza na niskich biegach i krótsze (kilka km) lub dłuższe (10-20 km) przejazdy po A lub S z...
3,0
~emwu
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
dynamiczny, z akceptowalnym zużyciem paliwa, zapewnia bezpieczne wyprzedzanie i sprawne poruszanie się na trasie; ale - dyskwalifikująca usterka, która nie przydarzyła mi się jeszcze w żadnym innym aucie - i to niezależnie od marki; no i system start&stop który z upływem przejechanych km i wiekiem auta wprowadza coraz większe wibracje podczas włączania silnika
4,0
~madak
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Silnik wkręca się na obroty i daje frajdę z jazdy. Na światłach zostawicie większość aut. Dobrze jedzie do 200km/h potem to już dobieranie do prędkości 225km/h. Mogło by być ciszej w samochodzie powyżej 140 km/h. przyjemny ryk przy dodawaniu gazu ale to już kwestia gustu. Na pewno nie jest to kosiarka jak większość turbo doładowanych, tylko stary dobry wolnossący.
4,0
~Sis
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Silnik bardzo elastyczny, lubiący wysokie obroty. Przyjemne brzmienie. Ocena "dobry" wynika raczej z tego, że o ile koni mechanicznych jest wystarczająca ilość o tyle moment obrotowy mógłby być wyższy. Auto żwawe jednak czegoś mi brakuje... Spodziewałem się trochę lepszej reakcji na wciśnięcie pedału gazu. Jazda z prędkością powyżej 150km/h zaczyna być ciut za głośna.
5,0
~Tymon
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Mocy mogło by być więcej- tak samo jak pieniędzy. Po jakimś czasie przywykłem, a może nauczyłem się jeździć bez turbo. W Warszawskich korkach, przy raczej ciężkiej stopie, pali średnio 10l/100km. Na trasie wakacyjnej, z boxem na dachu i przy przepisowych prędkościach (głównie autostrady) spaliła mi średnio 7 - WOW!
4,0
~K.
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Dźwięk piękny, ale mam duży niedosyt jeśli chodzi o elastyczność. Poprzednio jeździłem Audi A6 C6 z o 30KM słabszym dieslem i mam wrażenie, że dużo łatwiej przyspieszał szczególnie przy wyższych prędkościach. Prędkość maksymalna też była znacznie wyższa. Mazda zdecydowanie wymaga wysokich obrotów, żeby chciała jechać.
5,0
~Janusz
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jak na razie i oby tak zostało jest bardzo dobrze ale polecam wymianę oleju po 4000 km. Silniki Mazdy są ciasno spasowane i docieranie silnika przez dłuższy czas na tym samym oleju może spowodować problemy (opiłki) więc lepiej wymienić olej koszt pierwszej wymiany oleju w serwisie to 50 zł. plus olej a jest bezpieczniej.
5,0
~Po Passacie
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Moim zdaniem super. Równo ciągnie na każdych obrotach i każdej prędkości, łatwo się wkręca i jest dość oszczędny. System i-stop wymaga trochę przyzwyczajenia, bo jest mało przewidywalny. Jak jest zimny od razu po uruchomieniu wchodzi na podwyższone obroty, co może być trochę denerwujące.
5,0
~m6
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Dynamiczny i oszczędny. Oczywiście silnik 2,5 musi palić swoje przy normalnej jeździe w 10 w mieście można bez problemu się zamknąć, a jak się nie przyciska za mocno i za często to litr mniej na pewno. Na trasie bardzo oszczędny bez problemu można uzyskać 5-6 przy odpowiednich prędkościach. (powyżej 100)
Mazda 6 III Kombi Facelifting